
Odborná porota soutěže POP Star složená z marketingových expertů v tajném hlasování vybrala vítězné vystavení, a tím i celkového vítěze za rok 2023. Stalo se jím vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje.
Na konci března se sešli finalisté soutěže POP Star v prostorách společnosti ppm factum na slavnostním vyhlášení vítěze za rok 2023. Tento již druhý finálový event v historii soutěže si nenechala ujít většina zástupců nominovaných vystavení z českých i mezinárodních firem. Celým setkáním provedl Jiří Beran, managing partner společnosti Instore Consulting EU. Ten přivítal activation managery vítězných finálových vystaveních z uplynulého roku, zástupce agentur a také členy hodnotící poroty.
Realizátorem vítězného vystavení bylo Design studio Ondřeje Balajky, kterému vítěznou trofej předala Micheala Klobásková, ředitelka divize retail audit společnosti ppm factum.
K samotnému ocenění Ondřej Balajka říká: „Vítězství v soutěži POP Star v průběhu minulého roku bylo pro nás velkým úspěchem, který nakonec vyústil i v absolutní vítězství za rok 2023. Tento úspěch je o to cennější, že náš exponát byl do soutěže přihlášen až jako druhý pro lednové kolo soutěže. Přesto jsme dokázali zaujmout porotu zpracováním a produkčními detaily. Všechna tato ocenění, která jsme s regálovým vystavením Radegast v roce 2023 nasbírali, nás utvrdila v tom, že má smysl dělat věci maximalisticky. Děkujeme našemu klientovi Plzeňský Prazdroj za obrovskou důvěru a podporu v celém projektu.“
Také druhou a třetí příčku obsadila vystavení shop in shopů z Plzeňského Prazdroje. O jednotlivá místa podělily komunikační agentury Dago (realizace Radegast) a POS Media (realizace Peroni).
Marcela Hanusková, junior activation manager z Plzeňského Prazdroje, k jejich úspěchu dodává: „Do POP Star jsme šli se čtyřmi nominacemi. Už to samo o sobě je úspěch. Rozhodně jsme ale nečekali, že v takové konkurenci povedených vystavení se nám podaří obsadit všechny příčky vítězů.“

Vystavení, které získalo druhé místo v soutěži.
Správný směr
Mediální agenturu Dago na finálovém eventu zastupoval Ľuboš Plačko, country manager SK, který k druhému místu řekl: „Vystavení Radegast triumfovalo v roce 2023 dvakrát. Nejprve na Popai CE Awards 2023, kde získalo ocenění v kategorii Světelná komunikace, a nyní ziskem druhého místa v soutěži POP Star, která se zaměřuje na druhotná vystavení. Vnímáme to jako potvrzení, že naše vystavení je mezi POP médii unikátní. Já a všichni moji kolegové z Daga máme z ocenění upřímnou radost.“
Dana Běloušková, managing director společnosti POS Media Czech Republic doplnila: ,,Ocenění naší práce na projektu shop in shop Peroni třetím místem v soutěži POP Star 2023 je pro nás v POS Media potvrzením, že směr, kterým jdeme, je ten správný. Tento úspěch nejen potvrzuje kvalitu a inovativnost našich řešení, ale také zdůrazňuje význam pečlivé práce a kreativity. Ty do každého projektu vkládáme, abychom co nejlépe odprezentovali značky našich klientů. Každé ocenění nás motivuje k další práci a inovacím, abychom i nadále přinášeli jedinečné a efektivní řešení v oblasti retail marketingu. Ráda bych tímto poděkovala hlavně celému svému POS Media týmu za jejich neúnavné úsilí a kreativitu, které do projektů vkládají.“

Třetí místo získal také Plzeňský Prazdroj.
Cena za hravost
Letos se poprvé předávala také speciální cena „za hravost“. Tu vyhrála Kofola za vystavení Jupík. To realizovala agentura Dago. Daniela Dlouhá, trade marketing manager retail CZ&SK ze společnosti Kofola ČeskoSlovensko, k ocenění řekla: „U shop in shopu na značku Jupík jsme se snažili zpříjemnit nakupování s rodiči i našim nejmenším. A to právě interaktivním vystavením. Jeho součástí byl prolézací tunel a usměvavé ovocné postavičky. Ty sloužily zároveň jako fotopoint. Zpracování tohoto POS nosiče ukazuje, jak chce Kofola i nadále komunikovat v rámci instore vystavení. Tedy funkčně a kreativně s interaktivní formou komunikace.“
Také Marka Končitíka, jednatele společnosti Dago, cena překvapila: „Naše poděkování patří především klientovi, společnosti Kofola, která nás v rámci dlouhodobé spolupráce oslovila s briefem na SIS Jupík. Jsme velmi rádi, že jsme pobavili nejen děti v obchodech, ale také odbornou porotu soutěže POP Star.“

Vystavení Jupík.
Další zajímavá, netradiční a kreativní vystavení v letošním roce mohou jednotlivé agentury, firmy nebo i zástupci značek nominovat na e-mailu nominace@mistoprodeje.cz.
Soutěž P.O.P. Star je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí Retail Audit společnosti ppm factum.