logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Soutěž POP Star ovládlo vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje

10. dubna 2024
Zprávy 0
904
Soutěž POP Star ovládlo vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje

Odborná porota soutěže POP Star složená z marketingových expertů v tajném hlasování vybrala vítězné vystavení, a tím i celkového vítěze za rok 2023. Stalo se jím vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje.

Na konci března se sešli finalisté soutěže POP Star v prostorách společnosti ppm factum na slavnostním vyhlášení vítěze za rok 2023. Tento již druhý finálový event v historii soutěže si nenechala ujít většina zástupců nominovaných vystavení z českých i mezinárodních firem. Celým setkáním provedl Jiří Beran, managing partner společnosti Instore Consulting EU. Ten přivítal activation managery vítězných finálových vystaveních z uplynulého roku, zástupce agentur a také členy hodnotící poroty.

Realizátorem vítězného vystavení bylo Design studio Ondřeje Balajky, kterému vítěznou trofej předala Micheala Klobásková, ředitelka divize retail audit společnosti ppm factum.

K samotnému ocenění Ondřej Balajka říká: „Vítězství v soutěži POP Star v průběhu minulého roku bylo pro nás velkým úspěchem, který nakonec vyústil i v absolutní vítězství za rok 2023. Tento úspěch je o to cennější, že náš exponát byl do soutěže přihlášen až jako druhý pro lednové kolo soutěže. Přesto jsme dokázali zaujmout porotu zpracováním a produkčními detaily. Všechna tato ocenění, která jsme s regálovým vystavením Radegast v roce 2023 nasbírali, nás utvrdila v tom, že má smysl dělat věci maximalisticky. Děkujeme našemu klientovi Plzeňský Prazdroj za obrovskou důvěru a podporu v celém projektu.“

Také druhou a třetí příčku obsadila vystavení shop in shopů z Plzeňského Prazdroje. O jednotlivá místa podělily komunikační agentury Dago (realizace Radegast) a POS Media (realizace Peroni).

Marcela Hanusková, junior activation manager z Plzeňského Prazdroje, k jejich úspěchu dodává: „Do POP Star jsme šli se čtyřmi nominacemi. Už to samo o sobě je úspěch. Rozhodně jsme ale nečekali, že v takové konkurenci povedených vystavení se nám podaří obsadit všechny příčky vítězů.“

Vystavení, které získalo druhé místo v soutěži.

Správný směr

Mediální agenturu Dago na finálovém eventu zastupoval Ľuboš Plačko, country manager SK, který k druhému místu řekl: „Vystavení Radegast triumfovalo v roce 2023 dvakrát. Nejprve na Popai CE Awards 2023, kde získalo ocenění v kategorii Světelná komunikace, a nyní ziskem druhého místa v soutěži POP Star, která se zaměřuje na druhotná vystavení. Vnímáme to jako potvrzení, že naše vystavení je mezi POP médii unikátní. Já a všichni moji kolegové z Daga máme z ocenění upřímnou radost.“

Dana Běloušková, managing director společnosti POS Media Czech Republic doplnila: ,,Ocenění naší práce na projektu shop in shop Peroni třetím místem v soutěži POP Star 2023 je pro nás v POS Media potvrzením, že směr, kterým jdeme, je ten správný. Tento úspěch nejen potvrzuje kvalitu a inovativnost našich řešení, ale také zdůrazňuje význam pečlivé práce a kreativity. Ty do každého projektu vkládáme, abychom co nejlépe odprezentovali značky našich klientů. Každé ocenění nás motivuje k další práci a inovacím, abychom i nadále přinášeli jedinečné a efektivní řešení v oblasti retail marketingu. Ráda bych tímto poděkovala hlavně celému svému POS Media týmu za jejich neúnavné úsilí a kreativitu, které do projektů vkládají.“

Třetí místo získal také Plzeňský Prazdroj.

Cena za hravost

Letos se poprvé předávala také speciální cena „za hravost“. Tu vyhrála Kofola za vystavení Jupík. To realizovala agentura Dago. Daniela Dlouhá, trade marketing manager retail CZ&SK ze společnosti Kofola ČeskoSlovensko, k ocenění řekla: „U shop in shopu na značku Jupík jsme se snažili zpříjemnit nakupování s rodiči i našim nejmenším. A to právě interaktivním vystavením. Jeho součástí byl prolézací tunel a usměvavé ovocné postavičky. Ty sloužily zároveň jako fotopoint. Zpracování tohoto POS nosiče ukazuje, jak chce Kofola i nadále komunikovat v rámci instore vystavení. Tedy funkčně a kreativně s interaktivní formou komunikace.“

Také Marka Končitíka, jednatele společnosti Dago, cena překvapila: „Naše poděkování patří především klientovi, společnosti Kofola, která nás v rámci dlouhodobé spolupráce oslovila s briefem na SIS Jupík. Jsme velmi rádi, že jsme pobavili nejen děti v obchodech, ale také odbornou porotu soutěže POP Star.“

Vystavení Jupík.

 

Další zajímavá, netradiční a kreativní vystavení v letošním roce mohou jednotlivé agentury, firmy nebo i zástupci značek nominovat na e-mailu nominace@mistoprodeje.cz.

Soutěž P.O.P. Star je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí Retail Audit společnosti ppm factum.

 

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required