logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Becherovka definitivně patří skupině Maspex

2. května 2024
Zprávy 0
967
Becherovka definitivně patří skupině Maspex

Polská skupina Grupa Maspex je od 1. května vlastníkem značky Becherovka. Den předtím byla dokončena transakce mezi novým majitelem a bývalým vlastníkem, společností Pernod Ricard Group. 

Grupa Maspex, která také vlastní značky jako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, DrWitt či Kubík, dokončila tímto krokem akvizici společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka.  Akvizice je pro skupinu Maspex celkově jedenadvacátou a druhou na českém trhu.

Přečtěte si také
Skupina Maspex koupila Becherovku

Součástí akvizice je spolu se značkou Becherovka i výrobní závod a sklad v Karlových Varech. Maspex tak nejen rozšiřuje portfolio o tradiční produkt. Zároveň dokazuje posílení pozice na trhu s alkoholickými nápoji. Společnost na něm působí od roku 2022.

„Rádi bychom naše zákazníky ujistili, že převzetí značky Becherovka proběhlo s plným respektem k její bohaté tradici a dědictví. Zavázali jsme se nadále rozvíjet značku a zajistit, aby si zachovala svůj jedinečný charakter a recepturu. Ta se těší neutuchajícímu uznání. V současnosti je naší hlavní prioritou integrace a udržení prodeje prostřednictvím efektivního začlenění Becherovky do naší nabídky. Do značky budeme nepochybně i nadále investovat. A to prostřednictvím vývoje nových produktů a marketingových aktivit,“ uvádí Wioleta Maria Czaja, generální ředitelka poboček Česká republika a Slovensko.

Přečtěte si také
Obchod očima Wiolety Czaje, generální ředitelky poboček ČR a SR společnosti Maspex: Becherovce chceme vrátit pozici lídra
obchod očima

Wioleta Maria Czaja.

Dvojka na trhu

Jak generální ředitelka dodává: „Becherovka je regionální značka. Chceme nadále pokračovat v její podpoře i v jejím rodném městě, v Karlových Varech. Výrobek chceme distribuovat prostřednictvím poboček v celé skupině Maspex. Plánujeme jej rozšířit i na nové exportní trhy. Díky tomu poskytneme ještě většímu počtu spotřebitelů možnost vychutnat si jedinečnou chuť výrobků této značky,“ dodává Wioleta Maria Czaja.

Becherovka je v současné době značkou číslo dvě mezi bylinnými likéry v České republice a na Slovensku. „Jako silná a ceněná značka dokonale zapadá do strategie skupiny Maspex. Jejím cílem je poskytovat spotřebitelům výrobky té nejvyšší kvality,“ dodává skupina Grupa Maspex.

Související články:

Skupina Maspex koupila Becherovku obchod očimaObchod očima Wiolety Czaje, generální ředitelky poboček ČR a SR společnosti Maspex: Becherovce chceme vrátit pozici lídra

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required