Polská skupina Grupa Maspex je od 1. května vlastníkem značky Becherovka. Den předtím byla dokončena transakce mezi novým majitelem a bývalým vlastníkem, společností Pernod Ricard Group.
Grupa Maspex, která také vlastní značky jako Żubrówka, Relax, Tiger energy drink, DrWitt či Kubík, dokončila tímto krokem akvizici společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Akvizice je pro skupinu Maspex celkově jedenadvacátou a druhou na českém trhu.
Součástí akvizice je spolu se značkou Becherovka i výrobní závod a sklad v Karlových Varech. Maspex tak nejen rozšiřuje portfolio o tradiční produkt. Zároveň dokazuje posílení pozice na trhu s alkoholickými nápoji. Společnost na něm působí od roku 2022.
„Rádi bychom naše zákazníky ujistili, že převzetí značky Becherovka proběhlo s plným respektem k její bohaté tradici a dědictví. Zavázali jsme se nadále rozvíjet značku a zajistit, aby si zachovala svůj jedinečný charakter a recepturu. Ta se těší neutuchajícímu uznání. V současnosti je naší hlavní prioritou integrace a udržení prodeje prostřednictvím efektivního začlenění Becherovky do naší nabídky. Do značky budeme nepochybně i nadále investovat. A to prostřednictvím vývoje nových produktů a marketingových aktivit,“ uvádí Wioleta Maria Czaja, generální ředitelka poboček Česká republika a Slovensko.
Dvojka na trhu
Jak generální ředitelka dodává: „Becherovka je regionální značka. Chceme nadále pokračovat v její podpoře i v jejím rodném městě, v Karlových Varech. Výrobek chceme distribuovat prostřednictvím poboček v celé skupině Maspex. Plánujeme jej rozšířit i na nové exportní trhy. Díky tomu poskytneme ještě většímu počtu spotřebitelů možnost vychutnat si jedinečnou chuť výrobků této značky,“ dodává Wioleta Maria Czaja.
Becherovka je v současné době značkou číslo dvě mezi bylinnými likéry v České republice a na Slovensku. „Jako silná a ceněná značka dokonale zapadá do strategie skupiny Maspex. Jejím cílem je poskytovat spotřebitelům výrobky té nejvyšší kvality,“ dodává skupina Grupa Maspex.