
Výzkumná agentura Ipsos navázala partnerství s Českou asociací umělé inteligence (ČAUI). Cílem je posílit odborné synergie v oblasti edukace o vnímání a možnostech využití umělé inteligenci na českém trhu.
Společným snažením obou subjektů je rozšiřování povědomí o teoretických konceptech využití umělé inteligence a jejich vnímání firmami i širokou veřejností. Dále se spolu budou snažit o datově podložené sdílení inspirativních příkladů dobré praxe a hmatatelného vytěžení potenciálu, který umělá inteligence nabízí.
Konkrétní náplní partnerství bude společná publikační činnost, spolupráce na konferencích, seminářích a workshopech, které pořádají oba subjekty. Česká asociace umělé inteligence bude působit jako profesní garant aktivit Ipsos při aplikaci umělé inteligence. Recipročně pak Ipsos bude garant na poli výzkumu a analýzy dat.
Profesionální a aktivní přístup
Jakub Malý, managing director Ipsos, říká k nově zformovanému partnerství: „V partnerství s Českou asociací umělé inteligence vnímáme celou řadu synergických efektů souvisejících s využitím našich mezinárodních i lokálních studií věnujících se tématu umělé inteligence, stejně jako v oblasti dalšího vzdělávání. Profesionální a velmi aktivní přístup ČAUI je navíc skvěle naladěný na analogické nastavení Ipsosu.“
Lukáš Benzl, ředitel ČAUI, k tomu dodává: „Partnerství s globálním lídrem v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění otevírá naší asociaci jedinečnou příležitost kontinuálně zkoumat, jak umělou inteligenci vnímají české firmy a široká společnost. Spolehlivá data jsou klíčová pro plánování našich aktivit a podporu rozvoje AI v České republice. Stejně tak jsme objevili zástup dalších smysluplných příležitostí, které budeme společně s Ipsos rozvíjet.“