Ve společnosti A. W., výrobci tvarůžků pod značkou Olomoucké tvarůžky, již funguje naplno klíčový tým manažerských posil. Generálního ředitele Michala Pavelku doplnil na podzim 2023 vedoucí kvality Rastislav Mikuška a začátkem roku 2024 pak Leoš Kalandra jako vedoucí obchodu a marketingu. Všichni zkušení manažeři tak mají za sebou první společný kvartál.
Řízení společnosti A. W., která vyrábí a dodává na trh jediný původně český zrající sýr Olomoucké tvarůžky, má od podzimu 2022 na starosti Michal Pavelka. Za sebou má více než 20leté zkušenosti na manažerských pozicích v potravinářské branži. Současný generální ředitel společnosti A. W., se sídlem a výrobním závodem v Lošticích u Olomouce, dříve působil ve společnostech Eurest, Trumf International nebo Palírna u zeleného stromu. Michal Pavelka (na hlavní fotografii) vystudoval obor marketing, ekonomika a management na Univerzitě Tomáš Bati ve Zlíně.
„Poptávka po Olomouckých tvarůžcích převyšuje naše současné výrobní kapacity. Strategickou investicí, kterou v současné době připravujeme, je vybudování nových výrobních prostor. Umožní nám to do budoucna navýšit výrobní kapacity o přibližně 70 procent s rezervou na další případné rozšíření,“ uvádí Michal Pavelka.
Olomoucké tvarůžky v perfektní kondici a optimální fázi zralosti
Dohled nad kvalitou sýru, jehož historie se traduje až do 15. století, převzal od podzimu 2023 nový vedoucí kvality Rastislav Mikuška. Po ukončení vysokoškolského a postgraduálního vzdělání na Slovenské poľnohospodárské univerzitě v Nitře působil v oblasti potravinářství více než 20 let.
Začínal pracovat v úseku výroby a postupně přešel k řízení kvality. Pracoval v potravinářských provozech společností Hyza, Ilavský nebo Berto.
„Našim cílem je dodávat Olomoucké tvarůžky jejich konzumentům i zpracovatelům vždy v perfektní kondici a optimální fázi zralosti. Je to závazek, který výrobu tohoto unikátního zrajícího sýra provází již téměř 150 let. Proto je pro mě velkou ctí, že můžu být u toho a hlídat kvalitu této gastronomické legendy,“ říká Rastislav Mikuška, vedoucí kvality společnosti A. W.
Firma chce oslovovat mladší spotřebitele
Vedoucím obchodu a marketingu Olomouckých tvarůžků, které mohou od roku 2010 využívat chráněné označení původu, je od ledna Leoš Kalandra. Na vedoucích pozicích v marketingu a obchodu ve společnostech BGS Levi Czech, Trumf International nebo Emos strávil přes 20 let. Leoš Kalandra absolvoval management výrobních systémů na Vysokém učení technickém v Brně a strategický management na Cambridge Business School.
„Chceme stále více oslovovat mladou spotřebitelskou generaci. Můžeme ji zaujmout například netradičnímu úpravami tvarůžků nebo důrazem na výživové a fitness benefity jejich konzumace. Cílem je i postupné rozšiřování sítě vlastních prodejen. Ty slouží jako výkladní skříň našeho sortimentu. Nabízí zákazníkům nejen celý bohatý sortiment Olomouckých tvarůžků, ale i další pochutiny z nich vyrobené,“ říká Leoš Kalandra, vedoucí obchodu a marketingu společnosti A. W.