Tomáš Kýček se od května přesouvá na pozici ředitele obchodu největší české doručovací platformy foodora. Nahrazuje tak dosavadního commercial directora Petra Indru, který ve firmě působil sedm let. Tomáš Kýček doposud zastával pozici ředitele logistiky, kde mimo jiné měl na starost i péči o zákazníky foodory na českém trhu.
Novým ředitelem obchodu platformy foodora se stává Tomáš Kýček. Před nástupem působil jako projektový a krizový sales manager pro region centrální Evropy v Alze. Ještě předtím figuroval v telekomunikačních firmách T-Mobile jako key account manager a v O2 jako store manager.
Klíčovou postavou ve společnosti foodora se stal v roce 2019, kde začínal jako head of sales performance and support. Od prosince 2022 pak převzal vedení týmu logistiky, kde se mu podařilo zvednout celkovou spokojenost zákazníků se službou a převrátit model fungování z partnerského rozvozu na own delivery (vlastní kurýrská flotila).
„Tomáš byl donedávna zodpovědný za vedení týmu logistiky. Vzhledem k jeho dlouholetým zkušenostem v obchodu ale vidíme větší přínos, pokud bude zastávat pozici šéfa obchodu,“ vysvětluje změnu CEO foodory Adam Kolesa. „Roli šéfa logistiky prozatím obsadíme interně a vyhlásíme řádné výběrové řízení,“ dodává.
Odpovědný za vedení několika týmů
V rámci oddělení obchodu bude Tomáš Kýček zodpovědný za vedení několika týmů z oblastí prodeje, podpory prodeje a account managementu. Věnovat se tak bude nejen akvizici nových partnerských restaurací a obchodů. Ale i projektu foodora Business, službě předplatného foodora Pro nebo foodora Partner, který chce zprostředkovávat restauracím potraviny, obalové materiály a techniku.
„Naším dlouhodobým cílem je přinášet zákazníkům zajímavé a atraktivní restaurace. Proto se chci s týmem zaměřit na hledání nových partnerů, kteří by mohli chtít naším prostřednictvím oslovit třeba trochu jiné publikum,“ říká Tomáš Kýček. „Neméně důležitá pro nás pak bude i zpětná vazba ze strany restaurací a obchodů. Chceme pro ně být opravdovým partnerem a společně růst,“ uzavírá nový ředitel obchodu.
Foodora je on-line platforma pro doručování jídla, která poskytuje své služby ve více než 170 městech a obcích napříč celou Českou republikou. Značka foodora, dříve známá jako Dáme jídlo, figuruje na českém trhu již od roku 2012. S pokrytím přes 60 % české populace se tak jedná o největší q-commerce platformu v zemi. Od roku 2021 si navíc uživatelé mohou do několika desítek minut nechat doručit i další zboží, jako jsou potraviny, dárky, květiny, kosmetika, ale třeba i drobná elektronika – ať už z foodora Marketu nebo partnerských obchodů.
Partnerům z řad restaurací a obchodů pak foodora přivádí nové zákazníky. Pomáhá jim se správným nastavením podnikání v on-line prostoru. Firma je součástí Delivery Hero SE, hráče na trhu food delivery a q-commerce, který je součástí evropského akciového indexu mDAX.