Novou manažerkou komunikace společnosti makro ČR se od září stává Nikola Formanová. Pečovat bude o interní i externí komunikaci a prezentaci vize a klíčových projektů na podporu české gastronomie. Převezme také roli tiskové mluvčí a koordinátorky komunikace ESG aktivit.
Nikola Formanová pracuje v makro ČR více než sedm let a postupně získala zkušenosti v oblasti marketingu, marketingové komunikace a pořádání eventů. Jako customer manažerka se podílela na vytváření strategie pro klienty HoReCa. Téměř dva roky pracovala na pozici manažerky interní komunikace. Od února převzala zodpovědnost za celou komunikaci poté, co předchozí vedoucí Martin Čivrný ukončil své působení v makro ČR z osobních důvodů.
Transparentní komunikace
Tým komunikace, který je přímo podřízen generálnímu řediteli Jiřímu Nehasilovi a představenstvu společnosti, současně posílí od září Denisa Benešová. Ta přichází do makro ČR z finančního sektoru. Stane se specialistkou interní komunikace.
Hlavním cílem oddělení komunikace je nadále nabízet partnerům, klientům, dodavatelům i zaměstnancům otevřenou, transparentní a spolupracující komunikaci a prezentovat makro ČR jako silného, stabilního a zodpovědného dodavatele v oblasti gastro a potravin, jako multikanálového velkoobchodu s pobočkami ve všech třinácti krajích ČR, s vlastní výrobou masa a ryb. Současně bude prezentovat makro ČR jako skvělého zaměstnavatele, ve kterém se podle posledních průzkumů spokojenost zaměstnanců pohybuje nad 80 procent.
Prezentace projektů
V příštím období bude komunikace makro ČR nadále prezentovat i vlastní značky a řešení. Soustředí i na projekty, které makro ČR založilo či podporuje. Jde o národní festival gastronomie Makro Czech Gastro Fest, Iniciativa České pole usilující o návrat českých plodin do gastronomie, chytrá řešení do kuchyně Chytrý kuchař, vzdělávací centrum Makro akademie, Naděje české gastro scény a další.
Jejich společným cílem je pozvednout českou gastronomii, zprostředkovat zahraniční zkušenost, nabízet chytrá řešení v profesionálních kuchyních, nastavit vyšší kvalitu za stabilně výhodnou cenu, podporovat prvovýrobce a zpřístupnit kvalitní potraviny celému segmentu klientů. I díky tomu s makro ČR spolupracují v posledních letech takové osobnosti jako Zdeněk Pohlreich, Kristina Nemčková či Karel Kovy Kovář.