logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Mluvčí společnosti makro ČR bude Nikola Formanová

30. srpna 2024
Zprávy 0
870
Mluvčí společnosti makro ČR bude Nikola Formanová

Novou manažerkou komunikace společnosti makro ČR se od září stává Nikola Formanová. Pečovat bude o interní i externí komunikaci a prezentaci vize a klíčových projektů na podporu české gastronomie. Převezme také roli tiskové mluvčí a koordinátorky komunikace ESG aktivit.

Nikola Formanová pracuje v makro ČR více než sedm let a postupně získala zkušenosti v oblasti marketingu, marketingové komunikace a pořádání eventů. Jako customer manažerka se podílela na vytváření strategie pro klienty HoReCa. Téměř dva roky pracovala na pozici manažerky interní komunikace. Od února převzala zodpovědnost za celou komunikaci poté, co předchozí vedoucí Martin Čivrný ukončil své působení v makro ČR z osobních důvodů.

Přečtěte si také
Vladimir Gnjidić řídí obchod v makro ČR, o nákup se stará Jan Jindra
Vladimir Gnjidić

Transparentní komunikace

Tým komunikace, který je přímo podřízen generálnímu řediteli Jiřímu Nehasilovi a představenstvu společnosti, současně posílí od září Denisa Benešová. Ta přichází do makro ČR z finančního sektoru. Stane se specialistkou interní komunikace.

Hlavním cílem oddělení komunikace je nadále nabízet partnerům, klientům, dodavatelům i zaměstnancům otevřenou, transparentní a spolupracující komunikaci a prezentovat makro ČR jako silného, stabilního a zodpovědného dodavatele v oblasti gastro a potravin, jako multikanálového velkoobchodu s pobočkami ve všech třinácti krajích ČR, s vlastní výrobou masa a ryb. Současně bude prezentovat makro ČR jako skvělého zaměstnavatele, ve kterém se podle posledních průzkumů spokojenost zaměstnanců pohybuje nad 80 procent.

Přečtěte si také
Novým ředitelem prodeje a provozu velkoobchodu makro ČR je Marco Veroni

Prezentace projektů

V příštím období bude komunikace makro ČR nadále prezentovat i vlastní značky a řešení. Soustředí i na projekty, které makro ČR založilo či podporuje. Jde o národní festival gastronomie Makro Czech Gastro Fest, Iniciativa České pole usilující o návrat českých plodin do gastronomie, chytrá řešení do kuchyně Chytrý kuchař, vzdělávací centrum Makro akademie, Naděje české gastro scény a další.

Jejich společným cílem je pozvednout českou gastronomii, zprostředkovat zahraniční zkušenost, nabízet chytrá řešení v profesionálních kuchyních, nastavit vyšší kvalitu za stabilně výhodnou cenu, podporovat prvovýrobce a zpřístupnit kvalitní potraviny celému segmentu klientů. I díky tomu s makro ČR spolupracují v posledních letech takové osobnosti jako Zdeněk Pohlreich, Kristina Nemčková či Karel Kovy Kovář.

Související články:

Vladimir GnjidićVladimir Gnjidić řídí obchod v makro ČR, o nákup se stará Jan Jindra Novým ředitelem prodeje a provozu velkoobchodu makro ČR je Marco Veroni

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required