Stanislava Růžičková se od září stala vedoucí marketingu pro cukrovinky Nestlé v regionu střední a východní Evropy.
Stanislava Růžičková se marketingu a cukrovinkám ve společnosti Nestlé věnuje přes 16 let. Právě díky ní se řada značek stala stálicemi v českých a slovenských domácnostech. Studentská pečeť, Kofila, Banány v čokoládě či KitKat se pod jejím vedením dostaly na přední příčky oblíbenosti u spotřebitelů. Patří k nejrychleji rostoucím značkám na českém a slovenském trhu.
V nové roli chce pokračovat v posilování postavení a úspěchu lokálních značek a zároveň posilovat oblíbenost globální značky KitKat. Díky širšímu geografickému záběru bude manažerka v nové pozici využívat synergií, které jí poskytuje velikost regionu střední a východní Evropy, mimo jiné při zavádění inovací na poli cukrovinkového businessu.