logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Značku Tradiční český obchod – certifikováno získaly na kongresu Samoška další prodejny

5. února 2025
Zprávy 0
421
Značku Tradiční český obchod – certifikováno získaly na kongresu Samoška další prodejny

Již 172 prodejen úspěšně prošlo certifikací, kterou uděluje Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) ve spolupráci s Radou kvality České republiky a Ministerstvem průmyslu a obchodu. Na kongresu Samoška, který se uskutečnil na konci ledna v Olomouci, získalo certifikát pět nových prodejen a tři certifikaci obhájily. Hodnocení bylo zpracováno právě za finanční podpory Rady kvality České republiky.

Do procesu certifikace se nově zapojily prodejny z aliance Můj obchod. Ta sdružuje nezávislé obchodníky s potravinami a smíšeným zbožím. Aliance je od roku 2024 novým členem AČTO. Recertifikací prošla například podniková prodejna Mlékárny Otinoves nebo čerpací stanice Fors v Bílovicích nad Svitavou, která spadá do sítě Brněnka.

Přečtěte si také
Značku „Tradiční český obchod – certifikováno“ má již 162 prodejen
Tradiční český obchod – certifikováno

Čerpací stanice Fors, Bílovice nad Svitavou

 

Certifikované obchody nesou označení Tradiční český obchod – certifikováno. Díky němu je mohou zákazníci snadno poznat. Pro zákazníky nákup v certifikovaném obchodě znamená jistotu, že nakupují v místě, které se zaměřuje na vysokou úroveň služeb, exteriéru a interiéru prodejen, sortimentu či kvalitu personálu.

Přečtěte si také
Zdeněk Juračka: Jak odborně zdatní teoretici drtí názory nesmělých a bojácných praktiků

„Jak ukazují různé druhy certifikovaných prodejen, certifikace slouží k zvyšování kvality napříč maloobchodním trhem. Inciativa přispívá k tomu, aby zákazníci si i nadále mohli nakupovat kvalitní české potraviny od českých obchodníků,“ vysvětluje Pavel Březina, předseda AČTO. Klíčovou součástí certifikace jsou návštěvy nezávislých expertů v prodejnách na bázi mystery shoppingu.

Supermarket Thomas, Ostrava-Muglinov

 

Záruka kvality

„Získání značky Tradiční český obchod – certifikováno je pro nás obrovskou poctou i potvrzením, že dokážeme zákazníkům nabídnout kvalitu a spolehlivý servis. Jsme pyšní, že jsme jako první v Královéhradeckém kraji rozjeli prodejnu v hybridním režimu 24/7. Ten propojuje moderní technologie a tradiční přístup. Ocenění je pro nás velkou motivací pokračovat v rozvoji a dál zlepšovat naše služby pro spokojenost všech, kteří k nám zavítají,“ říká k získanému certifikátu Jaroslav Švamberk, majitel nově certifikované prodejny Potraviny Švamberk.

Potraviny Švamberk, Hořice v Podkrkonoší

 

Podle Iva Skalkové, manažerky jakosti znovu certifikované prodejny U mlékárny, zákazníci značku Tradiční český obchod začínají vnímat stále pozitivněji. Certifikát umožňuje prodejny zviditelnit. Usnadňuje místním i turistům orientaci při nákupu dobrých a kvalitních potravin a podporuje tak i jejich výrobce. To byly podle Ivy Skalkové hlavní důvody pro recertifikaci prodejny.

Prodejna U Mlékárny, Otinoves

 

„Certifikát získala naše prodejna už v začátkem roku 2019, tedy nedlouho po jejím otevření. Za pět let si prodejna našla své zákazníky, kteří jsou spokojeni se sortimentem nejen všeobecně známých potravin, ale i potravin, které jsou vyráběny menšími výrobci a hlavně výrobci z regionu,“ doplňuje Iva Skalková.

Certifikované obchody pak musí být české i z pohledu původu základního kapitálu a sídla firmy. Projekt udílení certifikátů běží od roku 2017 a za pět let jeho fungování řada prodejen prošla i procesem recertifikace. „Nezávislé obchody a sítě zajišťují krátkou cestu potravin od výrobců k spotřebitelům. Certifikace prodejen napomáhá celkově zlepšovat služby těchto obchodů,“ uzavírá Pavel Březina.

Potraviny B&B, Moravská Třebová

 

Komentáře oceněných:

Posílení důvěry a spolehlivosti

Ocenění vnímáme jako uznání naší snahy zachovat tradiční hodnoty českého maloobchodu. Je to také potvrzení, že naše úsilí o poskytování kvalitních služeb, přátelského přístupu a nabídky převážně českého sortimentu je tou správnou cestou k našim zákazníkům. Značka Tradiční český obchod – certifikováno nám jistě pomůže posílit důvěru u stávajících zákazníků a ukázat novým zákazníkům, že jsme spolehlivým místem pro jejich každodenní nákupy. Děkujeme našim zákazníkům za jejich věrnost a těšíme se, že i nadále budeme součástí jejich každodenního života jako důvěryhodný český obchod.

Ondřej Bílek, majitel, Potraviny B&B, Moravská Třebová

 

Jdeme správným směrem

Certifikace pro nás znamená, že jdeme správným směrem. Snažíme se o to, aby u nás zákazník našel vše, co potřebuje, a aby se k nám rád vracel, protože hlavně stálí zákazníci udržují prodejnu v chodu.

Michaela Szymiczková, majitelka, Supermarket Thomas, Ostrava-Muglinov

 

Spokojení zákazníci

Tento certifikát získala prodejna U Mlékárny už začátkem roku 2019, nedlouho po jejím otevření. Po dobu více než pěti let si našla své zákazníky, kteří jsou spokojeni se sortimentem nejen všeobecně „známých“ potravin, ale i těch, které jsou vyráběny menšími výrobci, a hlavně těmi z regionu. Zákazníci si při nákupech všímají vystaveného certifikátu, někteří se i na něj dotazovali a informovali se o jeho detailech.

Iva Skalková, manažerka jakosti, Prodejna U Mlékárny, Otinoves 

 

Motivace pokračovat a zlepšovat se

Získání certifikátu Tradiční český obchod – certifikováno je pro nás obrovskou poctou i potvrzením, že dokážeme zákazníkům nabídnout kvalitu a spolehlivý servis. Jsme pyšní, že jsme jako první v Královéhradeckém kraji rozjeli prodejnu v hybridním režimu 24/7, který propojuje moderní technologie a tradiční přístup. Ocenění je pro nás velkou motivací pokračovat v rozvoji a dál zlepšovat naše služby pro spokojenost všech, kteří k nám zavítají.

Jaroslav Švamberk, majitel, Potraviny Švamberk, Hořice

 

Není to cíl, ale začátek

Celý kolektiv prodejny Obchůdek u Marušky Můj obchod je hrdý na to, že jsme obdrželi od AČTO certifikaci prodejny. Tohoto ocenění si velice vážíme, znamená pro nás nejen uznání našich každodenních snah, ale i potvrzení, že jdeme správnou cestou k poskytování kvalitních a čerstvých potravin pro naše občany, na čemž si zakládáme. Jsme vděční za tento titul a těšíme se na další roky spolupráce s našimi věrnými zákazníky i partnery, zejména pak se společností makro ČR, která s námi prostřednictvím skvělého obchodního zástupce Jaroslava Zapletala a díky jeho vřelému přístupu, zkušenostem, ochotě, optimismu a trpělivosti kráčí kupředu. Ocenění od AČTO je pro nás nejen čest, ale i závazek, který nás povzbuzuje k tomu, abychom neustále zlepšovali naše služby a přinášeli kvalitní produkty do naší obce. Certifikace zvyšuje důvěru našich zákazníků. Vědí, že v Obchůdku u Marušky nakupují v místě, kde je kvalita a spolehlivost na prvním místě. Tento úspěch pro nás není cílem, ale začátkem. I když každý den přináší výzvy, jsme připraveni je přijmout a nadále zajišťovat spokojenost našich zákazníků.

Kolektiv prodejny Obchůdek U Marušky, Olšany

 

Potraviny U Modrého lva, Prostějov

 

Obchůdek U Marušky, Olšany

 

Potraviny U Klímů, Oslavany

 

 

Související články:

Tradiční český obchod – certifikovánoZnačku „Tradiční český obchod – certifikováno“ má již 162 prodejen Zdeněk Juračka: Jak odborně zdatní teoretici drtí názory nesmělých a bojácných praktiků Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina Coop, a předseda, AČTO: 24/7 změní podobu tradičního obchodu Zdeněk Juračka, AČTOZdeněk Juračka: AČTO slaví již deset let od svého vzniku

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required