logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Značku Tradiční český obchod – certifikováno získaly na kongresu Samoška další prodejny

5. února 2025
Zprávy 0
591
Značku Tradiční český obchod – certifikováno získaly na kongresu Samoška další prodejny

Již 172 prodejen úspěšně prošlo certifikací, kterou uděluje Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) ve spolupráci s Radou kvality České republiky a Ministerstvem průmyslu a obchodu. Na kongresu Samoška, který se uskutečnil na konci ledna v Olomouci, získalo certifikát pět nových prodejen a tři certifikaci obhájily. Hodnocení bylo zpracováno právě za finanční podpory Rady kvality České republiky.

Do procesu certifikace se nově zapojily prodejny z aliance Můj obchod. Ta sdružuje nezávislé obchodníky s potravinami a smíšeným zbožím. Aliance je od roku 2024 novým členem AČTO. Recertifikací prošla například podniková prodejna Mlékárny Otinoves nebo čerpací stanice Fors v Bílovicích nad Svitavou, která spadá do sítě Brněnka.

Přečtěte si také
Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina Coop, a předseda, AČTO: 24/7 změní podobu tradičního obchodu

Čerpací stanice Fors, Bílovice nad Svitavou

 

Certifikované obchody nesou označení Tradiční český obchod – certifikováno. Díky němu je mohou zákazníci snadno poznat. Pro zákazníky nákup v certifikovaném obchodě znamená jistotu, že nakupují v místě, které se zaměřuje na vysokou úroveň služeb, exteriéru a interiéru prodejen, sortimentu či kvalitu personálu.

Přečtěte si také
Zdeněk Juračka: AČTO slaví již deset let od svého vzniku
Zdeněk Juračka, AČTO

„Jak ukazují různé druhy certifikovaných prodejen, certifikace slouží k zvyšování kvality napříč maloobchodním trhem. Inciativa přispívá k tomu, aby zákazníci si i nadále mohli nakupovat kvalitní české potraviny od českých obchodníků,“ vysvětluje Pavel Březina, předseda AČTO. Klíčovou součástí certifikace jsou návštěvy nezávislých expertů v prodejnách na bázi mystery shoppingu.

Supermarket Thomas, Ostrava-Muglinov

 

Záruka kvality

„Získání značky Tradiční český obchod – certifikováno je pro nás obrovskou poctou i potvrzením, že dokážeme zákazníkům nabídnout kvalitu a spolehlivý servis. Jsme pyšní, že jsme jako první v Královéhradeckém kraji rozjeli prodejnu v hybridním režimu 24/7. Ten propojuje moderní technologie a tradiční přístup. Ocenění je pro nás velkou motivací pokračovat v rozvoji a dál zlepšovat naše služby pro spokojenost všech, kteří k nám zavítají,“ říká k získanému certifikátu Jaroslav Švamberk, majitel nově certifikované prodejny Potraviny Švamberk.

Potraviny Švamberk, Hořice v Podkrkonoší

 

Podle Iva Skalkové, manažerky jakosti znovu certifikované prodejny U mlékárny, zákazníci značku Tradiční český obchod začínají vnímat stále pozitivněji. Certifikát umožňuje prodejny zviditelnit. Usnadňuje místním i turistům orientaci při nákupu dobrých a kvalitních potravin a podporuje tak i jejich výrobce. To byly podle Ivy Skalkové hlavní důvody pro recertifikaci prodejny.

Prodejna U Mlékárny, Otinoves

 

„Certifikát získala naše prodejna už v začátkem roku 2019, tedy nedlouho po jejím otevření. Za pět let si prodejna našla své zákazníky, kteří jsou spokojeni se sortimentem nejen všeobecně známých potravin, ale i potravin, které jsou vyráběny menšími výrobci a hlavně výrobci z regionu,“ doplňuje Iva Skalková.

Certifikované obchody pak musí být české i z pohledu původu základního kapitálu a sídla firmy. Projekt udílení certifikátů běží od roku 2017 a za pět let jeho fungování řada prodejen prošla i procesem recertifikace. „Nezávislé obchody a sítě zajišťují krátkou cestu potravin od výrobců k spotřebitelům. Certifikace prodejen napomáhá celkově zlepšovat služby těchto obchodů,“ uzavírá Pavel Březina.

Potraviny B&B, Moravská Třebová

 

Komentáře oceněných:

Posílení důvěry a spolehlivosti

Ocenění vnímáme jako uznání naší snahy zachovat tradiční hodnoty českého maloobchodu. Je to také potvrzení, že naše úsilí o poskytování kvalitních služeb, přátelského přístupu a nabídky převážně českého sortimentu je tou správnou cestou k našim zákazníkům. Značka Tradiční český obchod – certifikováno nám jistě pomůže posílit důvěru u stávajících zákazníků a ukázat novým zákazníkům, že jsme spolehlivým místem pro jejich každodenní nákupy. Děkujeme našim zákazníkům za jejich věrnost a těšíme se, že i nadále budeme součástí jejich každodenního života jako důvěryhodný český obchod.

Ondřej Bílek, majitel, Potraviny B&B, Moravská Třebová

 

Jdeme správným směrem

Certifikace pro nás znamená, že jdeme správným směrem. Snažíme se o to, aby u nás zákazník našel vše, co potřebuje, a aby se k nám rád vracel, protože hlavně stálí zákazníci udržují prodejnu v chodu.

Michaela Szymiczková, majitelka, Supermarket Thomas, Ostrava-Muglinov

 

Spokojení zákazníci

Tento certifikát získala prodejna U Mlékárny už začátkem roku 2019, nedlouho po jejím otevření. Po dobu více než pěti let si našla své zákazníky, kteří jsou spokojeni se sortimentem nejen všeobecně „známých“ potravin, ale i těch, které jsou vyráběny menšími výrobci, a hlavně těmi z regionu. Zákazníci si při nákupech všímají vystaveného certifikátu, někteří se i na něj dotazovali a informovali se o jeho detailech.

Iva Skalková, manažerka jakosti, Prodejna U Mlékárny, Otinoves 

 

Motivace pokračovat a zlepšovat se

Získání certifikátu Tradiční český obchod – certifikováno je pro nás obrovskou poctou i potvrzením, že dokážeme zákazníkům nabídnout kvalitu a spolehlivý servis. Jsme pyšní, že jsme jako první v Královéhradeckém kraji rozjeli prodejnu v hybridním režimu 24/7, který propojuje moderní technologie a tradiční přístup. Ocenění je pro nás velkou motivací pokračovat v rozvoji a dál zlepšovat naše služby pro spokojenost všech, kteří k nám zavítají.

Jaroslav Švamberk, majitel, Potraviny Švamberk, Hořice

 

Není to cíl, ale začátek

Celý kolektiv prodejny Obchůdek u Marušky Můj obchod je hrdý na to, že jsme obdrželi od AČTO certifikaci prodejny. Tohoto ocenění si velice vážíme, znamená pro nás nejen uznání našich každodenních snah, ale i potvrzení, že jdeme správnou cestou k poskytování kvalitních a čerstvých potravin pro naše občany, na čemž si zakládáme. Jsme vděční za tento titul a těšíme se na další roky spolupráce s našimi věrnými zákazníky i partnery, zejména pak se společností makro ČR, která s námi prostřednictvím skvělého obchodního zástupce Jaroslava Zapletala a díky jeho vřelému přístupu, zkušenostem, ochotě, optimismu a trpělivosti kráčí kupředu. Ocenění od AČTO je pro nás nejen čest, ale i závazek, který nás povzbuzuje k tomu, abychom neustále zlepšovali naše služby a přinášeli kvalitní produkty do naší obce. Certifikace zvyšuje důvěru našich zákazníků. Vědí, že v Obchůdku u Marušky nakupují v místě, kde je kvalita a spolehlivost na prvním místě. Tento úspěch pro nás není cílem, ale začátkem. I když každý den přináší výzvy, jsme připraveni je přijmout a nadále zajišťovat spokojenost našich zákazníků.

Kolektiv prodejny Obchůdek U Marušky, Olšany

 

Potraviny U Modrého lva, Prostějov

 

Obchůdek U Marušky, Olšany

 

Potraviny U Klímů, Oslavany

 

 

Související články:

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina Coop, a předseda, AČTO: 24/7 změní podobu tradičního obchodu Zdeněk Juračka, AČTOZdeněk Juračka: AČTO slaví již deset let od svého vzniku

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required