
Ve středu 19. března v prostorách společnosti ppm factum v Nových Butovicích byli slavnostně vyhlášeni vítězové soutěže P.O.P. Star ČR 2024. První místo si odneslo světelné a pulzující vystavení Pepsi od společnosti Mattoni 1873. Druhou příčku obsadilo poutavé vystavení Geisha společnosti Dainties 4u, které zákazníci mohli obdivovat v květnu v hypermarketech Albert. Na třetím místě opět zazářila společnost Mattoni 1873, tentokrát se svým vystavením minerálních vod. Ocenění za kreativitu putovala i marketingovým agenturám. Dvě získala mediální agentura POS Media CZ (za vystavení Pepsi a Geisha), třetí ocenění si za expozici Mattoni odnesla společnost Authentica.
Třetím finálovým setkáním provázela Michaela Klobásková, předsedkyně poroty a ředitelka divize retail auditu společnosti ppm factum, která je zároveň partnerem soutěže. Odborná komise složená z marketingových specialistů a profesionálů v oboru to ani letos neměla jednoduché. Michaela Klobásková k samotnému finálovému hodnocení říká: „Vystavení, která se v uplynulém roce umístila na předních příčkách, byla porotou hodnocena jako vizuálně poutavá a atraktivní, a to i z pohledu zákazníka. Výběr vítěze nebyl snadný a společnosti Mattoni 1873 vřele gratuluji k zaslouženému a vybojovanému prvnímu místu.“
Vítězné vystavení zaujme designem inspirovaným vlnami v pohybu, které doplňují pulzující LED světla. Ta postupně rozsvěcují i jednotlivé samostatně stojící prvky, čímž vytvářejí dynamický vizuální efekt. Výsledkem je atraktivní a energická prezentace, která okamžitě upoutá pozornost a dokonale podtrhuje moderní charakter značky Pepsi.
Ocenění za první místo převzala od předsedkyně poroty Lenka Fišerová, trade marketing manager pro moderní trh společnosti Mattoni 1873: „Máme samozřejmě obrovskou radost, ale musím se přeci jen přiznat, že jsme vítězství trošičku tušili. Víme, že naše vystavení má vzhledem k tomu, jaké byly použity technologie a jak se s ním pracovalo v rámci uvedení nového loga, velký potenciál. Naše radost je o to větší, protože díky současnému ocenění naše vystavení, i když bylo v dubnu loňského roku, rezonuje dál.“
Porotu zaujala krása a jemnost
Vystavení finské čokolády Geisha se inspirovalo ikonickým japonským vizuálem a porotu zaujalo svou autentickou krásou a jemností. Oblé tvary dodávají celému konceptu harmonii, zatímco růžová barva vystupuje z řady a krásně vyniká mezi regály. Celkový dojem dokonale podtrhuje ikonická sakura, která dotváří elegantní a sofistikovaný vzhled.
Vítěznou trofej převzal Pavel Hroch, account manager POS media Czech Republic, který k ocenění říká: „Druhé místo je pro nás skvělý výsledek. Upřímně, s tímto malým vystavením Geisha jsme tady v soutěži P.O.P. Star umístění ani nečekali, ale už teď mohu říct, že jsme s ním dokázali velké věci a jsme na to hrdí.“
Zimně laděné vystavení od společnosti Mattoni 1873, kde hlavní roli hraje nasvícená lahev minerální vody, dokonale podtrhuje její jemnost a svěžest. Atmosféra horské krajiny evokuje čerstvost a osvěžení, což okamžitě upoutá pozornost zákazníků. Díky tomuto působivému vizuálnímu zpracování vystavení získalo třetí místo v celkovém hodnocení.
„Dnes jsme tady mohli vidět spoustu krásných vystavení, která vznikla minulý rok, a i když je naše zimní krajina nádherná, tak nás výsledek hodně překvapil,“ dodává Martina Strnadová, trade marketing manager pro lokální značky ve společnosti Mattoni 1873.