logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Traficon a Philip Morris ČR zavádějí experience zóny a chtějí rozšířit prodej bezdýmných alternativ

20. června 2025
Zprávy 0
294
Traficon a Philip Morris ČR zavádějí experience zóny a chtějí rozšířit prodej bezdýmných alternativ

Maloobchodní síť Traficon společně se společností Philip Morris ČR chtějí dlouhodobě spolupracovat na větší odpovědnosti v prodeji nikotinových produktů. Vedle rozšířené nabídky bezdýmných alternativ a zavedení experience zón přináší tato spolupráce i technologické inovace a společenské projekty s důrazem na prevenci užívání mezi mladistvými.

Jedním z hlavních pilířů partnerství je důraz kladený na bezdýmné nikotinové produkty s nižším nebo potenciálně nižším zdravotním rizikem. Společnosti tak přicházejí s novými experience zónami, kde si dospělí zákazníci mohou vyzkoušet a detailněji prozkoumat všechny produktové řady zahřívaného tabáku Iqos, elektronických cigaret Veev nebo nikotinových sáčků Zyn. Díky vyškolenému personálu zde také získají všechny potřebné informace spojené s užíváním nikotinových výrobků.

Přečtěte si také
Prodejny Traficon prošly kompletním rebrandingem 

„Nejde jen o obchod. Partnerství s Philip Morris vnímáme jako další krok v evoluci maloobchodního konceptu Traficonu. Vedle rozvoje sortimentu klademe důraz na technologie, které zajišťují odpovědný přístup k prodeji. Společně chceme dokázat, že i tento segment se dá dělat moderně, digitálně a s ohledem na společnost,“ uvedl Jiří Puršl, CEO společnosti Traficon a předseda představenstva mateřské společnosti DT-holding.

„Spolupráce s partnery, kteří kladou důraz na odpovědnost a inovace, je základem naší vize budoucnosti bez kouře. Partnerství se společností Traficon nám tuto vizi pomáhá českým spotřebitelům přiblížit. Jsme lídrem změny a přinášíme řešení, která jsou založená na technologiích opírajících se o robustní vědecký výzkum. Zároveň klademe důraz na přístup k informacím, vzdělávání a prevenci, a to zejména v ochraně nezletilých před přístupem k nikotinu,“ říká Petr Šebek, ředitel vnějších vztahů společnosti Philip Morris ČR.

Přečtěte si také
Philip Morris bude v Kutné Hoře vyrábět nikotinové sáčky

Cílené ovládání digitálního obsahu

Díky novému systému Digital Signage, který bude postupně nasazen ve všech prodejnách Traficonu, je možné cíleně ovládat digitální obsah reklamních ploch v reálném čase. Cílem je automaticky řídit reklamní sdělení tak, aby reklama cílila na správné dospělé uživatele a omezil se tak negativní dopad na ostatní skupiny zákazníků. Zavedení chytrých systémů tak není jen technologickým, ale i preventivním krokem, který je v souladu s vizí obou firem ohledně podpory prevence přístupu mladistvých k tabákovým a nikotinovým výrobkům.

Součástí partnerství Philip Morris ČR a Traficonu je i spolupráce na dlouhodobých osvětových iniciativách, jejichž cílem bude zamezit prvnímu kontaktu nezletilých s nikotinovými výrobky. V nich se společnosti zaměří na edukaci, praktická opatření přímo na prodejnách, ale i vzdělávání samotných prodejců tabákových a nikotinových výrobků nebo vyvolání společenské diskuse.

Traficon má 200 poboček, na trhu působí již 28 let a nabízí sortiment tiskovin, nikotinových výrobků, loterijních služeb a dalších produktů. Společnost v roce 2023 dosáhla obratu 2,88 miliardy korun a ve stejném roce obsloužila více než 12,5 milionu zákazníků. Traficon je součástí investiční skupiny DT-holding, která zahrnuje společnosti Remy Design, NG Retail, E&Q Invest a Kroužky.cz.

Společnost Philip Morris ČR je dceřinou společností Philip Morris International. Vedle tradičních tabákových výrobků distribuuje na českém trhu bezdýmná elektronická zařízení Iqos Iluma i a kompatibilní tabákové a netabákové náplně, zařízení na nahřívání tabáku lil Solid s tabákovými náplněmi Fiit, elektronické cigarety Veev One, jednorázové elektronické cigarety Veev Now Ultra, nikotinové sáčky Zyn a další související příslušenství. Společnost Philip Morris ČR působí od roku 1992 a zaměstnává více než 1 100 lidí.

Související články:

Prodejny Traficon prošly kompletním rebrandingem  Philip Morris bude v Kutné Hoře vyrábět nikotinové sáčky Tržby Philip Morris ČR dosáhly 21,6 miliardy korun, zisk byl 3,3 miliardy Traficon otevřel svou 200. prodejnu v Libochovicích, letos představí i koncept s kavárnou

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required