
Jakub Mazal nastupuje do skupiny Slevomat Group na pozici chief revenue officer. Na starost bude mít řízení celého obchodního cyklu od B2B marketingu přes obchod až po péči o partnery.
Cílem Jakuba Mazala je přinášet zákazníkům Slevomatu ty nejlepší nabídky jak z oblasti lokálních zážitků, tak cestování. V oblasti obchodního rozvoje a růstu se pohybuje už více než 12 let. Zkušenosti získal v dynamickém prostředí startupů i mezinárodních společnostech. Poslední 3 roky byl ředitelem růstu firmy ve společnosti Liftago, předtím působil pět let ve společnosti Google jako konzultant růstu a rozvoje firemních partnerů.
Společnost Slevomat byla založena v Praze v roce 2010. Z původního týmu o třech lidech firmu k dnešnímu dni tvoří přes 300 zaměstnanců v Česku a na Slovensku. Tento portál na zážitky opakovaně plní kalendáře šesti milionům registrovaných zákazníků. V jejich nabídce, která čítá desetitisíce inspirací na zážitek, je možné najít nejen vhodný dárek, ale také aktivity na víkend či dovolenou. Pro své partnery, kteří na jejich platformě nabízí své služby, je prodejním kanálem i marketingovou agenturou.