logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Společnost Pipedrive oznámila tři nové posily ve svém nejvyšším vedení

30. října 2025
Zprávy 0
281
Společnost Pipedrive oznámila tři nové posily ve svém nejvyšším vedení

Společnost Pipedrive, která nabízí malým firmám CRM platformu, oznámila tři nové posily ve svém nejvyšším vedení. Klíčové role přebírají Joe Futty coby ředitel pro produkty a technologie (CPTO), Steven Quach na pozici marketingového ředitele (CMO) a Jonny Carroll v roli ředitele pro data a analytiku (CDAO). Manažeři přinášejí dlouholeté zkušenosti z globálních technologických a spotřebitelských značek, mezi než patří Booking.com, Expedia Group, Microsoft či Auctane.

Joe Futty (na hlavní fotografii), ředitel pro produkty a technologie, má více než 20 let zkušeností v oblasti produktové strategie, uživatelské zkušenosti a technologických inovací v mezinárodních organizacích. Naposledy působil jako viceprezident pro produkt a uživatelskou zkušenost ve společnosti Booking.com, kde vedl vývoj horizontálních produktů včetně věrnostního programu Genius a stál v čele několikaleté vize Connected Trip.

Uvedl také do pohybu integraci generativní umělé inteligence do produktů Booking.com. Šlo například o projekt AI plánovače cest či zákaznickou podporu využívající AI, kterou firma vyvinula ve spolupráci se společností OpenAI. Na zkušenosti s AI a strojovým učením navazuje už od dob svého působení v Microsoftu před dvaceti lety. Jeho expertiza v oblasti B2B a B2C produktové strategie, designu pro mobilní prostředí a AI transformace posílí inovační kapacity Pipedrive a další rozvoj CRM platformy.

Steven Quach, marketingový ředitel, posune Pipedrive díky dvěma dekádám zkušeností s vedením růstu, výkonnostního a brandového marketingu pro nejznámější globální spotřebitelské i B2B značky. Přichází ze společnosti Auctane, kde vedl oddělení růstového marketingu a médií. Předtím měl na starost akvizici zákazníků, digitální strategii a marketingové inovace v SeatGeeku. Dříve zastával také vedoucí role ve společnostech Pizza Hut a Expedia Group, kde téměř deset let řídil týmy globálního výkonnostního marketingu a mediální aktivity značky Hotels.com. Steven Quach je známý schopností vycházet z dat a poznatky kombinovat s kreativním příběhovým marketingem. Staví silné týmy a buduje značky, které si i přes svůj růst zachovávají autentický vztah k zákazníkům.

Steven Quach.

 

Jonny Carroll, ředitel pro data a analytiku v Pipedrive, má s přetavováním komplexních dat do škálovatelných produktů a poznatků přes 20 let zkušeností. Firmy díky jeho práci dokážou lépe růst, inovovat a přinášet hodnotu pro zákazníky. Do Pipedrive přichází ze společnosti Expedia Group, kde zastával řadu vedoucích pozic napříč značkami Expedia a Hotels.com, včetně globálních rolí VP pro technologie, data, analytiku a produktový management. Vedl více než 250 lidí, vybudoval firemní kulturu založenou na datech a analytice a převedl podniková data i AI infrastrukturu na novou platformu. Jeho vedení formovalo investice do technologií v řádech stovek milionů dolarů a výrazně přispělo k byznysovému růstu společnosti.

Jonny Carroll.

 

„Pipedrive vstupuje do důležité fáze svého vývoje. Měníme strukturu firmy, abychom naplnili svoji vizi inteligentního CRM systému nové generace, který plně využívá umělou inteligenci a skutečně posiluje obchodní profesionály. Joe, Steven a Jonny mají mimořádné zkušenosti s vedením globálních týmů a řízením transformace. Jejich leadership, kreativita a nadšení budou hrát klíčovou roli v dalším růstu Pipedrive. Díky tomuto týmu jsme připraveni urychlit inovace a přinášet svým zákazníkům dlouhodobou hodnotu v této nové éře Pipedrive 3.0,“ dodává Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required