Společnost Pipedrive, která nabízí malým firmám CRM platformu, oznámila tři nové posily ve svém nejvyšším vedení. Klíčové role přebírají Joe Futty coby ředitel pro produkty a technologie (CPTO), Steven Quach na pozici marketingového ředitele (CMO) a Jonny Carroll v roli ředitele pro data a analytiku (CDAO). Manažeři přinášejí dlouholeté zkušenosti z globálních technologických a spotřebitelských značek, mezi než patří Booking.com, Expedia Group, Microsoft či Auctane.
Joe Futty (na hlavní fotografii), ředitel pro produkty a technologie, má více než 20 let zkušeností v oblasti produktové strategie, uživatelské zkušenosti a technologických inovací v mezinárodních organizacích. Naposledy působil jako viceprezident pro produkt a uživatelskou zkušenost ve společnosti Booking.com, kde vedl vývoj horizontálních produktů včetně věrnostního programu Genius a stál v čele několikaleté vize Connected Trip.
Uvedl také do pohybu integraci generativní umělé inteligence do produktů Booking.com. Šlo například o projekt AI plánovače cest či zákaznickou podporu využívající AI, kterou firma vyvinula ve spolupráci se společností OpenAI. Na zkušenosti s AI a strojovým učením navazuje už od dob svého působení v Microsoftu před dvaceti lety. Jeho expertiza v oblasti B2B a B2C produktové strategie, designu pro mobilní prostředí a AI transformace posílí inovační kapacity Pipedrive a další rozvoj CRM platformy.
Steven Quach, marketingový ředitel, posune Pipedrive díky dvěma dekádám zkušeností s vedením růstu, výkonnostního a brandového marketingu pro nejznámější globální spotřebitelské i B2B značky. Přichází ze společnosti Auctane, kde vedl oddělení růstového marketingu a médií. Předtím měl na starost akvizici zákazníků, digitální strategii a marketingové inovace v SeatGeeku. Dříve zastával také vedoucí role ve společnostech Pizza Hut a Expedia Group, kde téměř deset let řídil týmy globálního výkonnostního marketingu a mediální aktivity značky Hotels.com. Steven Quach je známý schopností vycházet z dat a poznatky kombinovat s kreativním příběhovým marketingem. Staví silné týmy a buduje značky, které si i přes svůj růst zachovávají autentický vztah k zákazníkům.

Steven Quach.
Jonny Carroll, ředitel pro data a analytiku v Pipedrive, má s přetavováním komplexních dat do škálovatelných produktů a poznatků přes 20 let zkušeností. Firmy díky jeho práci dokážou lépe růst, inovovat a přinášet hodnotu pro zákazníky. Do Pipedrive přichází ze společnosti Expedia Group, kde zastával řadu vedoucích pozic napříč značkami Expedia a Hotels.com, včetně globálních rolí VP pro technologie, data, analytiku a produktový management. Vedl více než 250 lidí, vybudoval firemní kulturu založenou na datech a analytice a převedl podniková data i AI infrastrukturu na novou platformu. Jeho vedení formovalo investice do technologií v řádech stovek milionů dolarů a výrazně přispělo k byznysovému růstu společnosti.

Jonny Carroll.
„Pipedrive vstupuje do důležité fáze svého vývoje. Měníme strukturu firmy, abychom naplnili svoji vizi inteligentního CRM systému nové generace, který plně využívá umělou inteligenci a skutečně posiluje obchodní profesionály. Joe, Steven a Jonny mají mimořádné zkušenosti s vedením globálních týmů a řízením transformace. Jejich leadership, kreativita a nadšení budou hrát klíčovou roli v dalším růstu Pipedrive. Díky tomuto týmu jsme připraveni urychlit inovace a přinášet svým zákazníkům dlouhodobou hodnotu v této nové éře Pipedrive 3.0,“ dodává Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive.

