Na pozici digital marketing director společnosti Albert Česká republika nastoupí od dubna letošního roku David Matoušek. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií firmy, které mají zlepšovat zákaznickou zkušenost ve všech formátech a prodejních kanálech, v nichž Albert působí.
David Matoušek (39) přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako marketing director, a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. Absolvoval MBA studium se zaměřením na mezinárodní obchod na National Sun Yat-sen University na Tchaj-wanu. V prvních letech své kariéry sbíral zkušenosti ve firmách Google a LMC. Mezi dosavadní největší kariérní úspěchy řadí vybudování Slevomatu jako zážitkové značky a rozvoj jeho digitálních kanálů a dále také vybudování silné pozice na trhu pro Criteo.
„Jsem rád, že se mohu připojit k úspěšnému týmu společnosti Albert, která v posledních letech klade velký důraz na nabídku čerstvých a zdravých produktů pro zákazníky. Na své nové pozici využiji zkušenosti z předchozího působení ve Slevomatu, jedné z nejúspěšnějších českých e-commerce firem s obrovskou bází zákazníků,“ říká David Matoušek. „V Albertu se připojím do týmu 17 tisíc lidí a budu se moci podílet a spoluvytvářet činnosti Alberta v oblasti digitálních strategií a komunikace. Albert je inovativní společností a digitální oblast přináší pro maloobchod řadu nových příležitostí, jak lépe a cíleněji komunikovat se zákazníky,“ dodává.
Ve volném čase se David Matoušek rád věnuje mentoringu a pedagogické činnosti. Mezi jeho záliby patří cestování i sport – je vášnivým běžcem a v poslední době ho baví překážkové OCR závody, jako je například Spartan Race. Kromě zdravého životního stylu ho k práci v Albertu dobře kvalifikuje také záliba ve zdravém jídle. Jelikož žil několik let v Asii, má rád východní kuchyni postavenou na variacích chutí koření a čerstvých surovinách.