
Březen je nejen měsíc knihy a čtenářů, ale také internetu. To se potvrdilo i na webovém portálu Zboží&Prodej, který opět zaznamenal zvýšený zájem uživatelů, ať už šlo o informace související s vývojem pandemie koronaviru a jejími dopady na maloobchod, nebo třeba personálie z oboru retailu a FMCG. Značnou oblibu potvrdily také články a komentáře týkající se moderního i tradičního trhu.
Které články byly v únoru nejčtenější?
-
Kaufland a Makro ČR zahajují prodej antigenních testů, zároveň testují zaměstnance
-
Vladimíra Carroll je nově personální ředitelkou Mall Group
-
Lidl otevírá nové prodejny a další začíná stavět
-
Hynek Zbořil: Rok 2021 v FMCG aneb konkurenční boj o čerstvější rohlíky i data
-
Coop družstvo HB otevřelo zrekonstruovanou prodejnu Coop Tuty Dukovany