
Zbyněk Chládek působí od září ve společnosti Savencia F&D, která je dodavatelem značkových sýrů na českém a slovenském trhu, jako nový obchodní ředitel.
Zbyněk Chládek si přináší do společnosti Savencia bohaté zkušenosti z různých obchodních a trade marketingových pozic. V oblasti FMCG se pohybuje více než osmnáct let. Naposledy pracoval ve společnosti Alza, ve které působil jako divizní ředitel a business unit manager. Předtím působil na obchodních pozicích také ve firmách Coca-Cola HBC či Procter & Gamble.
„Těším se, že nabídnu Savencii své zkušenosti z jiných odvětví, díky kterým přináším nový a věřím, že i zajímavý úhel pohledu,“ přibližuje svou vizi Zbyněk Chládek. „Rád bych pomohl Savencii posílit pozici lídra na trhu mlékárenských produktů a dále rozvíjet společný obchod s našimi zákazníky. Savencia nabízí skvělé výrobky. Byl bych rád, aby každý konzumoval nejen naše vlajkové produkty, jako jsou Král sýrů, Pribináček a Lučina. Chtěl bych se zasadit o to, aby zákazníci rádi sáhli také po dalších výborných výrobcích. To jsou sýry Apetito, Sedlčanský či sýry naší slovenské značky Liptov,“ doplňuje Zbyněk Chládek.
„Zbyňka Chládka srdečně vítáme v týmu a těšíme se na spolupráci,“ říká k nástupu nového kolegy Aleš Malenka, generální ředitel Savencia F&D pro český a slovenský trh.
Zbyněk Chládek vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze. Studijní zkušenosti sbíral i zahraničí, konkrétně v Austrálii.