logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Marketingovou ředitelkou Heineken ČR je Martina Ježdíková

9. ledna 2023
Zprávy 0
346
Marketingovou ředitelkou Heineken ČR je Martina Ježdíková

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Heineken Česká republika je Martina Ježdíková. Na pozici vystřídala Agnieszku Gorecki, která působí v centrále společnosti v Amsterodamu. Martina Ježdíková do Česka přišla z Malajsie. Poslední tři roky tam působila na pozici marketing director ve společnosti Kimberley-Clark.

Martina Ježdíková se stává součástí nejvyššího vedení a členkou představenstva společnosti Heineken ČR. Spolu s management týmem bude nadále posilovat pozici značky v České republice. Cílem je stát se dvojkou na českém pivním trhu.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 4/2021: Pivní trh vyhovuje fajnšmekrům

Její prioritou budou především inovace strategických značek a kreativní komunikace. Zároveň bude pokračovat v posilování schopností a výkonnosti marketingového týmu. Současně se zaměří i na nová, aktuální témata. Jsou mezi nimi dlouhodobě udržitelný růst a společenská odpovědnost v rámci globální strategie Evergreen v České republice.

Martina Ježdíková přichází do Heineken ČR ze společnosti Kimberley-Clark, kde působila téměř dvacet let na různých lokálních a regionálních pozicích v Evropě, Africe a na Středním východě i v Asii. Svou kariéru začala jako associate brand manager produktů péče pro děti a ženy v České republice a na Slovensku.

Přečtěte si také
Plzeňskému Prazdroji loni klesly prodeje i zisk, přesto dál investoval

V roce 2006 se posunula do Velké Británie. Tam se během devíti let vypracovala z pozice european brand managera až na senior marketing managera pro celou Evropu, Střední východ a Afriku. V roce 2015 přijala jako první žena nabídku na pozici marketing director pro Střední východ a severní Afriku. Řídila z ní marketing a tržby pro oblast 14 zemí.

Úspěchy v Malajsii

Do Prahy se Martina Ježdíková vrátila z Malajsie, kde působila poslední tři roky jako marketing director. V Malajsii dokázala zvrátit vývoj všech kategorií. Všechny značky v jejím portfoliu dlouhodobě rostou v tržním podílu. Díky těmto výsledkům dosahuje pobočka v Malajsii historicky nejlepších výsledků ve svém hospodaření.

Martina Ježdíková studovala management a marketing ve sportu na Univerzitě Karlově v Praze. Mimo marketing se věnuje leadershipu. Je certifikovanou koučkou a soustředí se na rozvoj svého týmu.

Související články:

Zboží&Prodej 4/2021: Pivní trh vyhovuje fajnšmekrům Plzeňskému Prazdroji loni klesly prodeje i zisk, přesto dál investoval Promoční jedničky mezi pivy

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required