
Vedoucím interní a externí komunikace se v síti velkoobchodů makro ČR stal Martin Čivrný. Dříve ve společnosti zastával pozici manažera udržitelnosti.
Plánem nového vedoucího komunikace ve společnosti makro ČR je pokračovat v aktivní externí komunikaci a zlepšovat interní komunikaci ve firmě. Jeho prvním velkým úkolem bylo v září minulého roku představení nově vzniklé Iniciativy České pole.
„V prvních týdnech mého působení na nové pozici jsme organizovali tiskový briefing v hotelu Hilton Prague. Tam došlo k podepsání memoranda nově vzniklé Iniciativy České pole. Na místě byli přítomni kromě novinářů a kamer také partneři Iniciativy. Mezi nimi i zástupci ministerstva zemědělství. V podstatě ze dne na den jsem se dostal do pozice moderátora, která pro mě byla nová. Ačkoliv tlak byl enormní, celá akce se povedla. Pro mě to byla velmi zajímavá a pozitivní zkušenost,“ říká Martin Čivrný.
Začínal jako designový specialista pro obaly
Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako designový specialista pro obaly privátních značek společnosti makro ČR. Následně se přihlásil a byl vybrán do dvouletého intenzivního kurzu Metro Potentials mateřské společnosti Metro. Osvojil si v něm zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů.
V průběhu programu absolvoval pracovní stáže na Slovensku, v Německu a Japonsku. Během půlročního působení v Japonsku revidoval a popsal vhodný proces importu privátních značek skupiny Metro z Evropy do Japonska.
V rámci zodpovědnosti za oblast udržitelnosti v makro ČR měl mimo jiné na starosti témata reportingu udržitelnosti a darování potravin. Dál pak recyklace nebo nakládání s odpadem. Podílel se na uvedení nového papírového obalu na čerstvé ryby nebo tašek Byla jsem PETkou z recyklovaného plastu. S tím šlo ruku v ruce zrušení jednorázových igelitových tašek u pokladen prodejen makro po celém Česku.