logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Martin Čivrný je vedoucím komunikace ve společnosti makro ČR

12. ledna 2023
Zprávy 0
261
Martin Čivrný je vedoucím komunikace ve společnosti makro ČR

Vedoucím interní a externí komunikace se v síti velkoobchodů makro ČR stal Martin Čivrný. Dříve ve společnosti zastával pozici manažera udržitelnosti.

Plánem nového vedoucího komunikace ve společnosti makro ČR je pokračovat v aktivní externí komunikaci a zlepšovat interní komunikaci ve firmě. Jeho prvním velkým úkolem bylo v září minulého roku představení nově vzniklé Iniciativy České pole.

Přečtěte si také
Metro zahajuje růstovou ofenzivu „sCore” s ambiciózními cíli pro rok 2030

„V prvních týdnech mého působení na nové pozici jsme organizovali tiskový briefing v hotelu Hilton Prague. Tam došlo k podepsání memoranda nově vzniklé Iniciativy České pole. Na místě byli přítomni kromě novinářů a kamer také partneři Iniciativy. Mezi nimi i zástupci ministerstva zemědělství. V podstatě ze dne na den jsem se dostal do pozice moderátora, která pro mě byla nová. Ačkoliv tlak byl enormní, celá akce se povedla. Pro mě to byla velmi zajímavá a pozitivní zkušenost,“ říká Martin Čivrný.

Přečtěte si také
Spolupráce s makrem umožnila Košíku expandovat na Moravu
Makro, Košík

Začínal jako designový specialista pro obaly

Po získání magisterského titulu na České zemědělské univerzitě v Praze nastoupil Martin Čivrný jako designový specialista pro obaly privátních značek společnosti makro ČR. Následně se přihlásil a byl vybrán do dvouletého intenzivního kurzu Metro Potentials mateřské společnosti Metro. Osvojil si v něm zkušenosti s vedením týmu, fungováním prodejen, projektovým managementem a optimalizací procesů.

V průběhu programu absolvoval pracovní stáže na Slovensku, v Německu a Japonsku. Během půlročního působení v Japonsku revidoval a popsal vhodný proces importu privátních značek skupiny Metro z Evropy do Japonska.

V rámci zodpovědnosti za oblast udržitelnosti v makro ČR měl mimo jiné na starosti témata reportingu udržitelnosti a darování potravin. Dál pak recyklace nebo nakládání s odpadem. Podílel se na uvedení nového papírového obalu na čerstvé ryby nebo tašek Byla jsem PETkou z recyklovaného plastu. S tím šlo ruku v ruce zrušení jednorázových igelitových tašek u pokladen prodejen makro po celém Česku.

Související články:

Metro zahajuje růstovou ofenzivu „sCore” s ambiciózními cíli pro rok 2030 Makro, KošíkSpolupráce s makrem umožnila Košíku expandovat na Moravu Nejčtenější články na portálu Zboží&Prodej v březnu 2021 V inovované síti Můj obchod je zapojeno již 30 prodejen

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required