logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Unilever postaví výrobní závod na Ukrajině

17. března 2023
Zprávy 0
168
Unilever postaví výrobní závod na Ukrajině

Společnost Unilever investuje 20 milionů eur do nového výrobního závodu v oblasti Kyjeva. Podpoří tak své podnikání v této zemi a dostojí dlouhodobému závazku vůči Ukrajině. Stavba začne letos, otevření továrny se očekává v roce 2024.

Nová továrna vytvoří asi sto pracovních míst a bude vyrábět produkty osobní péče včetně šamponů a sprchových gelů pro značky jako Dove, Axe, TreSemmé a Clear. Výrobky poputují především na místní ukrajinský trh. V budoucnu by se mohly exportovat i do evropských krajin.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 5/2022: Češi si u zmrzlin rádi připlatí za prémiovost

Továrnu firma postaví podle nejvyšších ekologických standardů s využitím technologií obnovitelných zdrojů energie. To přispěje k cíli společnosti Unilever dosáhnout nulových emisí do roku 2039.

Vasyl Bovdilov, generální ředitel Unilever Ukrajina, uvádí: „Tato investice ukazuje náš dlouhodobý závazek vůči Ukrajině a jejím lidem, včetně našich zaměstnanců, zákazníků a partnerů. Je to také vhodný způsob, jak si připomenout 30. výročí našeho podnikání na Ukrajině, které oslavíme koncem tohoto roku. Náš nový výrobní závod vytvoří nová pracovní místa, zvýší naši výrobní kapacitu a především bude sloužit potřebám ukrajinských spotřebitelů vysoce kvalitními a udržitelnými produkty.“

Přečtěte si také
Unilever investuje do biotechnologického start-upu Geno, jeho produkty budou udržitelnější

Pomoc ukrajinským zaměstnancům

Unilever v současnosti zaměstnává na Ukrajině více než sto lidí. Od vypuknutí války na Ukrajině se zaměřuje na zajištění bezpečnosti a potřeb ukrajinských zaměstnanců a jejich rodin.

Společnost Unilever věnovala na humanitární pomoc Ukrajině více než 15 milionů eur a také základní produkty značek Unilever místním lidem. Úzce spolupracuje s agenturami OSN a místními nevládními organizacemi. V humanitární pomoci Ukrajině bude Unilever pokračovat i nadále.

Unilever je světový dodavatel produktů pro krásu, osobní péči, péči o domácnost a také potravin a zmrzliny s prodejem ve více než 190 zemích. Zaměstnává 127 tisíc zaměstnanců, v roce 2022 vygeneroval tržby ve výši 60,1 miliardy eur. Produkuje přibližně 400 značek, včetně značek jako Dove, TreSemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos, Savo a Surf.

 

 

 

Související články:

Zboží&Prodej 5/2022: Češi si u zmrzlin rádi připlatí za prémiovost Unilever investuje do biotechnologického start-upu Geno, jeho produkty budou udržitelnější

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required