Zpráva, že obchody Hruška se spojily s kuchařem Láďou Hruškou a míří s ním do televize, si v září na webu Zboží&Prodej našla nejvíce čtenářů.
Na druhém místě se umístil článek, který vysvětluje, jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce. AI má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.
Uživatelé po celém světě, zejména na TikToku, začali v logu obchodního řetězce Lidl objevovat skrytý obraz: siluetu psa hrajícího na piano, přičemž psa má tvořit písmeno i a klavír písmeno L. Videa s tímto odhalením se stala okamžitě virální, uvádí zpráva na třetí pozici.
Privátní značka Karlova koruna, kterou má ve své nabídce síť Penny, nově nabídla výrazně rozšířené portfolio, které zastřeší téměř 200 produktů českého původu vyráběných a dodávaných jen pro retailera. To je obsah aktuality na čtvrtém místě.
Pětici nejčtenějších článků v září uzavírá aktualita, že v táborské místní části Měšice byl slavnostně znovuotevřen obchod Coop. Z prodejny Coop Tuty, která patří Jednotě, obchodnímu družstvu Tábor, se díky několikaměsíční kompletní rekonstrukci a modernizaci stal supermarket Coop Tip.
Přehled 5 nejčtenějších článků v září 2025:
1. Obchody Hruška míří do televize, spojily se s Láďou Hruškou
2. Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?
3. Má Lidl v logu opravdu psa hrajícího na klavír? Mem se stal globálním hitem
4. Penny představilo novou podobu privátní značky Karlova koruna
5. Z prodejny Coop Tuty v Měšicích je po rekonstrukci supermarket Coop Tip

