logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Fresh Cornery jsou již na 31 čerpacích stanicích MOL

6. září 2016
Zprávy 0
4326
Fresh Cornery jsou již na 31 čerpacích stanicích MOL

Do konce roku bude 70 čerpacích stanic MOL vybaveno Fresh Cornerem, místem s rozšířenou nabídkou kávy a občerstvení. Součástí novinky je i modernizace interiérů. V současnosti občerstvení Fresh Corner řidiči najdou na 31 čerpacích stanicích MOL.

„Čerpací stanice proměňujeme v místo, kde si řidiči mohou odpočinout, vychutnat čerstvé, na místě připravené jídlo či vynikající kafe a třeba si díky bezplatné wifi vyřídit pracovní e-maily. První reakce zákazníků jsou velmi pozitivní,“ říká Radim Špůrek, ředitel maloobchodu MOL v České republice.

Vsadili na nabídku kávy

Zákazníci si kávu mohou vypít v prostoru čerpací stanice, ale také je možnost koupit si ji na cestu ze samoobslužných kávovarů, které nabízí širokou nabídku mléčných a ochucených kávových specialit. Právě o kávu je ve Fresh Cornerech největší zájem. „Na všech čerpacích stanicích, kde byl zaveden koncept Fresh Corneru, se objem prodané kávy zvýšil a zákazníci se k nám na kávu vrací a aktivně ji vyhledávají,“ doplňuje informaci Radim Špůrek.

V nabídce Fresh Cornerů jsou také sendviče, toasty a panini, které se připravují na místě. Zároveň si na vybraných stanicích zákazníci mohou koupit i běžné potraviny, například čerstvé sladké i slané pečivo, mléčné výrobky a sýry. Na některých tranzitních stanicích je řidičům k dispozici teplá polévka. Rozsah sortimentu se liší podle velikosti a lokality jednotlivých čerpacích stanic.

Interiér je prosvětlený, s dřevěnými prvky

AAEAAQAAAAAAAAmEAAAAJGFkY2NjNTIxLTkyNWUtNDAyZS05MDgwLTQ0MDY4YzBkYjFjMA

První Fresh Corner byl otevřen v červenci loňského roku na čerpací stanici MOL ve Vyškově. Nejnovější pak řidiči najdou v Opavě. Momentálně se Fresh Cornery nacházejí v jedenácti krajích. Spolu se zaváděním Fresh Cornerů dochází také k modernizaci vnitřního prostoru čerpacích stanic. Prosvětlený interiér je doplněn o dřevěné prvky, ale třeba i pytle z jutové tkaniny s čerstvými kávovými zrny.

S Fresh Cornery je možné se potkat jak na tranzitních místech (například Vyškov, Zdiby, Velké Meziříčí), dále ve větších a středně velkých městech (například Hradec Králové, Pardubice, Šumperk, Most), tak i v hlavním městě (Barrandov, Žižkov, Horní Počernice).

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required