logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Ze zahraničí

Konference Plant-Powered Perspectives odhalí, jak uspět na trhu s rostlinnými alternativami

Konference Plant-Powered Perspectives odhalí, jak uspět na trhu s...

  • 2. září 2024
  • 669
  • 0
Pátý ročník konference Plant-Powered Perspectives seznámí výrobce a prodejce potravin s aktuálním a budoucím vývojem na trhu s rostlinnými potravinami. Organizátoři oznámili první řečníky a...
  • Jeden ze čtyř spotřebitelů kupuje použité zboží, aby pomohl životnímu prostředí

    Jeden ze čtyř spotřebitelů kupuje použité zboží, aby pomohl životnímu prostředí

    • 31. července 2024
    • 0
  • Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

    Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

    • 18. ledna 2022
    • 0
  • Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v rámci Francie a budoucích trhů

    Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v...

    • 22. prosince 2021
    • 0
  • Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je ale křehká

    Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je...

    • 19. října 2021
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

  • 13. srpna 2021
  • 2152
  • 0
Celosvětové tržby z digitálního obchodování ve druhém čtvrtletí letošního roku meziročně vzrostly o 3 %. V předchozích čtyřech po sobě jdoucí čtvrtletích přitom celosvětový obrat e-commerce rostl vždy o více než 50 %. Uvádí to...
První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

  • 19. března 2021
  • 2687
  • 0
Technologický gigant Amazon v březnu otevřel první dvě bezobslužné prodejny s potravinami mimo Spojené státy. Obě jsou v Londýně, jedna v městském obvodu Ealing a druhá u stadionu ve Wembley. V londýnské části Ealing a na...
On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém normálu“

On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém...

  • 26. února 2021
  • 1604
  • 0
Mezinárodní konference PLMA u kulatého stolu, která se konala 17.–18. února 2021, proběhla on-line a podle zástupců asociace zaznamenala velký úspěch. Zaregistrovalo se více než 150 vedoucích pracovníků výroby a maloobchodu z...
Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

  • 25. února 2021
  • 1929
  • 0
Krize způsobená koronavirem vyústila v řadu inovací. Jedna z nich představuje spojení japonské tvořivosti a technologie, jehož výsledkem je větší bezpečnost i spolehlivost. Do jaké míry se může uplatnit v maloobchodním...
Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

  • 3. února 2021
  • 1774
  • 0
Od letošního jara budou moci zákazníci v arkansaském Bentonville přijímat zásilky ze svého místního Walmartu přímo do chytrého boxu společnosti HomeValet umístěného před jejich domem. Pilotní projekt se zaměří na bezpečné,...
Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

  • 21. prosince 2020
  • 3524
  • 0
Menší prodejny se po vládním nařízení znovu otevřely, i když s řadou omezení. Návrat k běžnému provozu není ještě v dohledu, obchody proto musí rychle reagovat na nová opatření. Jak mohou v této době prodejci zákazníkům...
Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

  • 10. prosince 2020
  • 1521
  • 0
Vzhledem k vývoji pandemické situace a po konzultaci se zástupci odvětví upravila společnost Vinexposium svůj kalendář pro rok 2021. Veletrh Wine Paris & Vinexpo Paris se bude konat 14. – 16. června 2021. Setkání...
Jak uspět v příštích pěti letech

Jak uspět v příštích pěti letech

  • 5. listopadu 2020
  • 2689
  • 0
Obchodníci celého světa aktuálně čelí nejisté budoucnosti. Obrovské zrychlení nakupování po internetu, bleskové změny retailu uprostřed globální pandemie či měnící se chování a očekávání spotřebitelů. V tomto prostředí je...
Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

  • 4. listopadu 2020
  • 2343
  • 0
Retailový tým americké společnosti Amazon nedávno uvedl inovaci nazvanou Amazon One. Jde o rychlý, pohodlný a bezkontaktní způsob, jak si lidé mohou pomocí dlaně zpříjemnit každodenní aktivity, například platbu v obchodě,...
Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

  • 26. října 2020
  • 2565
  • 0
Hypermarkety v posledních letech řeší problémy s růstem, ať už z pohledu samotného obchodu nebo prodeje. Retaileři hledají způsoby, jak dosáhnout postupného zvětšování velikosti nákupního košíku, a rozvíjejí nabídku s cílem...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 7

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required