logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Ze zahraničí

Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

  • 18. ledna 2022
  • 907
  • 0
Společnost pro výzkum globálního trhu Euromonitor International v polovině ledna zveřejnila očekávanou zprávu s názvem TOP 10 globálních spotřebitelských trendů 2022. Každoroční studie společnosti...
  • Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v rámci Francie a budoucích trhů

    Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v...

    • 22. prosince 2021
    • 0
  • Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je ale křehká

    Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je...

    • 19. října 2021
    • 0
  • Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

    Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

    • 13. srpna 2021
    • 0
  • První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

    První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

    • 19. března 2021
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém normálu“

On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém...

  • 26. února 2021
  • 967
  • 0
Mezinárodní konference PLMA u kulatého stolu, která se konala 17.–18. února 2021, proběhla on-line a podle zástupců asociace zaznamenala velký úspěch. Zaregistrovalo se více než 150 vedoucích pracovníků výroby a maloobchodu z...
Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

  • 25. února 2021
  • 981
  • 0
Krize způsobená koronavirem vyústila v řadu inovací. Jedna z nich představuje spojení japonské tvořivosti a technologie, jehož výsledkem je větší bezpečnost i spolehlivost. Do jaké míry se může uplatnit v maloobchodním...
Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

  • 3. února 2021
  • 1096
  • 0
Od letošního jara budou moci zákazníci v arkansaském Bentonville přijímat zásilky ze svého místního Walmartu přímo do chytrého boxu společnosti HomeValet umístěného před jejich domem. Pilotní projekt se zaměří na bezpečné,...
Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

  • 21. prosince 2020
  • 2281
  • 0
Menší prodejny se po vládním nařízení znovu otevřely, i když s řadou omezení. Návrat k běžnému provozu není ještě v dohledu, obchody proto musí rychle reagovat na nová opatření. Jak mohou v této době prodejci zákazníkům...
Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

  • 10. prosince 2020
  • 986
  • 0
Vzhledem k vývoji pandemické situace a po konzultaci se zástupci odvětví upravila společnost Vinexposium svůj kalendář pro rok 2021. Veletrh Wine Paris & Vinexpo Paris se bude konat 14. – 16. června 2021. Setkání...
Jak uspět v příštích pěti letech

Jak uspět v příštích pěti letech

  • 5. listopadu 2020
  • 1598
  • 0
Obchodníci celého světa aktuálně čelí nejisté budoucnosti. Obrovské zrychlení nakupování po internetu, bleskové změny retailu uprostřed globální pandemie či měnící se chování a očekávání spotřebitelů. V tomto prostředí je...
Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

  • 4. listopadu 2020
  • 1364
  • 0
Retailový tým americké společnosti Amazon nedávno uvedl inovaci nazvanou Amazon One. Jde o rychlý, pohodlný a bezkontaktní způsob, jak si lidé mohou pomocí dlaně zpříjemnit každodenní aktivity, například platbu v obchodě,...
Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

  • 26. října 2020
  • 1763
  • 0
Hypermarkety v posledních letech řeší problémy s růstem, ať už z pohledu samotného obchodu nebo prodeje. Retaileři hledají způsoby, jak dosáhnout postupného zvětšování velikosti nákupního košíku, a rozvíjejí nabídku s cílem...
Byl otevřen první obchod s potravinami Amazon Fresh

Byl otevřen první obchod s potravinami Amazon Fresh

  • 1. září 2020
  • 3135
  • 0
Koncem srpna zahájil provoz Amazon Fresh – nový obchod s potravinami, který je od základů navržen tak, aby nabízel bezproblémové nakupování v prodejně nebo on-line. Na všechny zákazníky čekají trvale nízké ceny, členové...
Podíl vyprodaných balených potravin vzrostl

Podíl vyprodaných balených potravin vzrostl

  • 12. srpna 2020
  • 1243
  • 0
Množství balených potravinářských výrobků, které lze koupit on-line, se od ledna do května 2020 globálně snížilo o 21 % (oproti výchozí hodnotě před Covid-19). Potvrzují to data získaná prostřednictvím řešení pro průzkum trhu...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 7

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required