logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Ze zahraničí

Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

Euromonitor opět odhaluje 10 globálních trendů v rámci spotřebitelského chování

  • 18. ledna 2022
  • 522
  • 0
Společnost pro výzkum globálního trhu Euromonitor International v polovině ledna zveřejnila očekávanou zprávu s názvem TOP 10 globálních spotřebitelských trendů 2022. Každoroční studie společnosti...
  • Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v rámci Francie a budoucích trhů

    Carrefour a Everli rozšiřují partnerství pro on-line doručování potravin v...

    • 22. prosince 2021
    • 0
  • Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je ale křehká

    Evropský trh s potravinami vzroste o pět procent, spotřebitelská důvěra je...

    • 19. října 2021
    • 0
  • Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

    Ceny v e-shopech meziročně vzrostly o 11 %, tržby se zvýšily o 3 %

    • 13. srpna 2021
    • 0
  • První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

    První dvě prodejny Amazon Fresh mimo USA jsou v Londýně

    • 19. března 2021
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém normálu“

On-line konference PLMA u kulatého stolu naznačila cestu k úspěchu v „novém...

  • 26. února 2021
  • 691
  • 0
Mezinárodní konference PLMA u kulatého stolu, která se konala 17.–18. února 2021, proběhla on-line a podle zástupců asociace zaznamenala velký úspěch. Zaregistrovalo se více než 150 vedoucích pracovníků výroby a maloobchodu z...
Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

Robot pomáhá a zvětšuje bezpečnost i pohodlí

  • 25. února 2021
  • 690
  • 0
Krize způsobená koronavirem vyústila v řadu inovací. Jedna z nich představuje spojení japonské tvořivosti a technologie, jehož výsledkem je větší bezpečnost i spolehlivost. Do jaké míry se může uplatnit v maloobchodním...
Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

Walmart otestuje chytrý box pro příjem čerstvých zásilek

  • 3. února 2021
  • 797
  • 0
Od letošního jara budou moci zákazníci v arkansaském Bentonville přijímat zásilky ze svého místního Walmartu přímo do chytrého boxu společnosti HomeValet umístěného před jejich domem. Pilotní projekt se zaměří na bezpečné,...
Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

Značení v obchodech přispívá k podpoře prodeje

  • 21. prosince 2020
  • 1866
  • 0
Menší prodejny se po vládním nařízení znovu otevřely, i když s řadou omezení. Návrat k běžnému provozu není ještě v dohledu, obchody proto musí rychle reagovat na nová opatření. Jak mohou v této době prodejci zákazníkům...
Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

Společnost Vinexposium představila program pro rok 2021

  • 10. prosince 2020
  • 711
  • 0
Vzhledem k vývoji pandemické situace a po konzultaci se zástupci odvětví upravila společnost Vinexposium svůj kalendář pro rok 2021. Veletrh Wine Paris & Vinexpo Paris se bude konat 14. – 16. června 2021. Setkání...
Jak uspět v příštích pěti letech

Jak uspět v příštích pěti letech

  • 5. listopadu 2020
  • 1283
  • 0
Obchodníci celého světa aktuálně čelí nejisté budoucnosti. Obrovské zrychlení nakupování po internetu, bleskové změny retailu uprostřed globální pandemie či měnící se chování a očekávání spotřebitelů. V tomto prostředí je...
Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

Amazon One představuje inovaci nejenom pro snadný nákup

  • 4. listopadu 2020
  • 1029
  • 0
Retailový tým americké společnosti Amazon nedávno uvedl inovaci nazvanou Amazon One. Jde o rychlý, pohodlný a bezkontaktní způsob, jak si lidé mohou pomocí dlaně zpříjemnit každodenní aktivity, například platbu v obchodě,...
Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

Retaileři investují do budoucnosti hypermarketů

  • 26. října 2020
  • 1296
  • 0
Hypermarkety v posledních letech řeší problémy s růstem, ať už z pohledu samotného obchodu nebo prodeje. Retaileři hledají způsoby, jak dosáhnout postupného zvětšování velikosti nákupního košíku, a rozvíjejí nabídku s cílem...
Byl otevřen první obchod s potravinami Amazon Fresh

Byl otevřen první obchod s potravinami Amazon Fresh

  • 1. září 2020
  • 2484
  • 0
Koncem srpna zahájil provoz Amazon Fresh – nový obchod s potravinami, který je od základů navržen tak, aby nabízel bezproblémové nakupování v prodejně nebo on-line. Na všechny zákazníky čekají trvale nízké ceny, členové...
Podíl vyprodaných balených potravin vzrostl

Podíl vyprodaných balených potravin vzrostl

  • 12. srpna 2020
  • 976
  • 0
Množství balených potravinářských výrobků, které lze koupit on-line, se od ledna do května 2020 globálně snížilo o 21 % (oproti výchozí hodnotě před Covid-19). Potvrzují to data získaná prostřednictvím řešení pro průzkum trhu...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 7

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required