logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...

CatScan

Zboží&Prodej 1/2021: Spotřebitelé stále jedou na zdravé vlně

Zboží&Prodej 1/2021: Spotřebitelé stále jedou na zdravé vlně

  • 22. ledna 2021
  • 143
  • 0
Pryč jsou doby, kdy zákazníci vnímali „zdravé“ jako spíše to „nedobré“. Důraz na zdraví i v souvislosti s probíhající pandemií na zákazníky číhá na každém rohu. A ačkoli řada z nich hledá stále ke...
  • Zboží&Prodej 1/2021: Oleje a tuky prodává cena a benefity

    Zboží&Prodej 1/2021: Oleje a tuky prodává cena a benefity

    • 22. ledna 2021
    • 0
  • Zboží&Prodej 1/2021: Investice zákazníků míří do přírodních produktů

    Zboží&Prodej 1/2021: Investice zákazníků míří do přírodních produktů

    • 22. ledna 2021
    • 0
  • Zboží&Prodej 1/2021: Synonymem sortimentu pro děti je kvalita

    Zboží&Prodej 1/2021: Synonymem sortimentu pro děti je kvalita

    • 22. ledna 2021
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2020: Mezinárodní kuchyně Čechům prostě chutná

    Zboží&Prodej 11-12/2020: Mezinárodní kuchyně Čechům prostě chutná

    • 3. prosince 2020
    • 0

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 11-12/2020: Papír a vatu prodává cena a výkon

Zboží&Prodej 11-12/2020: Papír a vatu prodává cena a výkon

  • 3. prosince 2020
  • 130
  • 0
Obava z toho, co bude vlivem pandemie, byla na jaře příčinou krátkodobých výpadků zboží z papírového programu. A to nejen v tuzemsku, ale v celé Evropě. Situace se však stabilizovala a poměrně brzy vrátila do rozumného růstu...
Zboží&Prodej 11-12/2020: Kvalita a původ masa jsou zásadní

Zboží&Prodej 11-12/2020: Kvalita a původ masa jsou zásadní

  • 3. prosince 2020
  • 178
  • 0
Maso a masné výrobky v jídelníčcích lidstva hrají podstatnou roli. V těch tuzemských potom ještě větší. Češi jsou jednoznačně národem masožravců. Avšak mladá generace, také díky různým studiím ukazujícím negativní vliv...
Zboží&Prodej 10/2020: Cukrovinky zasáhly „odpískané“ Velikonoce

Zboží&Prodej 10/2020: Cukrovinky zasáhly „odpískané“ Velikonoce

  • 22. října 2020
  • 434
  • 0
Prodej čokoládových sladkostí mírně roste jak v objemu, tak v tržbách. Za posledních 12 měsíců se jich v České republice prodalo 41,4 tisíce tun, což je nárůst o 1,1 %, oproti předchozímu období, a to v celkové hodnotě 10,8...
Zboží&Prodej 10/2020: Alkohol a víno podpořila domácí konzumace

Zboží&Prodej 10/2020: Alkohol a víno podpořila domácí konzumace

  • 22. října 2020
  • 331
  • 0
Jarní vlna pandemie koronaviru výrazně zamíchala kartami na trhu s alkoholem a víny. A vzhledem k tomu, že zatím není možné předvídat, jak bude probíhat poslední kvartál, hodnotit či predikovat vývoj v kategorii je ještě...
Zboží&Prodej 10/2020: Slané pochutiny: Chuť je pro značku rozhodující

Zboží&Prodej 10/2020: Slané pochutiny: Chuť je pro značku rozhodující

  • 22. října 2020
  • 459
  • 0
Slané pochutiny jsou běžnou součástí nákupních košíků většiny českých domácností. Ročně za ně utratí v průměru přes 1150 Kč a nakupují je více než sedmkrát za čtvrtletí. Největší kategorií jsou chipsy, následují slané mixy a...
Zboží&Prodej 10/2020: Alternativy už mají více než desetinu trhu

Zboží&Prodej 10/2020: Alternativy už mají více než desetinu trhu

  • 22. října 2020
  • 143
  • 0
Tabákový průmysl prochází už několik let turbulentními změnami. Ať už jsou to neustálá a často skoková zvyšování spotřební daně, která firmám znemožňují plánování udržitelného byznysu, nebo růst nových alternativ čím dál více...
Zboží&Prodej 9/2020: Pití kávy a čaje zpestřují malé rituály

Zboží&Prodej 9/2020: Pití kávy a čaje zpestřují malé rituály

  • 17. září 2020
  • 409
  • 0
Alespoň nějaký nápoj, jako je káva, čaj či kakao, si koupí každá česká domácnost. Z hlediska výdajů domácností je nejdůležitější kategorií káva s dvoutřetinovým podílem. U té v případě zvyklostí došlo v posledních letech ke...
Zboží&Prodej 9/2020: Češi na domácích mazlíčcích nešetří

Zboží&Prodej 9/2020: Češi na domácích mazlíčcích nešetří

  • 17. září 2020
  • 543
  • 0
Pokračuje trend humanizace a všechno, co se promítá do lidské stravy, se s odstupem objeví i v nabídce pro domácí mazlíčky. Prim hrají prémiové produkty, pamlsky a pochoutky, které plní – vztaženo k „lidské“ nabídce – funkci...
Zboží&Prodej 9/2020: U koření a ochucovadel má zelenou kvalita za přiměřenou cenu

Zboží&Prodej 9/2020: U koření a ochucovadel má zelenou kvalita za...

  • 17. září 2020
  • 426
  • 0
K přípravě jídla neodmyslitelně patří koření, ochucovadla a bylinky. Právě tyto ingredience dodávají masu, omáčkám, zelenině a dalším pokrmům tu správnou chuť. S příchodem teplých dní Češi hojně grilují a hojně tyto produkty...
Zboží&Prodej 9/2020: Eko drogerie musí být vidět

Zboží&Prodej 9/2020: Eko drogerie musí být vidět

  • 16. září 2020
  • 311
  • 0
Zájem spotřebitelů o ekologické produkty je znát snad napříč všemi kategoriemi rychloobrátkového zboží. Patří mezi ně také ekologická drogerie, ať je to péče o tělo či o domácnost. Kromě pěsticích či čisticích a pracích účinků...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 15

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required