logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

CatScan

Zboží&Prodej 4/2022: Nealko ovládají značkové výrobky

Zboží&Prodej 4/2022: Nealko ovládají značkové výrobky

  • 23. května 2022
  • 138
  • 0
V průměru jednou za pět dní nakupují nealkoholické nápoje prakticky všechny české domácnosti. V jednom průměrném nákupu si domů přinesou pět litrů nápojů a jedna domácnost za rok v této kategorii...
  • Zboží&Prodej 4/2022: Sladké svačinky se prodraží

    Zboží&Prodej 4/2022: Sladké svačinky se prodraží

    • 13. května 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 4/2022: Trh s pivem se změnil

    Zboží&Prodej 4/2022: Trh s pivem se změnil

    • 8. května 2022
    • 0
  • CatScan: Škola žádá kvalitu i nápaditý design

    CatScan: Škola žádá kvalitu i nápaditý design

    • 2. května 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 3/2022: Spotřebitelé se vracejí k čerstvému pečivu

    Zboží&Prodej 3/2022: Spotřebitelé se vracejí k čerstvému pečivu

    • 24. dubna 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 3/2022: V barvách si spotřebitelé nechají poradit

Zboží&Prodej 3/2022: V barvách si spotřebitelé nechají poradit

  • 17. dubna 2022
  • 239
  • 0
Udržitelnost životního prostředí je jednou z hlavních priorit většiny společností. Nejinak je tomu v kategorii nátěrových hmot. Proto jejich producenti investují do vývoje a výroby produktů, které tomuto cíli napomáhají. A na...
Zboží&Prodej 3/2022: Při grilování roste obliba všech potravin

Zboží&Prodej 3/2022: Při grilování roste obliba všech potravin

  • 11. dubna 2022
  • 299
  • 0
Grilování se rok od roku těší velké oblibě tuzemských spotřebitelů. Sezóna začíná prakticky s prvními teplejšími slunečními paprsky a pomalu končí s náznaky studenějšího podzimního času. Nezřídka se však zákazníci věnují...
Zboží&Prodej 3/2022: Největší výhodou konzervovaných a sterilovaných potravin je trvanlivost

Zboží&Prodej 3/2022: Největší výhodou konzervovaných a sterilovaných...

  • 6. dubna 2022
  • 259
  • 0
Konzervované a sterilované potraviny zažily meziroční pokles. Může za to však start pandemie v roce 2020, kdy se domácnosti těmito výrobky předzásobily. Jde tedy o čekanou korekci. Spotřebitelé jejich nákupy však více plánují...
CatScan: Free from potraviny nutí přemýšlet o zdraví

CatScan: Free from potraviny nutí přemýšlet o zdraví

  • 26. března 2022
  • 441
  • 0
Jak se mění životní styl, mění se i stravovací návyky. Populace touží a čím dál tím více inklinuje ke zdravým, pokud možno takzvaně free from potravinám. Ať už jsou bez obsahu cukru, tuku, lepku nebo pesticidů, staly se...
CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita

CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita

  • 21. března 2022
  • 331
  • 0
Společenská odpovědnost, poctivost a to, kde a za jakých podmínek vznikají suroviny pro výrobu produktů i samotné produkty, je kromě automatické vysoké kvality to, na co spotřebitelé slyší. A nejinak je tomu v segmentu...
Zboží&Prodej 1-2/2022: Ekologické čisticí prostředky jsou na vzestupu

Zboží&Prodej 1-2/2022: Ekologické čisticí prostředky jsou na vzestupu

  • 12. března 2022
  • 290
  • 0
Až 74 % spotřebitelů použilo v posledním roce čisticí prostředek, více než třetina z nich je používá jednou týdně. Jak se říká, čistota půl zdraví. Platí to i v domácnostech, a to nejen v době covidové. Právě pandemie může za...
Zboží&Prodej 1-2/2022: Energii většinou doplňují značkové nápoje

Zboží&Prodej 1-2/2022: Energii většinou doplňují značkové nápoje

  • 4. března 2022
  • 340
  • 0
Mezi listopadem 2020 a říjnem 2021 zakoupila nějaký energetický nebo sportovní nápoj pro domácí spotřebu každá třetí domácnost. Do košíku si tyto nápoje domácnosti vložily v průměru šestnáctkrát, přičemž za jeden nákup...
Zboží&Prodej 1-2/2022: Baterie trápí materiál, výroba i logistika

Zboží&Prodej 1-2/2022: Baterie trápí materiál, výroba i logistika

  • 28. února 2022
  • 330
  • 0
Vyšší spotřeba, ale i lepší zpětný odběr ve sběrných místech. Přechod na dobíjecí varianty a závazek zvýšit cíle oběhového hospodářství a snížit množství vyprodukovaného CO2. K tomu nutnost řešit problémy, které zapříčinila a...
Zboží&Prodej 11-12/2021: Mezinárodní potraviny jsou vítanou změnou

Zboží&Prodej 11-12/2021: Mezinárodní potraviny jsou vítanou změnou

  • 30. prosince 2021
  • 600
  • 0
Češi milují českou kuchyni. Na druhou stranu roste počet těch, kteří se nebojí experimentovat a zkoušejí uvařit i něco z mezinárodní gastronomie. Proto se na pultech prodejen objevují v čím dál větší míře italské, francouzské,...
Zboží&Prodej 11-12/2021: Tabákový trh otáčí kormidlem k alternativám

Zboží&Prodej 11-12/2021: Tabákový trh otáčí kormidlem k alternativám

  • 30. prosince 2021
  • 1020
  • 0
Stále více zákazníků, kuřáků, si uvědomuje, že kouření poškozuje jejich zdraví. A to představuje nejčastější důvod pro přechod na méně rizikové alternativy. A právě těm je dobré při prodeji věnovat pozornost, protože jde o...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 20

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required