logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

CatScan

Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

  • 16. ledna 2023
  • 158
  • 0
Češi mezi zářím 2021 a srpnem 2022 utratili za tabákové produkty více než 83,5 miliardy korun, což je o 4,4 % více než v předchozím roce. Na trhu se však už dávno nevyskytují pouze klasické...
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

    • 9. ledna 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

    • 19. prosince 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Proteinové výrobky se těší velké oblibě

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Proteinové výrobky se těší velké oblibě

    • 12. prosince 2022
    • 0
  • Zboží&Prodej 10/2022: Slané musí být na konci roku vidět

    Zboží&Prodej 10/2022: Slané musí být na konci roku vidět

    • 28. listopadu 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 10/2022: Žádaná jsou XXL balení papíru a vaty

Zboží&Prodej 10/2022: Žádaná jsou XXL balení papíru a vaty

  • 19. listopadu 2022
  • 295
  • 0
Kategorie papírového a vatového zboží má v České republice velmi vysokou úroveň penetrace. V posledních dvanácti měsících zakoupilo tyto produkty více než 97 % českých domácností. Nejvýznamnější podkategorií je toaletní papír....
Zboží&Prodej 10/2022: V centru zájmu o doplňky stravy, funkční a bylinné čaje je podpora imunity

Zboží&Prodej 10/2022: V centru zájmu o doplňky stravy, funkční a...

  • 14. listopadu 2022
  • 314
  • 0
Již před propuknutím pandemie byl u nás patrný trend zvyšující se péče o zdraví a kondici, který se projevoval mimo jiné růstem prodejů doplňků stravy a funkčních čajů. Covid-19 ovšem uvedený trend nebývale posílil. Jak...
Zboží&Prodej 10/2022: Třtinové rumy dobyly trh

Zboží&Prodej 10/2022: Třtinové rumy dobyly trh

  • 7. listopadu 2022
  • 353
  • 0
Alkoholické nápoje nemohou chybět v nákupním koši spojeném s přípravami na vánoční svátky. Doslova nezbytností jsou potom při nákupech na oslavu Silvestra. Během roku si nějaký výrobek z této kategorie zakoupí alespoň jednou...
Zboží&Prodej 9/2022: Obliba rostlinných alternativ stoupá

Zboží&Prodej 9/2022: Obliba rostlinných alternativ stoupá

  • 31. října 2022
  • 554
  • 0
Přestože se dynamicky rozvíjí, má stále velký potenciál růstu. Řeč je o kategorii rostlinných alternativ živočišných produktů. Okruh jejich konzumentů roste, stejně jako se rozšiřuje jejich nabídka, i když ne ve všech...
Zboží&Prodej 9/2022: Citlivost na cenu krmiv zřejmě poroste

Zboží&Prodej 9/2022: Citlivost na cenu krmiv zřejmě poroste

  • 24. října 2022
  • 533
  • 0
Jak potvrzují data společnosti NielsenIQ, mezi červencem 2021 a červnem 2022 čeští spotřebitelé za krmivo pro psy a kočky utratili téměř 6,3 miliardy korun. Maloobchodní tržby zaznamenaly meziroční nárůst o 5,6 %, objemově...
Zboží&Prodej 9/2022: V eko drogerii se prosazují nové technologie a inovace

Zboží&Prodej 9/2022: V eko drogerii se prosazují nové technologie a inovace

  • 10. října 2022
  • 479
  • 0
Šetrná drogerie je důležitá pro většinu Čechů. Produktům ohleduplným k životnímu prostředí důvěřují, více než polovina si za ně neváhá připlatit. Jejich nákupní chování se však může nejen vlivem inflace brzy změnit. Češi u...
Zboží&Prodej 9/2022: Zrnka navýšila svou důležitost

Zboží&Prodej 9/2022: Zrnka navýšila svou důležitost

  • 3. října 2022
  • 508
  • 0
Alespoň jedenkrát si podle GfK Spotřebitelského panelu v prvním pololetí roku 2022 nějaký teplý nápoj zakoupila téměř každá česká domácnost. Nějaký produkt z kategorie teplých nápojů si domácnosti koupily v průměru dvakrát za...
Spotřebitelé si oblíbili teplé potraviny

Spotřebitelé si oblíbili teplé potraviny

  • 24. září 2022
  • 483
  • 0
Teplý pult. Společně s obslužným úsekem studených potravin mnohdy tvoří výkladní skříň obchodu s potravinami. Má své klady i zápory. Navíc se musí hodně přemýšlet, počítat a uvažovat o tom, kdy dává a kdy nedává smysl a co...
Zboží&Prodej 8/2022: Snídaně se musí prožít

Zboží&Prodej 8/2022: Snídaně se musí prožít

  • 19. září 2022
  • 451
  • 0
V rámci snídaňových kategorií i nadále většina spotřebitelů vsází na kvalitu, pokud je na ni zvyklá a daný výrobek preferuje. Je však dost možné, že u některých produktů dojde vlivem inflace v následujícím období ke snížení...
Zboží&Prodej 8/2022: Při mytí nádobí hrají prim tradiční značky

Zboží&Prodej 8/2022: Při mytí nádobí hrají prim tradiční značky

  • 12. září 2022
  • 494
  • 0
I loni zaznamenala kategorie prostředků na mytí nádobí růst, byť již nebyl tak výrazný jako v prvním covidovém roce 2020. Výrobci i obchodníci potvrzují, že u spotřebitelů je patrný pokračující zájem o produkty šetrné...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 22

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required