logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

CatScan

Zboží&Prodej 4/2023: Nealko musí správně chutnat

Zboží&Prodej 4/2023: Nealko musí správně chutnat

  • 29. května 2023
  • 193
  • 0
Podle společnosti GfK Czech utratily české domácnosti v uplynulém roce za nealkoholické nápoje více než v tom předcházejícím. Z hlediska počtu kupujících jsou nejoblíbenější balené vody, které si...
  • Zboží&Prodej 4/2023: Školní a kancelářské potřeby pod taktovkou ergonomie a ekologie

    Zboží&Prodej 4/2023: Školní a kancelářské potřeby pod taktovkou...

    • 22. května 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 4/2023: Cukrovinkám se daří

    Zboží&Prodej 4/2023: Cukrovinkám se daří

    • 15. května 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 4/2023: Nejpopulárnější jsou tuzemské ležáky

    Zboží&Prodej 4/2023: Nejpopulárnější jsou tuzemské ležáky

    • 9. května 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 3/2023: U konzervovaných a sterilovaných potravin hraje výraznou roli chuť

    Zboží&Prodej 3/2023: U konzervovaných a sterilovaných potravin hraje...

    • 17. dubna 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 3/2023: Grilovací sortiment stále roste

Zboží&Prodej 3/2023: Grilovací sortiment stále roste

  • 6. dubna 2023
  • 426
  • 0
Trvale se rozšiřující počet produktů určených pro grilování naznačuje, že pro české domácnosti patří tato činnost mezi oblíbené způsoby tepelné úpravy potravin. Produkt z grilovacího sortimentu nakoupilo podle společnosti GfK...
Zboží&Prodej 3/2023: Zájem míří na základní druhy pečiva

Zboží&Prodej 3/2023: Zájem míří na základní druhy pečiva

  • 3. dubna 2023
  • 353
  • 0
Loňský rok byl pro pekárenství velmi náročný. Surovinová i energetická krize vedla ke změnám v chování spotřebitelů a pekáren. Obchodníci i výrobci v podstatě jednohlasně potvrzují, že spotřebitelé kupují pečiva méně, při...
Zboží&Prodej 1–2/2023: Produkty bez zbytečného obsahu mají co nabídnout

Zboží&Prodej 1–2/2023: Produkty bez zbytečného obsahu mají co nabídnout

  • 27. března 2023
  • 366
  • 0
Jak na moderním, tak tradičním trhu, ale i ve speciálkách už dnes existují celé sekce věnované free from produktům. Populace si totiž stále více uvědomuje, že je důležité se věnovat osobnímu zdraví. I proto se tato kategorie...
Zboží&Prodej 1–2/2023: Baterie přinášejí jasné výhody

Zboží&Prodej 1–2/2023: Baterie přinášejí jasné výhody

  • 20. března 2023
  • 266
  • 0
Zákazníci většinou o bateriích pro spotřební elektroniku nijak zvlášť nepřemýšlejí. Tedy dokud je nepotřebují. Avšak jakmile k tomu dojde, potřebují je obvykle rychle. I díky tomu baterie spadají do impulzní kategorie a...
Zboží&Prodej 1–⁠⁠2/2023: Spotřebitelé preferují čisticí prostředky ve velkých baleních

Zboží&Prodej 1–⁠⁠2/2023: Spotřebitelé preferují čisticí prostředky ve...

  • 13. března 2023
  • 362
  • 0
Po covidovém boomu nastalo v kategorii čisticích a úklidových prostředků v loňském roce zklidnění doprovázené snížením objemu prodejů. Ekonomický vývoj zase zapříčinil, že i tak velká obliba letákových akcí ještě vzrostla....
Zboží&Prodej 1–2/2023: Rodiče o dětských produktech smýšlejí chytře

Zboží&Prodej 1–2/2023: Rodiče o dětských produktech smýšlejí chytře

  • 6. března 2023
  • 442
  • 0
Kategorie dětského zboží je a bude vždy o kvalitě. Přestože pandemie zas až tak velký vliv na její vývoj neměla, o to tvrději ji zasáhla inflace. Na druhou stranu jsou zákazníci povětšinou věrní a vyhledávají právě kvalitní...
Zboží&Prodej 1–⁠2/2023: U energetických a sportovních nápojů jde hlavně o chuť

Zboží&Prodej 1–⁠2/2023: U energetických a sportovních nápojů jde hlavně...

  • 27. února 2023
  • 507
  • 0
Mezi listopadem 2021 a říjnem 2022 si nějaký energetický nebo sportovní nápoj pro domácí spotřebu zakoupily přibližně dvě z pěti českých domácností. Do nákupního košíku si je přitom vložily v průměru devatenáctkrát, přičemž za...
Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

  • 16. ledna 2023
  • 466
  • 0
Češi mezi zářím 2021 a srpnem 2022 utratili za tabákové produkty více než 83,5 miliardy korun, což je o 4,4 % více než v předchozím roce. Na trhu se však už dávno nevyskytují pouze klasické cigarety či sypaný tabák používaný k...
Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

  • 9. ledna 2023
  • 370
  • 0
Během posledních skoro tří let, tedy od začátku globální pandemie, byl svět svědkem značné změny životního stylu a potravinářský průmysl nezůstal ušetřen. Spotřebitelé začali trávit více času doma, přičemž kladli důraz na...
Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

  • 19. prosince 2022
  • 483
  • 0
Maso a uzené výrobky i přes narůstající vliv rostlinných alternativ, které si dopřávají především mladší spotřebitelé z velkých měst, mají své významné postavení na stolech českých domácností. Od začátku letošního roku do...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 24

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required