Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 4/2024?
Rozhovor:
Prodejní plocha Datartu se proměňuje do příjemného a designového prostředí, kterému nechybí dominantní technologické prvky. Obojí má podle Jana Horáka, manažera konceptu prodejen Datart, zpříjemnit návštěvu obchodů zákazníkům a jejich aktuálním potřebám a přáním.
Téma vydání:
Privátní značky prošly za novodobou historii rozvoje maloobchodního trhu v tuzemsku velkou proměnou. Vedle cenových bojovníků a prémiové nabídky zažil obrovský rozmach hlavně široký „střední“ proud, který nabízí privátky velmi dobré kvality za rozumné ceny.
Nákupčí:
Od nákupu a prodeje masa, masných výrobků a lahůdek, o které se staral ještě za svého působení na Slovensku, se Roman Gerat přesunul do českého Lidlu, kde má už přes rok na starost kategorii mléčného sortimentu. A pokud by se nějak dal nazvat jeho přístup k práci, je to vášeň.
E-commerce:
Personalizace e-shopů se stává stále důležitější strategií k oslovení, získání a udržení zákazníků. Nabízí skutečně relevantní obsah a produkty připravené na míru, čímž zvětšuje konverzi a spokojenost nakupujících.
CatScan:
Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci piva, zmrzlin, olejů a tuků, a školních a kancelářských potřeb. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 10 750 výtisků (detailnější informace o distribuci najdete zde).
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné Zboží&Prodej si můžete zajistit zde.