logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Služba on-line obchodu Albert se od roku 2021, kdy nabídla doručení potravin obyvatelům Brna,...
  • Nový koncept prodejen zapadá do plánů společnosti Billa Česká republika, které počítají s...
  • Společnost Alza přichází s inovativním přístupem k reklamacím. Většina zákazníků internetových...

Publicistika

Zboží&Prodej 8/2023: Teplé jídlo neodmítne nikdo

Zboží&Prodej 8/2023: Teplé jídlo neodmítne nikdo

  • 18. září 2023
  • 148
  • 0
Když se řekne rychlé občerstvení, mnoho spotřebitelů si hned představí obyčejné hamburgery a hranolky. Avšak moderní prodejci potravin, kteří se zaměřují na teplé pochutiny, mohou nabídnout mnohem...
  • Značka Jar inzeruje v mytí nádobí nejvíce

    Značka Jar inzeruje v mytí nádobí nejvíce

    • 12. září 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 8/2023: U hraček se klasika propojuje s digitálem

    Zboží&Prodej 8/2023: U hraček se klasika propojuje s digitálem

    • 11. září 2023
    • 0
  • V šamponech pro dospělé nejvíce promuje značka Head&Shoulders

    V šamponech pro dospělé nejvíce promuje značka Head&Shoulders

    • 7. září 2023
    • 0
  • Maloobchod a e-commerce rostou i díky většímu geografickému pokrytí

    Maloobchod a e-commerce rostou i díky většímu geografickému pokrytí

    • 6. září 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 8/2023: Snídaňové cereálie stále rostou

Zboží&Prodej 8/2023: Snídaňové cereálie stále rostou

  • 4. září 2023
  • 208
  • 0
K snídani spotřebitelé čím dál tím více vyhledávají zdravější a vyváženější varianty stravy. I proto roste prodej cereálií, u kterých jsou při výběru preferována větší balení, ale rovněž praktická jednoporcová určena na cesty....
Coop bude šlapat do on-line a privátních značek

Coop bude šlapat do on-line a privátních značek

  • 29. srpna 2023
  • 572
  • 0
Coop Centrum družstvo je na trhu tři desítky let a má za sebou rekordně dobrý rok. Maloobchodní obrat Skupiny Coop přesáhl v loňském roce 33,5 miliardy korun a všechny její maloobchodní řetězce zaznamenaly růst obratu. Na...
Velmi přesné součty velmi nepřesných čísel

Velmi přesné součty velmi nepřesných čísel

  • 29. srpna 2023
  • 237
  • 0
Česká republika je v Globálním indexu potravinové bezpečnosti (Global Food Security Index) na 16. místě. Meziročně poklesla o dvě pozice, v roce 2021 byla na 14. místě, v roce 2020 dokonce na pátém místě a v roce 2019 na 32....
Zboží&Prodej 8/2023: Automatickému mytí nádobí vévodí prémiové produkty

Zboží&Prodej 8/2023: Automatickému mytí nádobí vévodí prémiové produkty

  • 28. srpna 2023
  • 190
  • 0
Od výrobců i obchodníků jednohlasně zaznívá, že spotřebitelé čím dál víc preferují prémiové přípravky do myček nádobí a že nebývale posilují prodeje v rámci promočních akcí. Přípravky na ruční mytí si v celé kategorii udržují...
Za sportovní vybavení utratí nejčastěji Češi dva až 5 000 korun ročně

Za sportovní vybavení utratí nejčastěji Češi dva až 5 000 korun ročně

  • 25. srpna 2023
  • 189
  • 0
Aktuální průzkum z dat platformy Týmuj zmapoval výdaje Čechů na sportovní vybavení a výdaje na tři nejpopulárnější kolektivní sporty. 30 % Čechů utratí za obuv, oblečení, výstroj nebo další specifické vybavení pro sport 2 až 5...
Ad Intel: Největším inzerentem v segmentu zmrzlin je Prima

Ad Intel: Největším inzerentem v segmentu zmrzlin je Prima

  • 22. srpna 2023
  • 188
  • 0
Nejsilnějším inzertním zadavatelem mezi výrobci zmrzlin byla od ledna do července letošního roku značka Prima. Vyplývá to z šetření výzkumné agentury Nielsen Admosphere, která výsledky představila v rámci svého měsíčního...
Systém záloh pomůže Česku zbavit se pohozených PET lahví a plechovek

Systém záloh pomůže Česku zbavit se pohozených PET lahví a plechovek

  • 19. srpna 2023
  • 267
  • 0
V červencovém průzkumu 9 z 10 Čechů uvedlo, že hlavní složku volně pohozeného odpadu v přírodě tvoří PET lahve a plechovky. Téměř 80 % populace pak věří, že by situaci výrazně zlepšilo zavedení zálohového systému. Zásadní...
Češi preferují bezhotovostní platby, na vzestupu jsou mobily a chytré hodinky

Češi preferují bezhotovostní platby, na vzestupu jsou mobily a chytré hodinky

  • 18. srpna 2023
  • 274
  • 0
Rychlost, jednoduchost a žádné zbytečné přepočítávání drobných. Tak Češi popisují ideální způsob placení v obchodech nebo za služby. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti Mastercard. Počet lidí, kteří upřednostňují...
V jogurtech nejvíce promuje Olma, v másle Madeta

V jogurtech nejvíce promuje Olma, v másle Madeta

  • 17. srpna 2023
  • 321
  • 0
Nejpromovanější značkou bílých jogurtů je Olma (Olma; 16 %) následovaná značkami Milko (Polabské mlékárny; 8 %) a CHM (Choceňská mlékárna; 7 %). V jogurtech ovocných jsou pak nejpromovanějšími značkami Olma (28 %), Mlékárna...
Pavel Březina: Pouze možnost bezhotovostních plateb šedou ekonomiku neřeší

Pavel Březina: Pouze možnost bezhotovostních plateb šedou ekonomiku neřeší

  • 15. srpna 2023
  • 357
  • 0
Stát po zrušení EET rezignoval na snahu potlačovat narůstající šedou ekonomiku a nepřišel s žádným jiným řešením tohoto problému. Současná mediální diskuse o možném vyhýbání se daňovým povinnostem díky upřednostňování pouze...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 65

Doporučujeme

Komerční sdělení

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění povzbuzuje malé děti k větší aktivitě

Pro děti 1–4 let: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění  Posláním PLAYMOBIL 1.2.3 je cíleně povzbuzovat batolata ke hře a inspirovat děti i rodiče. Díky jedinečnému konceptu učebních úrovní, který není založen čistě na věku, ale na vývojovém stupni dítěte, se lze učit a zdokonalovat motorické, sociální a kognitivní dovednosti. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Monika Trávníčková, manažerka kategorie dekorativní kosmetiky, Rossmann: Category manager musí být vždy pár kroků před ostatními

21. září 2023

Jahody a ochutnávka farmářského venkova u Hančů

31. srpna 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required