logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Vedení společnosti Billa Česká republika posiluje. Management firmy se rozšířil o čtvrtého...
  • Zlata Ulrichová nastoupila na pozici head of strategic marketing společnosti Rewe International...
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...

Publicistika

E-shopu musí předcházet podnikatelský plán

E-shopu musí předcházet podnikatelský plán

  • 24. března 2021
  • 285
  • 0
E-shop lze postavit na 101 způsobů. O jeho úspěchu rozhoduje celá řada aspektů. Velmi důležité je proto vypracovat si strategii. Místo designových kreací je dobré se zaměřit na intuitivnost,...
  • Zboží&Prodej 3/2021: Balené pečivo hrálo loni prim

    Zboží&Prodej 3/2021: Balené pečivo hrálo loni prim

    • 18. března 2021
    • 0
  • Zboží&Prodej 3/2021: Výběr na gril provázejí vyšší nároky

    Zboží&Prodej 3/2021: Výběr na gril provázejí vyšší nároky

    • 18. března 2021
    • 0
  • Zboží&Prodej 3/2021: Energie přetéká k on-line zážitkům a ovoci

    Zboží&Prodej 3/2021: Energie přetéká k on-line zážitkům a ovoci

    • 18. března 2021
    • 0
  • Zákazníci se budou chtít nechat rozmazlovat

    Zákazníci se budou chtít nechat rozmazlovat

    • 18. března 2021
    • 0

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Hynek Zbořil: Rok 2021 v FMCG aneb konkurenční boj o čerstvější rohlíky i data

Hynek Zbořil: Rok 2021 v FMCG aneb konkurenční boj o čerstvější rohlíky i data

  • 18. března 2021
  • 436
  • 0
Ani jsme se nenadáli a máme za sebou rok s koronavirem. I vlivem mimořádné situace se změnilo nákupní chování Čechů i příležitosti prodejců a výrobců v FMCG. Koronakrize například urychlila nástup nové éry letákových promocí....
Moderní pokladna je zdrojem důležitých informací

Moderní pokladna je zdrojem důležitých informací

  • 17. března 2021
  • 340
  • 0
Nákup zpravidla končí průchodem pokladní zónou a následnou platbou. Snahou každého maloobchodníka by mělo být, aby zákazníci odcházeli spokojeni a s pocitem, že se chtějí opět vrátit. Důležitým prvkem, který k tomu přispívá,...
Loajalitu lze budovat na každé úrovni marketingového mixu

Loajalitu lze budovat na každé úrovni marketingového mixu

  • 17. března 2021
  • 274
  • 0
Ač je věrnost tuzemského zákazníka hodně skloňovaným pojmem, umění efektivně ji využívat ke konkrétním výsledkům zatím stále zatím není na takové úrovni, na jaké by mohlo být. Řada e-shopů neumí změřit, zda má loajální...
Pivo ženám chutná, naznačují data Plzeňského Prazdroje

Pivo ženám chutná, naznačují data Plzeňského Prazdroje

  • 5. března 2021
  • 289
  • 0
Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj. Nejvíce u žen stoupá obliba nealkoholického piva, ale zároveň rády objevují nové pivní styly a mnohé se považují za znalkyně. Trend...
Je na tom česká potravina tak mizerně, že je nutné její další existenci podpořit zákonem?

Je na tom česká potravina tak mizerně, že je nutné její další existenci...

  • 3. března 2021
  • 533
  • 0
Z historie, ale i z mé vlastní praxe je známo, že prosazovat byť dobře míněná rozhodnutí či záměry zákonem je věc velmi ošidná a zrádná. Je to téměř vždy východisko z nouze, kterým většinou dává ten, kdo takový mechanismus u...
Zdeněk Juračka: Volme promyšlenou cestu podpory reálných a málo konfliktních cílů bez lidské zloby a nenávisti

Zdeněk Juračka: Volme promyšlenou cestu podpory reálných a málo konfliktních...

  • 23. února 2021
  • 502
  • 0
V relativně krátké době si touto cestou dovoluji i do této druhé úvahy jako nosnou myšlenku použít starou českou pravdu, protože pro tuto situaci přesně vystihuje meritum věci. Naučme se tedy i my respektovat pravidlo našich...
Stát musí obchodníkům uhradit škody, komentuje SOCR ČR rozhodnutí Ústavního soudu

Stát musí obchodníkům uhradit škody, komentuje SOCR ČR rozhodnutí Ústavního...

  • 22. února 2021
  • 353
  • 0
Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) vítá rozhodnutí Ústavního soudu ČR, které potvrdilo protiústavnost omezení maloobchodního prodeje v loňském roce. Podnět ohledně prověření ústavnosti podala loni v listopadu skupina...
Zboží&Prodej 2/2021: Velikonoce stále přinášejí jarní žně

Zboží&Prodej 2/2021: Velikonoce stále přinášejí jarní žně

  • 18. února 2021
  • 151
  • 0
V období před Velikonocemi se nákupní košíky českých domácností plní rychleji. Společně s obdobím Vánoc je tento čas pro peněženky všech spotřebitelů nejnáročnější. Podle očekávání rostou výdaje na přísady potřebné k pečení,...
Zboží&Prodej 2/2021: Čistota a hygiena nabraly na obrátce

Zboží&Prodej 2/2021: Čistota a hygiena nabraly na obrátce

  • 18. února 2021
  • 206
  • 0
Tuzemský trh s čisticími prostředky v loňském roce výrazně ovlivnila pandemie koronaviru, která s sebou přinesla rostoucí zájem o čisticí, zejména pak dezinfekční produkty. Především v jarních měsících roku 2020 tak zažila...
Zboží&Prodej 2/2021: Nákup baterií zohledňuje životnost i ekologii

Zboží&Prodej 2/2021: Nákup baterií zohledňuje životnost i ekologii

  • 18. února 2021
  • 69
  • 0
Prodej baterií v tuzemsku roste. Podle společnosti NielsenIQ narostly tržby v maloobchodě meziročně o 12 % a dosáhly tak hodnoty téměř 600 milionů korun, což představuje více než 60 milionů prodaných kusů. Spotřebitelé si...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 39

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required