Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká opravdu kvůli zákazníkům. A díky žebříčku stovky nejlepších zákaznických zkušeností, které realizuje...
Bylo mi nabídnuto zveřejnit svůj názor na možnosti ovlivnění jednoho ze zcela zásadních atributů ovlivňujících náš, zejména současný trh, jakým je rozhodně cena. Pokud trochu zabrousíme do ekonomické nauky, zjistíme, že vlivů,...
Ani pandemie, ani inflace tuzemským spotřebitelům nezabránila mlsat. Výrobci se museli vyrovnat s rostoucími cenami na vstupu, a tak je byli nuceni promítnout do koncových cen. Nicméně i přesto se shodují, že v rámci...
Nejpromovanějším druhem masa je maso vepřové (34 %) následované promocemi masa drůbežího (28 %), ryb (19 %) a masa hovězího a telecího (18 %). V kategorii klobásy, kde se stejně jako u dalších kategorií dnešního tématu...
Kategorie piv se dále stabilizuje. Trendem posledních let byly pivní mixy a nealka. Na výsluní se však opět vracejí i ležáky. Celkově ale v konzumaci piv hraje velkou roli počasí. V případě slunečných dnů prodeje doslova...
Flexitariánská strava zahrnuje zvýšený podíl rostlinných produktů, avšak s umírněnou konzumací masa. Zatímco před rokem byla mezi Čechy dvě procenta flexitariánů, letos je jich už pět procet. Prokázal to nedávný průzkum...
Emoce jsou nejsilnějším nákupním nástrojem a hlavním tvůrcem komunikace značek. Pokud se v místech prodeje zvolí správné, a především vhodné řešení, vystoupí z řady. Tím dojde nejen k navýšení objemu prodejů, ale je to zároveň...
Káva patří mezi nejoblíbenější nápoje na celém světě. Každý den ji pije více než miliarda spotřebitelů. Ti si ji dopřávají jak doma, v zaměstnání, tak v kavárnách a cukrárnách, na benzinkách, ale běžně už i v obchodech. A to...
Na začátku letošního roku rozvířil zatím ještě stále celkem poklidné vody udržitelnosti fakt, že v Německu začal platit „zákon o dodavatelských řetězcích“. V praxi to znamená, že tato norma předchází legislativu, která bude...
Existují-li cesty k přežití prodejen na venkově, které to jsou? Na čem závisí? Do jaké míry vlastně obyvatelům obcí vadí, když se u nich obchod zavře? Jakou podporu mají získat, aby dále fungovaly? A je vůbec možné najít...
Polovina českých domácností se alespoň někdy uchyluje k nákupům v některé ze sousedních zemí. Celých 27 % tak činí pravidelně. Za přeshraniční nákupy Češi ročně utratí 55 miliard korun, čímž stát přichází o miliardy na daních....