Obava z toho, co bude vlivem pandemie, byla na jaře příčinou krátkodobých výpadků zboží z papírového programu. A to nejen v tuzemsku, ale v celé Evropě. Situace se však stabilizovala a poměrně brzy vrátila do rozumného růstu...
Maso a masné výrobky v jídelníčcích lidstva hrají podstatnou roli. V těch tuzemských potom ještě větší. Češi jsou jednoznačně národem masožravců. Avšak mladá generace, také díky různým studiím ukazujícím negativní vliv...
Omezená možnost nakoupit zboží v kamenných obchodech vede zákazníky stále častěji na internet, a to i pro nákup potravin. Sezona Vánoc, která je pro retailery nejdůležitějším obdobím v roce, sice dramaticky ohrožena není,...
Když ještě před pár lety zákazník vstoupil do Albertu, přivítala ho žlutá záplava cenovek označujících akční zboží. Hlavním hrdinou byla akční cena. Mnohdy šlo o cenové hity v akci 1 + 1 zdarma. V obchodě samotném se člověk...
Společnost Henkel ČR je prvním dodavatelem společnosti Albert Česká republika, který testuje zasílání produktových kmenových dat přes GDSN (Global Data Synchronization Network). Podle harmonogramu se budou všichni dodavatelé...
Způsob a čas doručení zásilky zákazníkovi určuje logistika poslední míle. Ta se v posledních letech stala natolik rozmanitou, že dnes nabízí zákazníkům naprostou flexibilitu při jejich výběru a dokonce i po ní. Zahušťování...
Na začátku je třeba přiznat jednu věc: velká většina dostupných dat o tržbách řetězců odkazuje do roku 2019, což při současných tržních turbulencích vyvolává otázku, jak dalece jsou tato data relevantní pro rok 2020. Titulek...
Pod záštitou asociace POPAI CE proběhla v druhé polovině října další odborná akce o aktuálních tématech, která řeší maloobchodníci, značkoví výrobci a další subjekty zaměřené na shopper marketing a in-store komunikaci. Program...
Od jara přetrvávající pandemie koronaviru a s ní související omezení a opatření výrazně dopadají také na maloobchod. Kromě jiného se mění nákupní chování zákazníků, složení i velikost nákupního koše, frekvence nákupu a...
Negativní dopad pandemie koronaviru zaznamenaly čtyři z pěti tuzemských firem do 250 zaměstnanců. Firmy se aktuálně potýkají hlavně s problémem výpadku zaměstnanců a poklesem poptávky. Čtvrtina firem plánuje zvyšovat investice...