Začátek splnění nákupní mise v celé řadě případů nezačíná vyzvednutím nákupního vozíku či košíku, ale už dříve, nastartováním automobilu. Jenže s tím, jak ve společnosti dynamicky rostl počet...
Poptávka po proteinových produktech stoupá a spotřebitelé mají z čeho vybírat, protože nabídka nejen proteinových, ale i energetických výrobků se na tuzemském trhu rozšiřuje. Pokud jde o jednotlivé segmenty, úspěšné jsou...
Již třetím rokem se vyrovnáváme se situacemi, které mají jen málo pamětníků. V uplynulých dvou letech to byly dramatické následky epidemie covid, letos válka na Ukrajině s dopadem na společnost a celou ekonomiku včetně...
Třetinu celkového reklamního výkonu čerstvého masa uskutečnily promoce vepřového masa (33 %) následované z pohledu reklamního výkonu masem drůbežím (28 %). Čerstvé ryby se na celkovém reklamním výkonu masa podílely 19...
Letos na jaře vznikla pod taktovkou Potravinářské komory ČR (PK ČR) a České technologické platformy pro potraviny nová odborná Platforma pro alternativní potraviny a nápoje. Jejím cílem je především vytvoření odborného zázemí...
Setkávání s blízkými může být důvodem, proč jsou čtvrtá čtvrtletí a prosince obzvlášť významná období pro nákupy slaných pochutin, kterými lze pohostit každou návštěvu. Zboží z této kategorie se v uplynulém roce objevilo v...
Veletrh SIAL Paris 2022 splnil podle jeho organizátorů všechna očekávání a posílil svou pozici nejlepšího světového setkání odborníků z potravinářského odvětví. K vidění i ochutnání byly produkty z celého světa. Přehlídka...
V kategorii kancelářského papíru nejvíce promují značky Xerox (29 %) a Hewlett Packard (20 %), které ale tvoří mezi privátními značkami spíše promoční výjimku. Nejpromovanější značkou v kategorii papírové kapesníky balené je...
Kategorie papírového a vatového zboží má v České republice velmi vysokou úroveň penetrace. V posledních dvanácti měsících zakoupilo tyto produkty více než 97 % českých domácností. Nejvýznamnější podkategorií je toaletní papír....
Již před propuknutím pandemie byl u nás patrný trend zvyšující se péče o zdraví a kondici, který se projevoval mimo jiné růstem prodejů doplňků stravy a funkčních čajů. Covid-19 ovšem uvedený trend nebývale posílil. Jak...
Podle prohlášení tuzemských e-shopů nečekají českou e-commerce radostné časy. Po dvou silných letech nastává stejně silné vystřízlivění. Sklady plné špatně prodejných zásob, opatrnější zákazníci, nové typy ztrát, které se...