logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Publicistika

Parkoviště by měla být k užitku

Parkoviště by měla být k užitku

  • 25. ledna 2023
  • 142
  • 0
Začátek splnění nákupní mise v celé řadě případů nezačíná vyzvednutím nákupního vozíku či košíku, ale už dříve, nastartováním automobilu. Jenže s tím, jak ve společnosti dynamicky rostl počet...
  • GlobalData: TOP 25 globálních retailerů přišlo o zhruba 40 miliard dolarů

    GlobalData: TOP 25 globálních retailerů přišlo o zhruba 40 miliard dolarů

    • 19. ledna 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Zahřívaný tabák roste

    • 16. ledna 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Mezinárodní kuchyní hýbe vývoj cen v Česku

    • 9. ledna 2023
    • 0
  • Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

    Zboží&Prodej 11-12/2022: Konec roku bude jednoznačně masný

    • 19. prosince 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zboží&Prodej 11-12/2022: Proteinové výrobky se těší velké oblibě

Zboží&Prodej 11-12/2022: Proteinové výrobky se těší velké oblibě

  • 12. prosince 2022
  • 264
  • 0
Poptávka po proteinových produktech stoupá a spotřebitelé mají z čeho vybírat, protože nabídka nejen proteinových, ale i energetických výrobků se na tuzemském trhu rozšiřuje. Pokud jde o jednotlivé segmenty, úspěšné jsou...
Analýza: Český obchod v časech změn

Analýza: Český obchod v časech změn

  • 9. prosince 2022
  • 871
  • 0
Již třetím rokem se vyrovnáváme se situacemi, které mají jen málo pamětníků. V uplynulých dvou letech to byly dramatické následky epidemie covid, letos válka na Ukrajině s dopadem na společnost a celou ekonomiku včetně...
V uzeninách nejvíce promují LE & CO a Kostelecké uzeniny

V uzeninách nejvíce promují LE & CO a Kostelecké uzeniny

  • 8. prosince 2022
  • 287
  • 0
Třetinu celkového reklamního výkonu čerstvého masa uskutečnily promoce vepřového masa (33 %) následované z pohledu reklamního výkonu masem drůbežím (28 %). Čerstvé ryby se na celkovém reklamním výkonu masa podílely 19...
Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda

Živočišně, anebo rostlinně? Chybí shoda

  • 8. prosince 2022
  • 377
  • 0
Letos na jaře vznikla pod taktovkou Potravinářské komory ČR (PK ČR) a České technologické platformy pro potraviny nová odborná Platforma pro alternativní potraviny a nápoje. Jejím cílem je především vytvoření odborného zázemí...
Zboží&Prodej 10/2022: Slané musí být na konci roku vidět

Zboží&Prodej 10/2022: Slané musí být na konci roku vidět

  • 28. listopadu 2022
  • 248
  • 0
Setkávání s blízkými může být důvodem, proč jsou čtvrtá čtvrtletí a prosince obzvlášť významná období pro nákupy slaných pochutin, kterými lze pohostit každou návštěvu. Zboží z této kategorie se v uplynulém roce objevilo v...
SIAL Paris 2022: Úspěšné shledání

SIAL Paris 2022: Úspěšné shledání

  • 23. listopadu 2022
  • 416
  • 0
Veletrh SIAL Paris 2022 splnil podle jeho organizátorů všechna očekávání a posílil svou pozici nejlepšího světového setkání odborníků z potravinářského odvětví. K vidění i ochutnání byly produkty z celého světa. Přehlídka...
V toaletním papíru, kuchyňských utěrkách i balených papírových kapesnících nejvíce promuje značka Tento

V toaletním papíru, kuchyňských utěrkách i balených papírových kapesnících...

  • 22. listopadu 2022
  • 395
  • 0
V kategorii kancelářského papíru nejvíce promují značky Xerox (29 %) a Hewlett Packard (20 %), které ale tvoří mezi privátními značkami spíše promoční výjimku. Nejpromovanější značkou v kategorii papírové kapesníky balené je...
Zboží&Prodej 10/2022: Žádaná jsou XXL balení papíru a vaty

Zboží&Prodej 10/2022: Žádaná jsou XXL balení papíru a vaty

  • 19. listopadu 2022
  • 296
  • 0
Kategorie papírového a vatového zboží má v České republice velmi vysokou úroveň penetrace. V posledních dvanácti měsících zakoupilo tyto produkty více než 97 % českých domácností. Nejvýznamnější podkategorií je toaletní papír....
Zboží&Prodej 10/2022: V centru zájmu o doplňky stravy, funkční a bylinné čaje je podpora imunity

Zboží&Prodej 10/2022: V centru zájmu o doplňky stravy, funkční a...

  • 14. listopadu 2022
  • 315
  • 0
Již před propuknutím pandemie byl u nás patrný trend zvyšující se péče o zdraví a kondici, který se projevoval mimo jiné růstem prodejů doplňků stravy a funkčních čajů. Covid-19 ovšem uvedený trend nebývale posílil. Jak...
Odložené platby představují katalyzátor e-commerce

Odložené platby představují katalyzátor e-commerce

  • 11. listopadu 2022
  • 378
  • 0
Podle prohlášení tuzemských e-shopů nečekají českou e-commerce radostné časy. Po dvou silných letech nastává stejně silné vystřízlivění. Sklady plné špatně prodejných zásob, opatrnější zákazníci, nové typy ztrát, které se...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 58

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required