Když se řekne rychlé občerstvení, mnoho spotřebitelů si hned představí obyčejné hamburgery a hranolky. Avšak moderní prodejci potravin, kteří se zaměřují na teplé pochutiny, mohou nabídnout mnohem...
K snídani spotřebitelé čím dál tím více vyhledávají zdravější a vyváženější varianty stravy. I proto roste prodej cereálií, u kterých jsou při výběru preferována větší balení, ale rovněž praktická jednoporcová určena na cesty....
Coop Centrum družstvo je na trhu tři desítky let a má za sebou rekordně dobrý rok. Maloobchodní obrat Skupiny Coop přesáhl v loňském roce 33,5 miliardy korun a všechny její maloobchodní řetězce zaznamenaly růst obratu. Na...
Česká republika je v Globálním indexu potravinové bezpečnosti (Global Food Security Index) na 16. místě. Meziročně poklesla o dvě pozice, v roce 2021 byla na 14. místě, v roce 2020 dokonce na pátém místě a v roce 2019 na 32....
Od výrobců i obchodníků jednohlasně zaznívá, že spotřebitelé čím dál víc preferují prémiové přípravky do myček nádobí a že nebývale posilují prodeje v rámci promočních akcí. Přípravky na ruční mytí si v celé kategorii udržují...
Aktuální průzkum z dat platformy Týmuj zmapoval výdaje Čechů na sportovní vybavení a výdaje na tři nejpopulárnější kolektivní sporty. 30 % Čechů utratí za obuv, oblečení, výstroj nebo další specifické vybavení pro sport 2 až 5...
Nejsilnějším inzertním zadavatelem mezi výrobci zmrzlin byla od ledna do července letošního roku značka Prima. Vyplývá to z šetření výzkumné agentury Nielsen Admosphere, která výsledky představila v rámci svého měsíčního...
V červencovém průzkumu 9 z 10 Čechů uvedlo, že hlavní složku volně pohozeného odpadu v přírodě tvoří PET lahve a plechovky. Téměř 80 % populace pak věří, že by situaci výrazně zlepšilo zavedení zálohového systému. Zásadní...
Rychlost, jednoduchost a žádné zbytečné přepočítávání drobných. Tak Češi popisují ideální způsob placení v obchodech nebo za služby. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti Mastercard. Počet lidí, kteří upřednostňují...
Nejpromovanější značkou bílých jogurtů je Olma (Olma; 16 %) následovaná značkami Milko (Polabské mlékárny; 8 %) a CHM (Choceňská mlékárna; 7 %). V jogurtech ovocných jsou pak nejpromovanějšími značkami Olma (28 %), Mlékárna...
Stát po zrušení EET rezignoval na snahu potlačovat narůstající šedou ekonomiku a nepřišel s žádným jiným řešením tohoto problému. Současná mediální diskuse o možném vyhýbání se daňovým povinnostem díky upřednostňování pouze...