logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Tradiční trh

Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.

Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

  • 24. února 2023
  • 567
  • 0
Na tvorbě cen není nic mechanického. Kdo postupuje tak, že k pořizovací ceně přidá standardní marži, ten se připravuje nejen o tržby, ale také o zákazníky. Ačkoliv se takové tvrzení zdá přehnané,...
  • Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

    Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

    • 30. ledna 2023
    • 0
  • Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

    Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

    • 16. prosince 2022
    • 0
  • Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

    Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

    • 25. listopadu 2022
    • 0
  • Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

    Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

    • 26. října 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

  • 22. září 2022
  • 760
  • 0
Jakou zvolit strategii tak, aby odpovídala současné situaci? Podívejme se na dva trendy, které spolu souvisejí a které v podstatě napovídají, kterou cestou se vydat. Za prvé si povšimněme, že e-shopům, které v době covidu...
Miloš Toman: Jak se vypořádat s rostoucími náklady na energie

Miloš Toman: Jak se vypořádat s rostoucími náklady na energie

  • 17. srpna 2022
  • 817
  • 0
Tématem číslo jedna pro tradiční obchodníky jsou dnes bezesporu ceny energií a především elektřiny. „Jestli ještě někdo z kolegů nakupuje megawatthodinu kolem dvou tisíc, tak až za ni bude platit pět tisíc, bude se hodně...
Miloš Toman: Jak o vás zákazníci mluví?

Miloš Toman: Jak o vás zákazníci mluví?

  • 9. května 2022
  • 1041
  • 0
Nic se nešíří tak rychle, jako lidské řeči. Obchodník nad nimi nemůže mávnout rukou, s tím, že jedna paní povídala… V době sociálních sítí se každý projev zákazníkovy nespokojenosti dostane ke stovkám i tisícům lidí. Další si...
Miloš Toman: Heslem dne je udržet si zákazníky

Miloš Toman: Heslem dne je udržet si zákazníky

  • 27. března 2022
  • 1168
  • 0
Sotva jsme se začali otřepávat z následků pandemie, přišla další rána. Válka na Ukrajině žene vzhůru ceny energií i surovin. A třebaže jsme teď uchváceni vlnou solidarity, nikdo nemůže čekat, že v nastávající těžké ekonomické...
Miloš Toman: Jak v době digitální pracovat s letáky

Miloš Toman: Jak v době digitální pracovat s letáky

  • 21. února 2022
  • 1075
  • 0
Otevřete schránku a vypadne na vás štos letáků. Poštovní schránky se už většinou používají jen k těmto účelům. Kdy jste naposledy dostali dopis nebo pohlednici z dovolené? Jenže je tu malý háček. Vaše letáky v té schránce...
Miloš Toman: Co bude nejdůležitější v roce 2022

Miloš Toman: Co bude nejdůležitější v roce 2022

  • 2. února 2022
  • 1323
  • 0
Hned zkraje roku tu máme několik protichůdných trendů. Logicky se tedy nabízí otázka, co bude skutečně platit a co je jen plácnutí do vody. Jak jsem se zmínil v minulém příspěvku, zákazníci po covidu a lockdownu otočili a...
Miloš Toman: Covid změnil priority, zákazníci chtějí profesionální prodavače

Miloš Toman: Covid změnil priority, zákazníci chtějí profesionální prodavače

  • 20. prosince 2021
  • 1550
  • 0
Na nedávném kongresu Samoška zazněla jedna důležitá informace. Možná trochu zapadla v rámci všech těch čísel a grafů, ale pro budoucnost tradičního obchodu je důležitá. Podle šetření NielsenIQ covid podstatně změnil hodnoty...
Miloš Toman: Slavte se zákazníky po celý rok

Miloš Toman: Slavte se zákazníky po celý rok

  • 3. prosince 2021
  • 1482
  • 0
„Spoléhali jsme se na předvánoční prodej a teď nám zavřeli trhy,“ svěřil se mi jeden podnikatel. „Nevím, jestli to přežijeme.“ Není sám. Řada obchodníků se spoléhá, že na konci roku doženou nedostatečné tržby, a tak nějak se...
Miloš Toman: Komu a k čemu slouží procesy ve vaší prodejně?

Miloš Toman: Komu a k čemu slouží procesy ve vaší prodejně?

  • 2. listopadu 2021
  • 1413
  • 0
„Vy jste nějak cimprlich,“ řekl mi obchodník, když jsem ho upozornil na kartony v regálu, ze kterých někdo neodstranil čela. Nápis „Odtrhni mě!“ žaloval, že něco mělo být uděláno a nebylo. „Moje děvčata mají na práci...
Miloš Toman: Také vám prodavači odhánějí zákazníky?

Miloš Toman: Také vám prodavači odhánějí zákazníky?

  • 19. října 2021
  • 1531
  • 0
Bylo pondělí a potřeboval jsem koupit nějaké náhradní díly. Protože v úterý nás čekal svátek, raději jsem zatelefonoval, jestli mají otevřeno. „Bohužel,“ odpověděl mi prodavač. „Bohužel co?“ zeptal jsem se. „Bohužel máme...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 8

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required