Miloš Toman: Proč a jak překvapovat zákazníky
Podle jednoho výzkumu se čtvrtina nakupujících řídí zvykem. Mohli bychom je nazvat spícími zákazníky, kteří automaticky sahají po stále stejném zboží. Dalších 14 procent lidí nakupování nebaví. U...
Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.