logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Tradiční trh

Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.

Miloš Toman: Proč a jak překvapovat zákazníky

Miloš Toman: Proč a jak překvapovat zákazníky

  • 26. září 2023
  • 224
  • 0
Podle jednoho výzkumu se čtvrtina nakupujících řídí zvykem. Mohli bychom je nazvat spícími zákazníky, kteří automaticky sahají po stále stejném zboží. Dalších 14 procent lidí nakupování nebaví. U...
  • Miloš Toman: Prodejny budoucnosti jsou minulostí

    Miloš Toman: Prodejny budoucnosti jsou minulostí

    • 28. srpna 2023
    • 0
  • Miloš Toman: Proč končí síť Bezobalu?

    Miloš Toman: Proč končí síť Bezobalu?

    • 28. července 2023
    • 0
  • Miloš Toman: Jak na problémy tradičních obchodníků

    Miloš Toman: Jak na problémy tradičních obchodníků

    • 26. června 2023
    • 0
  • Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

    Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

    • 29. května 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Máte to pod pultem?

Miloš Toman: Máte to pod pultem?

  • 26. dubna 2023
  • 729
  • 0
Za socialismu patřila řada zboží mezi takzvané „podpultovky“. Na pultě zkrátka nebylo vidět. I dnes to bývá podobné a vám to kazí tržby. „Vy nemáte tu dobrou anglickou?“ zeptala se manželka zklamaně prodavačky. „Ale ano,...
Miloš Toman: Důvěra má cenu zlata

Miloš Toman: Důvěra má cenu zlata

  • 30. března 2023
  • 586
  • 0
Tradiční obchodníci často odmítají výzvy k modernizaci prodejny, protože „na to nemají“. Stejně tak schází čas, pokud jde o budování vztahů se zákazníky. Je však možné brát tyto požadavky na lehkou váhu a odkládat je „až na...
Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

  • 24. února 2023
  • 925
  • 0
Na tvorbě cen není nic mechanického. Kdo postupuje tak, že k pořizovací ceně přidá standardní marži, ten se připravuje nejen o tržby, ale také o zákazníky. Ačkoliv se takové tvrzení zdá přehnané, opak je pravdou. Proč tomu tak...
Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

  • 30. ledna 2023
  • 712
  • 0
Tržby v maloobchodě už sedm měsíců za sebou klesají a nejvíc je to znát v oboru potravin. Nezbývá nic jiného, než čekat, až se trend otočí? Nebo se dá něco dělat? Obchodníci, kteří zvýší aktivitu, mohou této situace využít....
Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

  • 16. prosince 2022
  • 961
  • 0
Měl jsem možnost pozorovat zblízka krátký život jedné prodejny pečiva. Vydržela půl roku, už je místo ní jiná. Kdybych to ovšem vedení pekárny, která ji provozovala, na základě svých zkušeností řekl už na začátku,...
Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

  • 25. listopadu 2022
  • 835
  • 0
Když Howard Schultz definoval své kavárny Starbucks Coffee jako třetí místo mezi prací a domovem, významně tím přispěl k jejich úspěchu a rozšíření. Lidé právě takovou zastávku na cestě domů potřebovali. Neplatí to však jen...
Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

  • 26. října 2022
  • 999
  • 0
Starý, už nevyhovující způsob prodeje se spoléhá na zboží a především ceny. Jenže přestává fungovat. To, co na počátku bylo v centru pozornosti, je dnes nezajímavým každodenním zvykem. V roce 2004 byl podíl zboží prodávaného v...
Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

  • 22. září 2022
  • 977
  • 0
Jakou zvolit strategii tak, aby odpovídala současné situaci? Podívejme se na dva trendy, které spolu souvisejí a které v podstatě napovídají, kterou cestou se vydat. Za prvé si povšimněme, že e-shopům, které v době covidu...
Miloš Toman: Jak se vypořádat s rostoucími náklady na energie

Miloš Toman: Jak se vypořádat s rostoucími náklady na energie

  • 17. srpna 2022
  • 1067
  • 0
Tématem číslo jedna pro tradiční obchodníky jsou dnes bezesporu ceny energií a především elektřiny. „Jestli ještě někdo z kolegů nakupuje megawatthodinu kolem dvou tisíc, tak až za ni bude platit pět tisíc, bude se hodně...
Miloš Toman: Jak o vás zákazníci mluví?

Miloš Toman: Jak o vás zákazníci mluví?

  • 9. května 2022
  • 1266
  • 0
Nic se nešíří tak rychle, jako lidské řeči. Obchodník nad nimi nemůže mávnout rukou, s tím, že jedna paní povídala… V době sociálních sítí se každý projev zákazníkovy nespokojenosti dostane ke stovkám i tisícům lidí. Další si...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 9

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required