Miloš Toman: Bavte se se zákazníky, vyděláte víc
Německého odborníka na maloobchod udivil nákup v Polsku. Všichni zákazníci prý debatovali s prodavači o zboží, třebaže kupovali obyčejnou uzeninu. A nikomu ve frontě to nevadilo. Podobný přístup...
Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.