Budějovický Budvar zveřejnil dílčí výsledky za rok 2018. Výstav piva se loni meziročně zvýšil o 3,6 % a dosáhl objemu 1,602 mil. hektolitrů. To je druhý nejvyšší výstav během 123 let existence podniku. Tahounem růstu byly...
Společnost Henkel ČR obdržela certifikát „Zodpovědná firma“ za přístup k nakládání s odpady. Zaměstnanci firmy byli proškoleni ohledně třídění odpadu ve firmě i v běžném životě. Celou akci společně se zástupci drogistického...
Obchodně-společenské centrum Central Jablonec skupiny Crestyl přivítalo v lednu již svého pětimiliontého návštěvníka. Stal se jím pan Jan Vence Francke z Jablonce nad Nisou. Návštěvnost Central Jablonec tak dlouhodobě roste,...
Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) pravidelně realizuje kontrolní akci zaměřenou na potraviny oceněné značkou Klasa a Regionální potravina. Výsledky za loňský rok potvrdily jejich vysokou jakost a bezpečnost....
Společnost Mars představila novou posilu ve vedení středoevropského regionu. Jde o Briana Aylinga, který na pozici general manager Mars Central Europe nahradil Stéphanii Le Béchec. Ta se posunula na pozici regional food...
Společnost Intersnack rozšířila své působiště v Evropě o Chorvatsko a jeho exportní země – Bosnu a Hercegovinu, Kosovo a Černou horu. Od ledna 2019 přebírá jejich správu region střední a východní Evropy (CEE). Cílem změny je...
Zajistit spokojenost zákazníka, zvýšit prodeje a současně snížit ztráty vyplývající z nedostupnosti zboží na regále, to jsou oblasti, na které je zaměřena pozornost pracovní skupiny ECR Benchmarking &...
Češi stále upřednostňují domácí výrobky před kupovanými. Velká většina z nás má na svátky doma dělané cukroví. Podívali jsme se na ceny základních surovin a máme pro vás tipy, na čem se dá podle dat Kupi.cz v meziročním...
108 Agency ČR a 108 Agency Slovensko se nedávno staly členy networkingové sítě IRELS (International Real Estate Logistics Solutions). Síť IRELS byla založena firmou EOL v roce 2017, aby podpořila rozvoj mezinárodního...
Společnost Mondelēz International se zavazuje mít do roku 2025 pouze recyklovatelné obaly a zároveň uvádět informace o správné recyklaci na každém obalu svých produktů. Ve spolupráci s dalšími partnery přitom bude usilovat o...