logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Elegantní a moderní galerie Myslbek v pražské ulici Na Příkopě si začátkem července připomíná 25...
  • Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku...
  • Ekonomická nálada Čechů je v první polovině roku značně pesimistická. Index finanční situace...
  • Poslanci v prvním kole podpořili konec EET (Elektronická evidence tržeb). A s ním podle expertů...

Dodavatelé

Do obnovy Černého potoka se může zapojit každý

Do obnovy Černého potoka se může zapojit každý

  • 27. června 2022
  • 137
  • 0
Iniciativa Voda pro českou krajinu už druhým rokem motivuje širokou veřejnost k šetrnějšímu hospodaření s vodou. Stojí za ní značka Finish ve spolupráci s Českým svazem ochránců přírody. Společně...
  • Bidfood otevřel v Kralupech balírnu ryb

    Bidfood otevřel v Kralupech balírnu ryb

    • 21. června 2022
    • 0
  • Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 zná vítěze

    Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 zná vítěze

    • 17. června 2022
    • 0
  • Každý pátý kuřák háže nedopalky na zem

    Každý pátý kuřák háže nedopalky na zem

    • 10. června 2022
    • 0
  • Česko zná vítěze soutěže Chléb roku 2022

    Česko zná vítěze soutěže Chléb roku 2022

    • 9. června 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Mlékárenský výrobek roku 2022

Mlékárenský výrobek roku 2022

  • 7. června 2022
  • 306
  • 0
V Ústavu mléka, tuků a kosmetiky VŠCHT Praha proběhlo hodnocení soutěžních vzorků přihlášených do soutěže o Mlékárenský výrobek roku. Výsledky byly vyhlášeny na společensko-odborné akci Oslava mléka v zajímavém prostředí...
Z Ostravaru se stává národní značka   

Z Ostravaru se stává národní značka  

  • 3. června 2022
  • 234
  • 0
Pivovar Ostravar oznámil vstup na celonárodní trh. Ostravské značky Ostravar 12, Mustang a Černá Barbora budou nově k dostání v pěti největších obchodních řetězcích v zemi i na dvou moderních on-line platformách rohlik.cz a...
První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného meziročního růstu tržeb

První čtvrtletí roku bylo pro Skupinu Kofola ve znamení výrazného...

  • 1. června 2022
  • 196
  • 0
Ukončení pandemických opatření a otevření trhu pomohlo Skupině Kofola k výraznému meziročnímu růstu tržeb za období prvního čtvrtletí ve výši 30 % až na úroveň 1,506 milionu korun. Pozitivní je skutečnost, že se tento trend...
Budvar obdržel ocenění za snižování uhlíkové stopy v logistice

Budvar obdržel ocenění za snižování uhlíkové stopy v logistice

  • 31. května 2022
  • 184
  • 0
Budějovický Budvar se v rámci mezinárodního programu Lean & Green zavázal ke snížení emisí CO2 o 20 procent do pěti let. Za svůj akční plán směřující k naplnění tohoto závazku získal Budvar ocenění Lean & Green Award....
Je třeba zintenzivnit osvětu zdravějšího způsobu stravování

Je třeba zintenzivnit osvětu zdravějšího způsobu stravování

  • 27. května 2022
  • 264
  • 0
Zdravotní stav české populace není dlouhodobě uspokojivý. Mezi hlavní důvody patří špatné stravovací návyky, které mimo jiné zvyšují riziko vzniku obezity a dalších civilizačních chorob. Dlouhé koronavirové období i současná...
Mattoni a Budvar připravili pro novinku BirGo intenzivní kampaň

Mattoni a Budvar připravili pro novinku BirGo intenzivní kampaň

  • 16. května 2022
  • 298
  • 0
Novinka dvou českých nápojářských značek Mattoni a Budvaru, nealkoholické ochucené pivo BirGo ve třech chuťových variantách, se po dubnovém odhalení představí české i slovenské veřejnosti v intenzivní kampani. Ta využije...
Potravinářská komora ČR podporuje snahy o odložení některých opatření Green dealu

Potravinářská komora ČR podporuje snahy o odložení některých opatření Green...

  • 13. května 2022
  • 286
  • 0
Zajištění dostatečného množství cenově dostupných potravin je jeden z hlavních cílů, které Evropská unie nyní sleduje. Kromě pomoci Ukrajině s vývozem dochází k odkladu některé legislativy vyplývající z Green Dealu, která může...
Prazdroj staví plně automatizovaný sklad, budova bude energeticky neutrální   

Prazdroj staví plně automatizovaný sklad, budova bude energeticky neutrální  

  • 13. května 2022
  • 241
  • 0
Efektivnější uskladnění a rychlejší odbavování piva v lahvích a plechovkách má Prazdroji zajistit nový sklad, který se staví v plzeňském pivovaru. Do provozu bude uveden koncem letošního roku, v těchto dnech se instaluje...
Investiční společnost IPC oznámila akvizici Fjord Bohemia

Investiční společnost IPC oznámila akvizici Fjord Bohemia

  • 13. května 2022
  • 364
  • 0
Česká investiční společnost Invest & Property Consulting (IPC) oznámila svoji další akvizici. Na začátku května akvírovala tradičního zpracovatele ryb Fjord Bohemia.  Nový majitel tak realizuje strategický plán rozšiřování...
Vratné litrovky Mattoni lidé chtějí

Vratné litrovky Mattoni lidé chtějí

  • 28. dubna 2022
  • 471
  • 0
Vratné skleněné lahve minerální vody Mattoni o objemu jeden litr, které značka představila v srpnu 2021, se v pilotním projektu osvědčily. Značná část spotřebitelů má o nákup minerální vody ve vratném skle zájem. Balení...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 50

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required