Společnost Unilever investuje 20 milionů eur do nového výrobního závodu v oblasti Kyjeva. Podpoří tak své podnikání v této zemi a dostojí dlouhodobému závazku vůči Ukrajině. Stavba začne letos,...
Pro mateřskou společnost Procter & Gamble je český region šestým nejvýznamnějším ve střední Evropě. Působí na něm již více než 30 let. Za posledních více než 30 let se společnost Procter & Gamble stala významným...
Kofola splnila vytyčené roční cíle. I přes zvýšené náklady na energie a suroviny dosáhla Skupina Kofola provozního zisku EBITDA na úrovni 1,11 miliardy korun. Přispěly k tomu rostoucí prodeje v klíčových prodejních kanálech,...
Společnost Unilever investovala 114 milionů eur do biotechnologického start-upu Geno. Společně chtějí nahradit deriváty palmového oleje a ropné deriváty v kosmetických a v čisticích prostředcích udržitelnějšími přísadami....
Prudký nárůst cen potravin, vysoké ceny elektřiny a plynu, stále se zvyšující náklady zemědělců a potravinářů a nedostatek pracovníků v oboru. To jsou témata, o kterých diskutovali s premiérem Petrem Fialou v sídle Úřadu vlády...
Odborný portál EDIZone.cz každoročně oceňuje firmy s inovativním přístupem k digitalizaci a automatizaci obchodních a logistických procesů. O první místo se v posledním ročníku dělí dva velkoodběratelé: Elkov Elektro a...
Kontroly opět potvrdily vysokou kvalitu potravin oceněných značkami Klasa, Regionální potravina a vyrobených podle české cechovní normy. Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) pravidelně uskutečňuje kontrolní akce...
Společnost IGD zveřejnila detailní pohled na to, jaký vliv bude mít v letech 2022 až 2027 inflace na růst trhu s potravinami. Podle senior specialisty Olivera Butterwortha lze odhadovat, že v daném období porostou globální...
Rok 2022 byl pro moravské a české vinaře velmi úspěšný. Na zahraničních mezinárodních soutěžích získali za svá vína 1292 medailí. Postarali se tak o výrazné navýšení historických medailových rekordů. Navíc je ozdobili i...
Český maloobchodní trh opět potvrdil svou atraktivitu. Loni na něm přibylo 38 značek. Tento počet je shodný s rokem 2021. Tehdy však některé brandy přišly kvůli pandemii se zpožděním. Minulý rok byl velmi úspěšný zejména ve...
Od ledna příštího roku již podnikatelé nemají povinnost elektronicky evidovat tržby. Konec EET potvrdilo Ministerstvo financí ČR ve svém přehledu změn pro rok 2023. Zrušením povinné elektronické evidence tržeb klesne podle...