Skvělá zákaznická zkušenost (CX) vychází z perfektní znalosti zákazníka. Víte, kdo je, jak se chová, co je pro něj důležité. A nejenom že jej perfektně znáte, ale také víte, jakým způsobem se...
Diskuse o systému povinného zálohování se zdá být nekonečná. Je zjevné, že jeho zavedení by bylo spojeno se značnými náklady a dopady na zákazníky i obchodníky, zásada „dvakrát měř a jednou řež“ zde má své platné místo. Je...
Společnost Euromonitor International každoročně identifikuje nové a rychle se rozvíjející globální trendy, u nichž se očekává, že se prosadí. Tyto směry vývoje poskytují přehled o měnících se hodnotách spotřebitelů a zkoumají,...
Klíčová je pro nás rychlost. Sledujeme například rychlost výdeje, tedy za jak dlouho od zadání požadavku jsme schopni zboží na prodejně zákazníkovi vydat. V případě reklamací, odstoupení od smlouvy a podobně hlídáme, jak...
Zákaznickou zkušenost ovlivní už velmi brzy nová směrnice Evropského parlamentu 2019/216, která u nás začne platit pravděpodobně příští rok. Do internetového prostředí přináší hlavně větší bezpečnost a důvěryhodnost. A...
Svět zákaznické zkušenosti se zásadně proměnil. Kvalitou a funkčností lidi dneska neohromíte. To předpokládají automaticky 24/7. S čím ale pracovat můžete, jsou emoce.
Obal je v mnoha případech první fyzický kontakt mezi e-shopem a zákazníkem. Tady se buduje první dojem. A protože první dojem podruhé neuděláme, je dobré obal nepodcenit. Může totiž zcela zásadním způsobem ovlivnit to, zda u...
V Zásilkovně máme jasný cíl, usnadnit zákazníkům život. Hledat nové cesty a inovace, jak proces doručení zásilek zjednodušit, je tedy náš hnací motor. Výdejní místa zásadně změnila logistický trh, výdej zásilky trvá několik...
Microinfluencerům, tedy jejich rozmachu pomohla do velké míry i pandemie, kdy lidé trávili na sítích mnohem více času, a tak se do pozornosti uživatelů dostali do té doby neznámí lidé ze sociálních sítí. Mnoho lokálních...
Přibližně od dubna, kdy probíhají zápisy prvňáčků, evidujeme u sortimentu školních potřeb rostoucí zájem a vyšší prodeje. Ačkoliv je z čísel patrné, že lidé sahají více než dříve po levnějších značkách i variantách těchto...
Brněnský projekt Dornych společnosti Crestyl bude jedním z nejzásadnějších redevelopmentů staršího maloobchodního projektu na multifunkční projekt v centru města v České republice i střední Evropě. Půjde o kombinaci několika...