Zákazníci v jižních Čechách budou moci od středy 6. listopadu využívat možnost nákupů potravin on-line. Služba od společnosti Tesco umožňuje nákup z pohodlí domova či přes mobilní aplikaci a nákup je dovezen řidičem až k...
Nakupování na internetu je již běžnou součástí každodenního života. Češi si v e-shopech pořizují zboží pravidelně a jejich zájem o pohodlný nákup neklesá. Jak ukázal aktuální výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK),...
Balíková logistika ve východní Evropě čelí díky rychle rostoucímu odvětví e-commerce výrazné potřebě dalších přepravních kapacit. Aby GLS dokázala reagovat na růst objemu přepravovaných balíků, otevřela jen letos ve Slovinsku,...
Internetový prodejce Mall.cz otevírá v sobotu 19. října v 15 hodin v pražských Holešovicích prodejnu Mall Shop, která prošla kompletní rekonstrukcí. Běžnou výdejnu zásilek e-shop přeměnil během čtyř týdnů na svou první...
Společnost Zásilkovna otevřela nové logistické centrum v Ostravě. V letošním roce je to po Praze a Hradci Králové již třetí nové depo Zásilkovny. Hlavním cílem otevírání nových distribučních center je zvýšit efektivnost svozů...
E-shop s kosmetikou Notino zrekonstruoval a výrazně rozšířil svou prodejnu v pražském Florentinu. Obchod o rozloze 400 metrů čtverečních se stal největší prodejnou společnosti v Evropě. Čeští zákazníci si navíc jako první...
Společnost Velká Pecka, která je vlastníkem on-line obchodu s potravinami Rohlík.cz, kupuje část řetězce My Food. Konkrétně jde o firmu My Food Wholesales, která se zabývá mimo jiné velkoobchodními aktivitami i poskytováním...
On-line supermarket Rohlik.cz ve spolupráci s Platební institucí Roger nabízí svým dodavatelům proplacení faktur do tří dnů. Běžně se splatnosti faktur u prodejců FMCG pohybují ve výši až třiceti dnů, což brání především malým...
E-shop pro domácí mazlíčky, který v roce 2005 začínal jako malá rodinná firma a letos atakuje hranici 400 milionů obratu, bude svými produkty nově zásobovat i slovenský trh. Po čtrnácti letech v českém prostředí se vedení...
Více než třetina Čechů nakupuje potraviny na internetu, z toho 16 % alespoň jednou měsíčně. Vyplývá to z průzkumu konzultační společnosti Acomware, který na vzorku 1016 on-line respondentů uskutečnila výzkumná agentura Ipsos....