Zpráva, že německá společnost Müller, která ve svých prodejnách nabízí sortiment drogerie, parfumérie, hraček, potřeb pro domácnost, multimédií, pet foodu a podobně, otevře na Slovensku, ale...
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) uložil svým pravomocným rozhodnutím společnosti Košík.cz pokutu ve výši 1 836 000 korun za porušení zákona o významné tržní síle. Firmě byla pokuta mírně snížena, neboť se v rámci...
Společnost Allegro spouští v Česku po vzoru svého domovského polského trhu službu věnovanou výhradně firemním zákazníkům. Prostor vyhrazený firemním nákupům najdou zákazníci na business.allegro.cz, kde mají k dispozici více...
Legislativní rada vlády (LRV) svým stanoviskem doporučila vládě schválit novelu zákona o obalech, který zavádí zálohování PET lahví a plechovek, a to po legislativně-technických úpravách. Pokud novelu schválí vláda i...
Tržby v maloobchodě se v červnu reálně zvýšily meziročně o 4,4 % a meziměsíčně o 0,7 %. Nejvíce k tomu přispěl internetový prodej, uvádí Český statistický úřad (ČSÚ). Za nepotravinářské zboží vzrostly tržby meziměsíčně reálně...
Platforma pro rychlé doručování foodora rozšířila díky spolupráci s lékárnami Dr. Max své portfolio o doručení volně prodejných léků. Zákazníkům, kteří řeší zdravotní obtíže, pečují o příbuzného, nebo se jim nechce stát frontu...
Již koncem květa koupil internetový obchod Alza.cz kadeřnické studio Václav Pražák Hair Design, které poskytuje své služby v pražské části Holešovice. Záměrem koupi bylo rozšířit sortiment profesionální vlasové kosmetiky,...
Není žádným překvapením, že v současném digitálním světě je e-mail marketing klíčovým nástrojem pro udržení kontaktu se zákazníky. Pravidelné newslettery umožňují e-shopům cílit na specifické potřeby zákazníků v různých...
Nákup služeb v on-line prostředí provedlo v červnu nejvíce spotřebitelů v dosavadním průběhu roku. Podle pravidelného výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to bylo více než 28 % internetových uživatelů. V...
Poskytovatel fulfillmentu, společnost Shipmall, má nového ředitele a obchodního ředitele. Martin Maro a Viktor Štill si pro rok 2024 stanovili cíl zvýšit počet zpracovaných objednávek o 70 % a v prvních šesti měsících se...
Logistický operátor We|Do by Allegro se mění na One by Allegro. Společnost Allegro tak sjednocuje název a identitu značky na všech trzích, na kterých aktuálně působí, a to s cílem přinést lepší služby nejen zákazníkům, ale...