Společnost Billa tento měsíc uvedla do provozu svou 5. dobíjecí stanici, která se nachází u prodejny v městské části Praha – Řepy. Zatímco se budou zařízení dobíjet, zákazníci si mohou pohodlně nakoupit kvalitní a čerstvé...
Začátky v podnikání? „Moc jsem nad tím nepřemýšlela,“ říká s úsměvem Tereza Havrlandová, jejíž podnikání nevzniklo přes ukázkové byznys plány a jasné vize. Ačkoli jedna jasná vize na počátku nechyběla – Tereza se chtěla...
Pátý prezident v téměř třicetileté historii Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) má celkem jasné vize. Důrazná ochrana zájmů členů, investice do modernizace, digitalizace, posilování svazu a co největší spolupráce....
Prodejna zdravé výživy, suchých plodů, regionálních výrobků, zelené lékárny a výrobků „s příběhem“ se nachází na náměstí malebného posázavského městečka Ledeč nad Sázavou. Do příjemných prostor, kde bylo v minulosti rodinné...
Někdy věci nemohou být jednodušší. Přemysl Lukeš pracuje ve společnosti Der Kurier už osmým rokem a prošel si náročným kolečkem různých pozic. Na samém počátku pracoval jako disponent, pak account a také sales manager. A...
Prodej potravin se velmi rychle mění. Ve skutečnosti rychleji než kdy jindy. Struktury, organizace, postavení na trhu, nabídky, partnerství: žádná oblast tohoto sektoru neunikne právě probíhající revoluci. „Nejen že jsou při...
Existuje-li nějaké jednotící slovo, které dokáže popsat úspěch trojlístku obchodník – dodavatel – nezávislá síť, je to spolupráce. V tu věří Kamil Werner nejvíce. Už pět let posiluje svými každodenními rozhodnutími...
Vývary ho baví. Rád říká, že aby se mohl ocitnout na pozici šéfa, musel si založit vlastní firmu. Společně s bratrem Janem a kamarádem Jakubem Gruberem se ze tří IT specialistů stali tři mušketýři na poli výroby poctivých...
Inspiraci hledá u zákazníků i uvnitř sebe, z osobností ho zřejmě nejvíce ovlivnil Steve Jobs. Stejně jako on má rád citát Wayna Gretzkyho o tom, že je třeba bruslit tam, kde puk bude, a ne tam, kde byl či je. Takhle se bruslí...
Tradiční obchod by se měl specializovat. Sedět, lomit rukama a stěžovat si není cesta, jak uspět. Obchodník musí stále přemýšlet o tom, co nového nabídnout, jak se vymezit proti své konkurenci, čím zákazníka přilákat. Nesedět...