logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Profily

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Petr Šedivec, jednatel, Hruška: Bude to Hruška

Petr Šedivec, jednatel, Hruška: Bude to Hruška

  • 12. února 2025
  • 3923
  • 0
Maďarský fond Oriens, který v tuzemsku investoval do koupě několika tradičních maloobchodních sítí, včetně Hrušky v loňském roce, vidí na zdejším trhu potenciál pro růst. A jak říká současný jednatel společnosti Hruška Petr...
Obchod očima Elišky Froschové Stehlíkové, mluvčí společnosti Lidl Česká republika: Úspěch outletové prodejny ukáže, zda otevřeme další

Obchod očima Elišky Froschové Stehlíkové, mluvčí společnosti Lidl Česká...

  • 24. ledna 2025
  • 985
  • 0
Po jednorázovém výprodeji spotřebního zboží, který se konal koncem minulého roku v Praze, nabízí Lidl další možnost nákupu za nízké ceny. V pražském Retail parku Štěrboholy zprovoznil vůbec první stálý outletový obchod v České...
Dana Večeřová, prezidentka, Potravinářská komora ČR: Zelená politika musí být realistická

Dana Večeřová, prezidentka, Potravinářská komora ČR: Zelená politika musí...

  • 14. ledna 2025
  • 1051
  • 0
Potravinářské podniky jdou s dobou. Využívají moderní technologie a zlepšují efektivitu tím, že automatizují rutinní úkony. Přizpůsobují se i dalším trendům, jako jsou solární panely nebo obnovitelné zdroje energie. „Pokud...
Michal Janda, convenience retail & marketing manager společnosti OMV Česká republika: Párek v rohlíku mít nebudeme

Michal Janda, convenience retail & marketing manager společnosti OMV...

  • 10. ledna 2025
  • 932
  • 0
V červnu roku 2024 představila společnost OMV novou korporátní identitu a nový slogan Forward for Good. První z čerpaček v novém hávu je v Praze na Kačerově a kromě rebrandovaného loga OMV je v novém i značka Viva. Koncept...
Obchod očima Zdeňka Pikharta, ředitele odboru měnové politiky České národní banky: Ekonomika je stále pod svým potenciálem

Obchod očima Zdeňka Pikharta, ředitele odboru měnové politiky České národní...

  • 17. prosince 2024
  • 949
  • 0
Podle předpovědi České národní banky (ČNB) vzroste hrubý domácí produkt v tomto roce o jedno procento, brzy se však výkon hospodářství zlepší. „Česká ekonomika má do příštího roku nakročeno k pokračujícímu oživení růstu HDP,...
Tomáš Prouza, prezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR: Krize už definitivně skončila

Tomáš Prouza, prezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR: Krize už...

  • 10. prosince 2024
  • 589
  • 0
Trh přestala dusit vysoká inflace a lidé mají větší chuť utrácet. I přes stálý nedostatek kvalifikované pracovní síly a problémy s dodavateli, především v oblasti rostoucích cen, jsou ale podle Tomáše Prouzy, prezidenta Svazu...
Pavel Březina, předseda, Asociace českého tradičního obchodu: Vyřešili jsme občanskou vybavenost venkova

Pavel Březina, předseda, Asociace českého tradičního obchodu: Vyřešili jsme...

  • 10. prosince 2024
  • 485
  • 0
Od roku 2022 z českého trhu opět mizí prodejny se smíšeným zbožím. Většina z nich se uzavírá hlavně v těch nejmenších obcích s počtem do dvou tisíc obyvatel. Na mizející potravinovou obslužnost venkova našel český nezávislý...
Jan Doležal, prezident, Agrární komora ČR: Evropa potřebuje studenou sprchu deregulací

Jan Doležal, prezident, Agrární komora ČR: Evropa potřebuje studenou sprchu...

  • 10. prosince 2024
  • 626
  • 0
Podle prezidenta Agrární komory ČR Jana Doležala mají zemědělci za sebou náročný rok, ve kterém se potýkali s rozmary počasí i legislativou Evropské unie. Jaký bude ten příští? Jaký byl rok 2024 z pohledu zemědělců? A jak...
Else Groen, generální ředitelka, Independent Retail Europe: Všichni se musíme neustále vzdělávat

Else Groen, generální ředitelka, Independent Retail Europe: Všichni se...

  • 10. prosince 2024
  • 462
  • 0
Else Groen řídí sdružení Independent Retail Europe (IRE), které od roku 1963 zastupuje skupiny nezávislých maloobchodníků v potravinářském i nepotravinářském segmentu v celé Evropě. Se svým týmem se snaží především o to, aby...
Obchod očima Jiřího Halbrštáta, ředitele náboru a marketingu ManpowerGroup: V maloobchodě se obtížně obsazují prodavači a skladníci

Obchod očima Jiřího Halbrštáta, ředitele náboru a marketingu ManpowerGroup:...

  • 1. prosince 2024
  • 638
  • 0
Trh práce prochází dramatickými změnami. Kromě prosazování umělé inteligence či zelené transformace se pozornost zaměřuje i na nedostatek zaměstnanců. „Jedním z klíčových způsobů, jak přilákat a udržet talentované pracovníky,...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 26

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required