logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Během několika měsíců se Walmart Neighborhood Market v Levittownu ve státu New York tiše...
  • Skupina Packeta, která vlastní tuzemskou logistickou a technologickou firmu Zásilkovna a další...
  • Tuzemský on-line prodejce Alza.cz chce více využívat tzv. dropshipment, tedy doručování...
  • Logistický provider Dachser Czech Republic oznámil předběžné výsledky svého hospodaření za...

Profil

25 let zkušeností v retailu…

Skupina ATOZ Retail je součástí ATOZ Group (společnost se zabývá B2B komunikací v oblas­tech logistiky, retailu, obalového průmyslu, farmacie a segmentu HoReCa).

První aktivitou společnosti bylo uvedení měsíčníku Zboží&Prodej (ZaPmag), zaměřeného na obchod s rych­loobrátkovým zbožím, na český trh. Nabídku časopisů doplnil v roce 2011 Tovar&Predaj (TaPmag), dvouměsíčník věnovaný trhu rychloobrátkového zboží na Slovensku. Pod křídla skupiny ATOZ Retail přešel v roce 2012 také plakát TOP 30 českého a slovenského obchodu.

V roce 2001 odstartoval marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, tehdy ještě pod názvem Zvolen výrobkem roku spotřebiteli, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Tímto krokem Atoz Retail zahájil své další aktivity v oblasti pořádání akcí pro profesionály z retailu. V roce 2015 byl ve spojitosti s programem Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka poprvé představen také projekt Důvěryhodné značky, který oceňuje značky na českém trhu.

V roce 2005 poprvé proběhlo letní společenské setkání Retail Business Mixer, v roce 2008 následoval 1. kongres na podporu tradičního maloobchodního trhu Samoška. V roce 2013 pak 1. ročník konference určené majitelům a provozovatelům čerpacích stanic s názvem Čerpačka.

V roce 2012 přenesl ATOZ Retail tyto své aktivity také na Slovensko, když premiérově uspo­řádal 1. ročník projektu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka a kongres Samoška. Od roku 2016 na Slovensku organizuje i marketingový program Dôveryhodné značky, který oceňuje značky na slovenském trhu.

V roce 2014 své portfolio rozšířil o dva projekty zaměřené na podporu lékáren na českém trhu: dvouměsíčník Pharma Profit a stejnojmenný kongres.

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Které maso mají podle vás spotřebitelé nejraději?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 12 720 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 218 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 10 120 views | posted on 13. června 2019
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 7 471 views | posted on 3. srpna 2016
  • Jsou maloobchodníci připraveni na sledovatelnost tabákových výrobků? 3 946 views | posted on 19. března 2019

Komerční sdělení

Kalendář akcí

17.–26. 1. 2020, Internationale Grüne Woche, Berlin

21.–22. 1. 2020, Kongres Samoška, Olomouc

16.–20. 2. 2020, EuroShop, Düsseldorf

20.–23. 4. 2020, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Nová prodejna PONT to go ve fotografiích

18. listopadu 2019

Modernizovaná prodejna JIP v Bořanovicích

20. srpna 2019

Profily

Miroslav Toman, ministr zemědělství ČR: Slevové akce nikomu nezakážeme, chceme jen férové chování obchodních řetězců

3. prosince 2019

BioDay: Když jsou potraviny vášní

27. listopadu 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok