Už za necelé dva měsíce proběhne v pražském O2 universu první ročník kongresu Czech Retail Days. Nabídne zahraniční inspiraci i konkrétní případové studie z praxe. Na odborný program naváže galavečer programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2024 a networkingová večerní party. O den později pak budou mít zájemci možnost navštívit inspirativní retailové či výrobní provozy. Poprvé v České republice na kongresu vystoupí přední světoví experti v oblasti nákupního chování Mike Anthony a Toby Desforges. Nenechte si tuto příležitost ujít!
Společným jmenovatelem dopoledního a podvečerního programového bloku bude zákazník, kolem kterého se bude točit hlavní téma akce. Jak ho získat a udržet, co očekávají jednotlivé skupiny nakupujících i jejich různé generace? Čekají na vás příklady ze zahraničí, inspirativní přednášky i panelové diskuse s klíčovými hráči českého retailu.
Odpolední dělená část programu nabídne trendy, diskuse, konkrétní případové studie z celé šíře retailu, a to ve čtyřech tematických blocích: Inovace a technologie, Marketing & brand strategy, Udržitelnost a Supply chain management.
Mike Anthony, global CEO poradenské a školicí společnosti engage, a jeho kolega Toby Deforges, prezident EMEA a director of strategic innovation, budou diskutovat o tom, jak pandemie, e-commerce a retailová média proměňují prostředí maloobchodu. Rozeberou zásadní trendy, prozkoumají jejich vliv na obchodníky i značky a překážky, kterým čelí. Na základě globálních zkušeností představí reálné příklady z praxe a případové studie ze zahraničí. Prozradí, jak lídři v oboru řeší tyto nové výzvy a osvětlí tak současný vývoj ve světě retailu.
Značka dokáže uspokojit spotřebitele, pokud se to, co nabízí, protíná s jejich očekáváním. Z Ipsos R&D studie vyplývá, že ještě důležitějším faktorem je správná interpretace a práce s kontextem, ve kterém se spotřebitelé nacházejí. Jaké jsou jejich každodenní potřeby? Z čeho mají v této nejisté době obavy? Jak se liší vnímání kontextu mezi generacemi? Jak pracovat s jejich různými motivacemi? O tom bude hovořit Miroslav Paška, account director společnosti Ipsos.
Web akce: www.czechretaildays.cz
Registrace: www.czechretaildays.cz/registrace
Registrace k odběru newsletteru: www.czechretaildays.cz/registrace-k-odberu-newsletteru