logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Lukáš Němčík, head of marketing & development ve Skupině Coop: Baví mě rozvíjet nové projekty a sledovat, jak se jim daří

17. ledna 2018
Profily 0
3864
Lukáš Němčík, head of marketing & development ve Skupině Coop: Baví mě rozvíjet nové projekty a sledovat, jak se jim daří

Před několikalety hledal nový profesní směr a nalezl ho ve Svazu českých a moravských spotřebních družstev – Skupině Coop. Od loňského dubna zodpovídá za komunikaci a propagaci značky Coop a má na starost i rozvoj služeb a mezinárodní spolupráci s jinými systémy spotřebních družstev Coop. Říká, že před šesti lety, kdy do Coopu vstoupil, ještě příliš netušil, co vše ho v družstvech čeká. Dnes si je ale jist, že rozhodnutí vstoupit na pole družstevního byznysu bylo správné. 

Pracovní úspěch
Daří se zavádět nové věci a spouštět projekty posouvající celý družstevní systém Coop vpřed. V tak velké a složité struktuře družstev fungují procesy jinak než v nadnárodních firmách. V poslední době jsem hrdý na spuštění dovozu specialit z Coop Itálie, čímž doplňujeme naše dlouhodobé cílení na regionální výrobky o středomořské speciality.

Vize
Posílit a zviditelnit družstevní hodnoty pod značkouCoop a jejich význam. Vzorem jsou pak jiné státy v Evropě, kde jsou spotřební družstvaCoop největší na trhu.

Oblíbená kniha
Setkání s Rámou od Arthura C. Clarka. Líbí se mi knihy, kde je reálný vědecký základ doplněný o fantazii.

Vášeň/koníček
Sport na horách v ČR. Především turistika a kolo v létě a běžky v zimě.

 Životní cíl
Určitě zdravá a spokojená rodina.

Peníze
Prostředek ke každodennímu životu.

Vzor
Jan Werich, který dokázal s humorem procházet i nejtěžší období posledního století.

Nad čím kroutím hlavou
Nad lidskou hloupostí a neschopností se ponaučit z historie.

Peklo
Lidská bezohlednost a brutalita, kterou dnes a denně sledujeme kolem nás.

Životní motto
Všechno jde, jen když se chce.

 

Kariéra Lukáše Němčíka:

Lukáš Němčík vystudoval sociologii na Karlově univerzitě, studia obohatil oborem marketing a komunikace na George Washington Univerzity v USA. Ve své profesní praxi se věnoval především projektovému managementu, marketingu a rozvojovým programům, ve Skupině Coop působí od roku 2011, kde řídil mimo jiné marketing a projektový management Coop Mobil. Pozici head of marketing & development zastává od dubna roku 2017.

Svaz českých a moravských spotřebních družstev – Skupina Coop sdružuje 46 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2800 prodejen a zaměstnávají necelých čtrnáct tisícovek lidí. V roce 2016 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě 27,25 miliardy korun. Počet členů spotřebních družstev je asi 130 tisíc.

Profil Lukáše Němčíka najdete také v časopisu Zboží&Prodej 1/2018.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required