logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Mezi držitele ocenění International Salute to Excellence Award, které uděluje organizace Private...
  • Soutěž Visa Czech Top Shop i v dubnu pokračovala v oceňování prodejen, které vynikají nejen...
  • Bystřice pod Hostýnem je po Terezíně, Kozomíně, Otvicích u Chomutova a Šenově pátým místem, kde...
  • Tesco pokračuje v modernizaci své prodejní sítě a znovuotevřelo plně zrekonstruovanou prodejnu...

Zákazníci v dm nyní můžou vybírat z více než 600 bezlepkových produktů

26. července 2019
Zprávy 0
1914
Zákazníci v dm nyní můžou vybírat z více než 600 bezlepkových produktů

Stále více lidí se v současné době zříká z nejrůznějších důvodů potravin obsahujících lepek. Proto se nabídka alternativ neustále rozšiřuje. Reakcí na tuto skutečnost je také nová bezlepková řada produktů dm značky dmBio. Zákazníci ji snadno poznají podle symbolu přeškrtnutého obilného klasu na obalu výrobku a také podle regálových cenovek s textem „bez lepku“.

Tím jsou v prodejnách dm označené všechny produkty splňující požadavek na bezlepkové složení. Celá řada zahrnuje produkty od müsli, přes těstoviny až po směs na pečení moučníku či chleba. Bezlepkové novinky dmBio jsou k dostání ve všech prodejnách dm stejně tak jako v on-line shopu.

„Chceme nabízet bezlepkové produkty v biokvalitě, které budou skvěle chutnat. Proto jsme opakovaně prováděli mnohé testy a ochutnávky a na recepturách pracovali dlouhou dobu. Věříme, že s nabídkou, kvalitou i chutí bezlepkové řady dmBio budou zákazníci spokojeni,“ komentuje novinky Martina Horká, jednatelka společnosti dm.

Zákazníci mohou díky nové řadě dmBio ochutnat bezlepkové müsli ve dvou variantách, buď vyzkoušet základní müsli se semínky nebo čokoládové müsli. K obědu si mohou uvařit bezlepkové fusilli nebo sáhnout po hotovém pokrmu s jáhlami na orientální způsob. A pro všechny, kteří rádi pečou, nabízí bezlepková řada dmBio ovesnou mouku, bezlepkovou směs na pečení chleba nebo směs na přípravu čokoládového moučníku.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

12. 6. 2025, galavečer Volba spotřebitelů –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Nejlepší novinka, Praha

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required