logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce sportovního vybavení Decathlon se spojil se slovenským startupem YourLox, který pomocí...
  • Řetězec Kaufland zvyšuje ohodnocení svých operativních zaměstnanců v provozu, logistice a...
  • Pokud má mléčný výrobek zvýšený obsah proteinu, nižší podíl sacharidů nebo je bezlaktózový, v...
  • Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky...

Rohlik.cz zahajuje partnerský prodej kávy Nespresso

3. prosince 2020
Zprávy 0
1781
Rohlik.cz zahajuje partnerský prodej kávy Nespresso

Kategorie kávy je v on-line supermarketu Rohlik.cz jednou z nejrychleji rostoucích. Za období jarní a podzimní koronakrize rostla dokonce 1,5krát rychleji než obrat samotného obchodu. K dalšímu růstu pravděpodobně pomůže fakt, že Rohlík zahajuje partnerský prodej kávy Nespresso.

„Spolupráce s Rohlik.cz je pro nás pilotním projektem na území České republiky pro doplnění prodejních kanálů. Chceme totiž, aby si zákazník mohl objednat vybrané Nespresso kapsle s doručením již do 120 minut až domů s přesností doručení 15 minut,“ uvádí spolupráci marketingová manažerka Nespresso Andrea Petrová. Klíčovým benefitem spolupráce s Rohlik.cz je tak doručení zásilky zákazníkovi do 120 minut od objednávky a zároveň zpětný odběr použitých kapslí pro recyklaci. Členové věrnostního programu Nespresso & You navíc nákupem Nespresso kapslí na Rohlik.cz neztrácí žádnou z výhod – spolupráce totiž zahrnuje i načítání bodů za nákup na zákaznický účet u společnosti Nespresso.

Zapojení se do procesu recyklace použitých kapslí

Spolupráci komentuje Olin Novák, komerční ředitel Rohlik Group: „Ze spolupráce se značkou Nespresso jsme nadšeni! A to hned z několika důvodů. Rozšíříme tímto špičkový výběr kvalitní kávy, kterou si naši zákazníci mohou objednat spolu s dalším zbožím ze sortimentu Rohlik.cz, tedy v rámci jedné cesty kurýra za zákazníkem. Zároveň se zapojujeme do procesu recyklace použitých kapslí, protože jsme připraveni na jejich zpětný odběr od zákazníků.“ Kapsle Nespresso jsou totiž vyrobeny z hliníku, který uchovává aroma i chuť, a navíc je 100% recyklovatelný. Olin Novák dodává: „Zákazník si k nákupu může přihodit speciální uzavíratelný recyklační pytel. A když ho naplní, jednoduše ho při dalším nákupu odevzdá našemu kurýrovi. Nespresso si použité kapsle ve skladech pravidelně vyzvedává a může poté vdechnout použitému materiálu nový život. A v neposlední řadě máme velkou radost, že jsme Nespresso dokázali přesvědčit o tom, že Rohlik.cz je ten nejlepší partner pro realizaci takové spolupráce.”

Přibude také více než 300 položek značky Alnatura

Společnost Nespresso není prvním partnerem, který své výrobky nabídne zákazníkům exkluzivně přes Rohlik.cz: „Vše začalo úspěšnou spoluprací se společností Marks & Spencer, pokračovalo nejlepšími pekaři a řezníky, například Eska, Artic Bakehouse, TRMS, Naše maso a podobně, dále prodejem přírodní kosmetiky Manufaktura. A nyní přinášíme Nespresso,“ komentuje Olin Novák namátkový výběr unikátních produktů, které zákazníci na Rohlik.cz najdou. Dodává, že počet exkluzivních partnerů není zdaleka konečný: „Díky rychlému růstu a spuštění poboček v zahraničí se nám otevírají nové možnosti spolupráce. Už to není tak, že musíme dodavatele přesvědčovat, proč Rohlik.cz. Zákazníkům díky tomu budeme schopni ještě před Vánocemi přivézt přes 300 položek značky Alnatura, která je pověstná ultimátní kvalitou organických produktů za nejlepší ceny. Zároveň se moc těším na příští rok, kdy budeme v představování další exkluzivních partnerů a výrobků pokračovat.“

Deset oblíbených druhů doplňuje oblíbené espresso, lungo a varianta bez kofeinu

Zpět ke spolupráci se značkou Nespresso. Na Rohlik.cz najdou zákazníci deset oblíbených druhů kávy, které byly vybrány tak, aby nabídka uspokojila poptávku většiny zákazníků. A ti si tak svou kávu mohou vychutnávat v pohodlí domova co nejdříve. Výběr tedy zahrnuje jak kávy z jedné země původu, tak z kolekce toho nejlepšího ze světového umění kávových mistrů. A zákazník tu najde tu i kusy inspirované chutěmi a odbornými znalostmi v pražení z různých italských regionů. Nezapomnělo se ani na oblíbené espresso a lungo nebo stále žádanější kávu bez kofeinu. Ceny jednotlivých káv budou na Rohlik.cz stejné jako v prodejních kanálech Nespresso.

Výrazně se zvýšila konzumace kávy doma

Aktuální situaci na trhu s kávou komentuje Andrea Petrová: „Kvůli omezením spojeným s pandemií covid-19 došlo k nepravidelným dodávkám kávy do Evropy, což ale běžný konzument zatím téměř nepocítil. Velké firmy mají takové zdroje, které jim umožní kávu dále produkovat bez omezení. Pro Nespresso bylo velmi důležité neztratit důvěru farmářů, se kterými spolupracuje a udělat vše pro to, aby od nich mohlo odebrat jejich úrodu. Ta přišla právě v okamžik, kdy byla řada zemí uzavřena v rámci covid-19 lockdownů jednotlivých ekonomik. Kromě zajištění obchodní stránky proto bylo také v zájmu velkých hráčů ochránit spolupracující farmáře. My jsme jim například poskytovali manuál, jak se během pandemie chránit a vytvořili jsme finanční intervenční fond, který pomohl farmářům v dalším fungování – financovalo se z něj testování nebo třeba potravinové balíčky. V Brazílii jsme náš manuál pro bezpečí farmářů dokonce proměnili v rozhlasový pořad, který byl vysílán v odlehlých oblastech proto, aby farmářům poskytl cenné informace.”

O dalších plánech on-line supermarketu Rohlik.cz se dozvíte v rozhovoru s Tomášem Čuprem a Petrem Pavlíkem, group CEO a CEO ČR Rohlík Group, v časopisu Zboží&Prodej 11-12/2020.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

12. 6. 2025, galavečer Volba spotřebitelů –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Nejlepší novinka, Praha

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

Profily

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025

Michal Karcol, generální ředitel, XLCZ Nábytek, XXXLutz Česko a Slovensko: Investice do zákazníka se nám do dvou měsíců vrátila

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required