logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • První outletová prodejna řetězce Lidl, která se otevřela v lednu v Praze, se stěhuje na Moravu....
  • Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními...
  • Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a...
  • Mezi držitele ocenění International Salute to Excellence Award, které uděluje organizace Private...

Tržby partnerského prodeje na Mall.cz v roce 2020 vzrostly o 150 %

9. února 2021
E-commerce 0
1136
Tržby partnerského prodeje na Mall.cz v roce 2020 vzrostly o 150 %

Internetový obchod Mall.cz během uplynulého roku výrazně posílil segment partnerského prodeje a tržby z programu Mall Partner se loni zvýšily o 150 %. On-line tržiště tak posílilo svou pozici e-shopu s nejširší nabídkou na českém trhu a Mall se přiblížil vizi obchodu, kde zákazník pořídí vše, pro co si na internet přišel.

Během letošního roku má společnost v plánu především propojovat trhy napříč zeměmi, ve kterých Mall působí, a rozšiřovat nabídku služeb pro partnery včetně možností dopravy do zahraničí.

Razantní nárůst počtu partnerů

Zatímco do roku 2020 vstupovalo tržiště Mallu se 300 partnery, během roku se jejich počet zvýšil na 1500. Ukázalo se tak, že právě princip partnerského prodeje se pro mnoho obchodníků stal vhodným způsobem, jak během koronavirové krize zachránit svůj byznys, nabídnout své produkty širšímu okruhu zákazníků a v mnoha případech dokonce poprvé nabídnout své zboží na internetu.

Partneři v současné době na Mallu obsluhují již 90 % nabídky a generují mezi 25 a 30 % všech objednávek. On-line tržiště má během letošního roku ambici podíl partnerských objednávek přiblížit 40% hranici a partnerský prodej dále posilovat zapojováním dalších silných značek, rozšířením služeb pro obchodníky a také zajištěním možností dopravy na zahraničí trhy.

Mall Partner se během loňského roku zaměřil jak na spolupráci s menšími obchodníky, kteří tak měli možnost oslovit miliony nových zákazníků, tak s velkými prodejci, kteří chtěli posílit svou on-line kompetenci a digitalizovat své prodeje. Na tržiště Mallu takto vstoupil například Marks & Spencer nebo společnost Sunice, se kterou se na Mall dostaly populární módní a sportovní značky jako Under Armour, Vans, Gap nebo New Balance.

Nejen roušky a respirátory

Mezi loňské nejpoptávanější kategorie se vedle tradičně silných sekcí s parfémy nebo hodinkami v důsledku koronavirové krize dostaly například také ochranné pomůcky (zejména roušky a respirátory), generátory ozonu, ale také vybavení do domácnosti a na zahradu – zejména zahradní nábytek, matrace a trampolíny. Skrze tržiště se tak do popředí zájmu dostávaly i takové produktové segmenty, které ještě před rokem zákazníci na internetu příliš nevyhledávali.

„Nutné uzavření prodejen uspíšilo digitalizaci prodeje, a proto se na našem tržišti postupně ocitají i obchodníci, jejichž zboží dříve zákazníci na internetu tolik nepoptávali. Někteří lidé si navíc v uplynulém období on-line nakupování vyzkoušeli vůbec poprvé a už u něj zůstali. Nákupní návyky Čechů se tedy v posledním roce opravdu výrazně proměnily. Ač bychom to před rokem neřekli, mezi nejrychleji rostoucí kategorie, ve kterých pro nadcházející rok vidíme na tržišti největší potenciál, patří například nábytek, doplňky pro auto-moto nebo potřeby pro sport,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

12. 6. 2025, galavečer Volba spotřebitelů –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Nejlepší novinka, Praha

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required